KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 20:13:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 'Could not connect The Battle for Middle-earth 2 The Rise of the Witch king'  (Luettu 716 kertaa)
Naamakala
Newbie
*

Profiili
« : Tammikuu 16, 2008, 14:25:38 »

Joo, elikkäs ostin tämän mahtavan pelin viime viikon torstaina, tuota normia BFME2sta on tullut netissä pelattua paljonkin, eli ostinpa tämän lisäosan. No, asensin pelin ilman minkäänlaisia ongelmia. Tein uuden accountin ja menin onlineen pelaamaan (Järjestelmänvalvojana kirjauduin), pelailin kavereiden kanssa netissä ja kaikkea hauskaa Hymyilee No, torstaista perjantaihin peli toimi vallan mainiosti... Mutta lauantai aamuna kun yritin kirjautua onlineen, peli tietysti yritti kirjautua sisään... mutta: 'Could not connect LOTR BFME2 TROTWK'. Mietin että tämä on taas tällainen normi serverihuolto/Ongelma joka lähtee ainakin päivän kuluttua. No illemmalla yritin kirjautua mutta peli väitti samaa. Sunnuntaina sama, maanantaina sama, tiistaina sama ja tänäänkin sama. Itse olen niin koukussa tähän peliin että nyt rupeaa pikkuhiljaa potuttamaan tämä. Peli vain yhtäkkiä lakkasi toimimasta, palomuurini ovat ok kuten aina, yritin jopa asentaa pelin uudelleen. Mutta se edelleen väittää samaa. En ole löytänyt yhtäänapua mistään englanninkielisestä foorumista. Kaikkea on tullut kokeiltua. Onko tähän minkäälaista apua?

Ja apua on tultu kysyttyä tuolta ea supportista ja kaikkea Jorin antamia vinkkejä on kokeiltu.
tallennettu
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2008, 15:59:41 »

Mitäh??? Onko Jori vastannu sulle jotain täsä lähi aikoina?Huh!! Mulle se ei oo vielä vastannu vaikka pistin mailia jo 2 viikkoo sitte ainakin:( Mutta joo mun kaverilla oli tuo sama, mun kukaa kaveri ei pääs pelaa Rotwkia syyn tai toisen takia!"!
tallennettu

"There is Always Hope..."
Naamakala
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2008, 16:05:52 »

Mitäh??? Onko Jori vastannu sulle jotain täsä lähi aikoina?Huh!! Mulle se ei oo vielä vastannu vaikka pistin mailia jo 2 viikkoo sitte ainakin:( Mutta joo mun kaverilla oli tuo sama, mun kukaa kaveri ei pääs pelaa Rotwkia syyn tai toisen takia!"!

Voitko tarkentaa tuon 'OLI tuo sama'. Onko tietoa saikos kaveris pelin toimii, ja jos sai niin miten?
Ja joo, Jori vastasi eilen sähköpostiviestiini.
tallennettu
EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2008, 12:10:37 »

Jeh, Glorille privailinkin aiheesta, kun mies kyseli onko mailinsa tulleet läpi laisin. Eivät olleet. Sen siitä saa, kun käyttää Hotmailia -- spämmifiltterit ovat joskus julmia portsareita. Mutta privaillaan sen sijaan.
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Tammikuu 17, 2008, 16:36:43 »

Ai, no hyvä et laitoin yksityis viestin, mut hei ilmota mulle hetikun näet tän viestin että tuliko mun viesti perille. Jos ei niin käytän mun G-mailia ens kerralla.
tallennettu

"There is Always Hope..."
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: