mätsäääm
Newbie

Jou G.Freeman on kova.
|
 |
« : Syyskuu 22, 2006, 17:23:10 » |
|
Muuten oikein nätti ja hyvin toteutettu sivusto, mutta aika raskas? Toivottavasti täällä käy vaan fiksua porukkaa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pelsu
Newbie

Oikea Himo pelicans fani!
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 03, 2006, 18:16:30 » |
|
Ikäraja on hyvä ettei tule näitä ns. pentuja tänne peeloamaan niinkuin muilla nettifoorumeilla/sivuistoilla, joille kirjoitteleminen loppuu sen siliän tien. Sivut ovat ulkoasultaan nätit eikä mitään valittamista. Linkit ynnä muut sivun asiat toimivat hyvin niinkuin jo sanoin. -Keep up the good work! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ppelsu<3
|
|
|
|
DeltaX
|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 04, 2006, 19:26:15 » |
|
jees sivustot, mutta jotenki hiljaista (?). Vähän ehkä hitaasti tulee porukalta viestejä, mutta eipä tuo haittaakkaa. Jees sivustot ja ikäraja kerää pisteitä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
miitsu
Newbie

|
 |
« Vastaus #3 : Lokakuu 05, 2006, 18:56:31 » |
|
joo, mutta miksei tätä ole voitu "integroida" EA downloader tunnareiden kanssa? Vai olenko vaan missannut jonkun napin/linkin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #4 : Lokakuu 05, 2006, 19:50:35 » |
|
joo, mutta miksei tätä ole voitu "integroida" EA downloader tunnareiden kanssa? Vai olenko vaan missannut jonkun napin/linkin?
Sen takia, että EA Downloaderista vastaa Jenkkilän EA ja tämä on Suomen EA:n sponsoroima saitti. Ei olisi ollut ihan yksinkertaista.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Micke/EA
Newbie

|
 |
« Vastaus #5 : Lokakuu 18, 2006, 21:21:33 » |
|
Kaikki sisäpiiriläiset on fiksuja!! Toivottavasti ainakin. Saitti ollut livenä vain vähän yli kuukauden joten vielä vastausten postaaminen ei ole mitään super nopeata. Pyritään kuitenkin saamaan lisää (fiksua) porukkaa koko ajan. Siihen tarvitsemme tietenkin teidän kaikkien apua, eli kaverit ja tutut mukaan jotta varmasti saadaan kerättyä iso ja fiksu kävijäjoukko.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #6 : Lokakuu 28, 2006, 18:11:16 » |
|
jees sivustot, mutta jotenki hiljaista (?). Vähän ehkä hitaasti tulee porukalta viestejä, mutta eipä tuo haittaakkaa. Jees sivustot ja ikäraja kerää pisteitä
Samaa mieltä, sen verran uudet sivut että vastauksia saap odottaa melekosen kauan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
|
|
|
|
Bruins
|
 |
« Vastaus #7 : Lokakuu 28, 2006, 22:42:15 » |
|
Kyl tääl aina sillon tällön tulee nopeesti vastaus mutta välillä taas hitaammin kuten tänään(28.10). Olen miltein koko päivän ollut sisäpiirissä eikä täällä juuri muita ole näkynyt. Mutta ei se mitään, kyllä tää tästä lähtee.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #8 : Lokakuu 29, 2006, 12:54:11 » |
|
Kyl tääl aina sillon tällön tulee nopeesti vastaus mutta välillä taas hitaammin kuten tänään(28.10). Olen miltein koko päivän ollut sisäpiirissä eikä täällä juuri muita ole näkynyt. Mutta ei se mitään, kyllä tää tästä lähtee.
Toivottavasti, hienot sivut ja olis sääli jollei olis kävijöitä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
|
|
|
|
BigAfroDaddy
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 30, 2006, 08:52:28 » |
|
Toivottavasti, hienot sivut ja olis sääli jollei olis kävijöitä  Jep täytyy pitää huolta että jengi viihtyy ja käy täällä. ruvetaan porukalla värväämään lisää jäseniä!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
When the going gets weird, the weird turn pro.
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 30, 2006, 09:39:34 » |
|
itse pyrin viettämään täällä aikaa nii paljon kuin mahollista, tuskallista pitää aina miljoona selainta auki kun netti tykkää tökkiä välillä muutenkin, kiitokset sonera 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 07, 2007, 08:52:16 » |
|
En nyt tarkaan tiedä kuinka kauan nämä sivustot ovat olleet kasassa, mutta itse olen kyllä varsin tykästynyt tähän sivustoon.  En juurikaan paljoa harrastele tämän kaltaista touhua, mutta tähän sisäpiirin juttuun olen jäänyt "koukkuun". Täällä tulee käytyä lähes päivittäin, ainakin tässä alkuinnostuksen huumassa.  Ja jos vielä jotain positiivista, niin olen saanut täältä jo apua ongelmaan. ( en henkilökohtaisin, vaan pelillisiin  ) Hyvä saitti, SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI!!!! Loisto porukkaa pääsääntöisesti ja keskustelut hyvällä tasolla, ei asiattomuuksia! -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|
The0 ry
|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 01, 2007, 11:43:58 » |
|
Asiallista porukkaa nämä pelaajat, kuka muka voi väittää pelejä alakulttuuriksi? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Tärkeintä ei ole voitto. Tärkeämpää on kaksi voittoa.
|
|
|
|
sodeja
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 02, 2007, 09:22:02 » |
|
Asiallista porukkaa nämä pelaajat, kuka muka voi väittää pelejä alakulttuuriksi?  Puhut vähän mutta asiaa.  Olen kyllä edelleen samaa mieltä kuin jokunen aika sitten, asiallista porukkaa on tänne eksynyt, jatketaan samalla linjalla. -S- 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
|
|
|
|
blackop
|
 |
« Vastaus #14 : Heinäkuu 02, 2007, 09:37:52 » |
|
Asiallista porukkaa nämä pelaajat, kuka muka voi väittää pelejä alakulttuuriksi?  Puhut vähän mutta asiaa.  Olen kyllä edelleen samaa mieltä kuin jokunen aika sitten, asiallista porukkaa on tänne eksynyt, jatketaan samalla linjalla. -S-  Totta, Sisäpiirin salaseuraan on tullut ihan jees määrä asiallista sekä erityisesti aktiivista sakkia joiden kanssa voi vaihdella ajatuksia ja kysyä päivittäin apua. Vaikkakin 15v ikäraja asettaakin hyvät edellytykset sille että kaikista lapsellisimmat pelaajat joilla ei ole mitään käytöstapoja (minähän olen siis hyvä esimerkki tuosta "käytöstavoista"  jää ulkopuolelle, niin myös nämä vähemmän fiksummat ikärajan ylittäneet henkilöt ovat jääneet pois toistaiseksi. Jatketaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|