|
Bruins
|
 |
« : Syyskuu 22, 2006, 16:02:59 » |
|
Eli mitkä ovat parhaimmat muistot NFS-pelisarjan peleistä kautta aikain?
Omiini kuuluu ainakin se kun pelasin veljeni kanssa olikohan se NFS kolmosta kaksinpelinä ja otettiin lemppari autot ja ovaalirata. Loppu peleissä jompikumpi aina pidätteli tietokone vastuksii ja oltiin "samas teamis"
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Itchel
|
 |
« Vastaus #1 : Lokakuu 01, 2006, 16:55:11 » |
|
Itellä ei oo paljo mitää erikoista.
oiskohan se, ku on puoli tuntia ajanu poliisia karkuun Most Wantedissa M3:lla, ja törmää blokkaavan auton kylkeen, ja lentää sitä kautta yli piikkimaton, jota ei huomannut. Sitte vaan ajaa sinne sillalle...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu 
|
|
|
kamistar
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Lokakuu 03, 2006, 17:13:35 » |
|
minulla lienee paras kokemus kun pelasin siskoni miehen tykönä need for speed porchea video tykin kautta. (ja näin ollen sain ensimmäistä kertaa nauttia video-tykin kuvan laadusta)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rainmaker
|
 |
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2007, 17:55:48 » |
|
Itellän se ol sillo, ku NFSMW:a, ajoin Porsche 911 Turbo S:llä, osuin tiesulussa jotenki kummasti yhteen poliisiautoon, sitte barrel roll (360 astetta poikkisuunnas, siis nokka samaan suuntaa koko aja) piikkimaton yli, ja matka jatku. sitte toine ol ku osu piikkimattoon toisen puolen renkaat, ajoin viel poliiseja karkuu jotai 5 min ja sitte pääsin pakoon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 08, 2007, 20:17:10 » |
|
hmm..mulla varmaan on se ku pelasin nfs hot pursait demoo jouluna naapurin kans..siit jäi sellane mukava muisto/tunnelma mieleen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vika
Newbie

|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 08, 2007, 20:22:03 » |
|
Juu muistot palaavat 90-luvun puolelle nfs 2 pariin. Siinä pelissä oli meininkiä. Kolmonen kanssa OK. Muut oli ja on edelleen kuraa. Noita kahta ekaa tuli kaverin kanssa pelattua ahkerasti jaetulta näytöltä samalta näppikseltä. Itse en koskaan pelejä omistanut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
...kallis, mutta hyvä...
|
|
|
|
sam1s
|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 09, 2007, 09:54:52 » |
|
NFS 2 oli kyllä loistava peli...Eka autopeli pleikkarilla, mitä pelasin ja oli se sitten hieno. Lopulta kavereiden kaa hankittiin siihen ne huussi ja t-rex koodit ja ajettiin sit huussilla ihan ekstaasissa. Oli ne sitten hyviä aikoja. NFS3 tuli kans pelattuu kaverilla aika paljon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia 
|
|
|
|
thrustmaster
|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 31, 2008, 15:35:25 » |
|
mun parhaat muistot on ku pääsin carbonin läpi ja siin viimeses canyon mulla oli vaa jotain 1000 pistettä.vedin sitä samaa kisaa joku 4 tuntii
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Coca-Cola is gooooood mmmmmmmmm....
|
|
|
|
Miksu
|
 |
« Vastaus #8 : Heinäkuu 31, 2008, 16:23:00 » |
|
Ihan ehottomasti se kun olin kaverin luona ja pelattiin NFSU:ta PS2:sella ja se väitti pieksevänsä minut millon vaan. Otettiin molemmat loppuun viritetyt Nissan Skyline:t ja sitte vein sitä 5 kertaa peräkkäin  Ja kaiken lisäksi pelasin ekaa kertaa pädillä....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yoda hedelmäosastolle uskaltaudu ei, Yoda limetiltä näyttää...
|
|
|
|
^^nikke^^
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Lokakuu 29, 2008, 16:35:26 » |
|
musta parasta carbonissa kun voitin sen ekalla kerralla 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #10 : Lokakuu 29, 2008, 19:23:40 » |
|
Ekat NFS-kicksit sain, kun paukutin koulupäivän jälkeen NFS:n ekaa osaa Diablolla yli kolmeasataa ja poliisiauton kylkeen jotta kolahti. Pentium 60... Melkonen tehomylly siihen aikaan ja pakkohan sen rajoja oli testata tuollakin pelillä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
lollerobot
|
 |
« Vastaus #11 : Lokakuu 29, 2008, 19:24:39 » |
|
Olisiko most wanted , kun Kevyt katumaasturi ajoi mun autoa päin suoraan nokkaan (En muista millä autolla olin XD) ja lensin niin helskutisti yli poliisi esteen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuomaZ
|
 |
« Vastaus #12 : Lokakuu 29, 2008, 19:40:02 » |
|
Kun ajoin vaan ja pääsin sen yhen ''työmaan'' läpi josta ei oikeesti pääsis vasta kun lopussa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TT19959
|
 |
« Vastaus #13 : Lokakuu 29, 2008, 20:27:31 » |
|
Kun ajoin vaan ja pääsin sen yhen ''työmaan'' läpi josta ei oikeesti pääsis vasta kun lopussa.
No, mitä sitten kävi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuomaZ
|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 28, 2008, 13:34:02 » |
|
No sit mä ajoin ja ajoin ja sit hyppäsin sillan yli ja sit se peli sekos putosin johonki tyhjyyteen  ja siitä jäi mulle jotenkin ''hyvä tunne'' kun olin jouluna just saanu sen pelin  E: Hieman myöhässä tää viesti 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 28, 2008, 13:35:51 kirjoittanut TheRacing »
|
tallennettu
|
|
|
|
|