|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #15 : Tammikuu 20, 2008, 14:52:33 » |
|
pitäis kysyy viel, et mis neville on ku silt pitää hakee se joku kirja tai joku yrttitiedon läksyjä varte? jos viittit kertoo ni kiva!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saasta
Newbie

|
 |
« Vastaus #16 : Tammikuu 20, 2008, 14:53:09 » |
|
En pääse kerrosta ylemmäs kun se Dennis/mikälie ihmettelee minne menen ja joudun takaisin sen kellon eteen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : Tammikuu 20, 2008, 18:09:38 » |
|
olis kiva jos joku vastais mun viimesimpää kysymyksee et: missä on neville jolta pitää hakee kirja tai joku yrttitiedon läksyjä varte
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

Puhuu hepreaa, kirjoittaa kiinaa
|
 |
« Vastaus #18 : Tammikuu 20, 2008, 18:14:45 » |
|
Okei  Eli se räme: ensin meet siihen tasanteelle missä se kivihirviökin on, sitten lähdet kipuaa sitä ränniä pitkin ja sitten niitä korokkeita pitkin sinne korkeimmalle katolle, sen pöyreän tornin toisella puolella. Neville on siellä tarvehuoneessa ja sitten se kirja on rohkelikon poikien makuusalissa.  Jos Dennis sanoo niin, ni sitten rattaan pitäisi tulla alas ihan normaalisti. Oletko ihan varma että juuri se ratas pitää saada alas  Ne rattaathan pitää nimittäin myös laittaa siihen toiselle puolelle kellon koneistoa..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 20, 2008, 18:19:32 » |
|
ja muuten, ei kannata olla niin kärsimätön... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 20, 2008, 19:07:05 » |
|
OLIKS TOI NEVILLE ON TARVEHUONESSA JA KIRJA POIKIENMAKUUSALISSA APU MUN YRTTITIETO KYSYMYKSEE?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 20, 2008, 19:22:56 » |
|
ja viel ois yks kysymys: missä on lunan tavarat? oon löytäny niit kirjastot, suurest salist,kellotornin pihamaalt ja maasillan sisäänkäynnist.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : Tammikuu 20, 2008, 19:23:56 » |
|
mis on vika tavara 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #23 : Tammikuu 20, 2008, 19:30:40 » |
|
Viimeinen tavara on siellä sisäänkäynnin pihamaalla, niiden lehtien alla.  Mutta eikö sinulta mene kohta jo löytämisen ilo, kun kyselet niin monia juttuja? ja oli se, eikä tarvitse käyttää Capsiä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #24 : Tammikuu 20, 2008, 19:36:47 » |
|
Äkkisltään väittäisin, että Petun kohdalla ei taida täyttyä Sisäpiirin 15-v-ikäraja. Sen verran lapselliselta tuo kirjallinen ilmaisu ja käytös vaikuttaa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #25 : Tammikuu 20, 2008, 20:07:33 » |
|
sori että koko ajan kyselen, mutta en saa sitä tavaraa lehtien alta. kun eikö se ole se sininen juttu?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #26 : Tammikuu 21, 2008, 14:41:55 » |
|
Otat sen luudan sieltä nurkasta sirpidium lentiusa loitsulla ja ... jos keksisitkin itse. vastaus on onneksesi helppo  Ja ylläpidolle vastaukseksi, että sama asia käväisi myös minun mielessäni. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #27 : Tammikuu 21, 2008, 20:51:55 » |
|
joo! kiitos tosi paljo taas kerran!!!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #28 : Helmikuu 04, 2008, 15:40:00 » |
|
Vastaukseni Petulle ei tietenkään tarkoita sitä, etteikö saisi kysyä; ainahan saa! Ja mitä enemmän kyselee, sitä enemmän myös viisastuu, eikö se näin mene...  Tosin liikaa on kuitenkin aina liikaa, vaikka apua helposti saisikin. Toivottavasti en nyt pelästyttänyt mahdollisia avun tarvitsijoita 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu