KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 11, 2012, 22:19:19 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Harry Potter ja feeniksin kilta PC DVD peliin ohjeita  (Luettu 20280 kertaa)
heli
Newbie
*

Profiili
« : Joulukuu 27, 2007, 12:18:02 »

Kuka osaisi auttaa miten PC DVD pelissä saa pirunnuoran tuhottua kasvitiedon luokan oviaukosta?
tallennettu
Saasta
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 31, 2007, 16:46:38 »

Eiköhän siihen riittänyt ihan se sytyjo-taika ja vähintään neljä taikojaa.

Kyselisin tässä samasta pelistä vinkkejä Hymyilee

Eli mistä sen Luihuismuotokuvan salasanan saa? Joku taisi kysellä sitä myös.
Ja tarvitsisin sille Deanille vielä yhden kivihirviön. Olen saanut ainakin siltä yhdeltä sillalta ja kierreportaista, muistaakseni vielä jostain sataman läheltä ja muodonmuutoksien pihamaalta?
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 31, 2007, 19:02:31 »

Peliä pelaamattomana en hirveästi osaa auttaa enkä tiedä onko tästäkään apua, koska tuossa lukee, että wii version portrait guide, että onko niinku samat paikat pc versiossa, mitä khyllä luulisin, että on. Mutta voisin olettaa, että tuosta löydät apua ==> http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/936995/49076
tallennettu

Tinja
Pelaaja

Puhuu hepreaa, kirjoittaa kiinaa

Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2008, 13:33:49 »

Ja täs viel suomeks ohjeita, jos toi englanti ei oikein taitu  Virnistää Eli se yksi kivihirviö on siellä sitä kellotornia vastapäätä olevalla sivu"terassilla", vastaus on kyl täällä sivuilla jo olemassam jos vaan viittisit vähän lukea toisten juttuja Iskee silmää. Ja joo kysyin itekkin sitä luihuisten muotokuvan salasanaa, mut kun kukaan ei auttanu ( Surullinen ) niin ratkaisin sen sitten ite. Eli sun pitäisi mennä näkymättömyysviitta päällä sinne tyrmiin, missä se hereillä oleva muotokuva on. Sinne on sitten ilmestynyt pari luihusta, jotka kummasti auttavat  Virnistää
tallennettu
Saasta
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2008, 15:57:35 »

Ah, kiitos.
On aika rasittavaa poukkoilla sen viitan kanssa kun sitä ei voi muualla riisua ja ei voi taikoa : =
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2008, 13:48:07 »

Niin siihen meinaa oikeesti mennä hermot  Hymyilee leveästi onneksi viittaa ei tarvi muissa jutuissa, kun siinä muotokuvassa ja sitten siinä, kun pitää mennä pimennon huoneeseen  Pyörittää silmiään mutta kysele jos tulee viel jotain muuta... mulla ite on tosiaan sellanen ongelma (löytyy tosta harry potter ja feeniksin kilta- jutusta) etten tiiä missä se viimeinen kitakiven pelaaja on. Olen voittanut jo puuskupuhin, luihusen ja korpinkynnen mestarin, joten rohkelikko(ko) puuttusi Huh
tallennettu
Saasta
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2008, 20:40:46 »

Nyt olen siinä kohdassa kun on käyty kahdella lukilitistunnilla ja olen siinä kun sille Lunalle pitää se räme hankkia sieltä katolta.
Mihin kohtaan ne kaksi penkkiä pitää siirtää kun olen niiden pylväiden kohdille pistää mistä se vihjefilmi alkaa ne penkit pistänyt?
Se Luna sanoo että jonnekkin seinää vasten.
Tarvitseeko muuta kuin ne kaksi penkkiä?
En pääse sieltä pois.
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2008, 20:51:31 »

juu, mietin itekkin tota kohtaa pitempään... Siinä kohtaa missä on se rasti maassa yhden puolikkaan pylvään luona... en ole ihan varma tuleeko se rasti vasta jälkeenpäin, mutta tosiaan yhden puolikkaan pylvään luona siinä suunnilleen katon puoli välissä. Siihen pitää laittaa kaksi tuolia päällekkäin ja vain jos harry ei pääse kiipeämään niiden päälle niin sitten pitää laittaa siihen kolmas penkki avuksi.. Virnistää
tallennettu
heli
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Tammikuu 19, 2008, 10:54:14 »

Huh
Miten saan toiset auttamaan pirunnuoran loitsimisessa? He kyllä kysyvät tarvitsetko apua mutta eivät auta.
tallennettu
Petu
Vieras
« Vastaus #9 : Tammikuu 19, 2008, 17:55:37 »

Mita pitaa teha ku oon sabotoinu kouluu eli: laittanu rameet kellotornin pihamaalle ja muodonmuutoksen pihamaalle ja sekottanu kellon ja "sammuttanu" kaiuttimet? ku hermione sanoo et: "kato kelmienkartas, et mis AK:n muut jasenet on, mut siel ei nay missaa merkkiakaa AK:n jaenist on vaa opettajien pikkutehtavat voiks joku kertoo jos tietaa mita pitais teha
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2008, 18:13:27 kirjoittanut Petu » tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Tammikuu 19, 2008, 19:57:12 »

Yksi räme täytyisi vielä laittaa, sinne missä luihuisen mestari pelaa kitakiveä, paikka oli se missä colinilta täytyi löytää kamera, en muista nyt paikan nimeä.. eikun kivetty pihamaa se taitaa olla. Ja niiden opettajien pikkutehtävät täytyy myös tehdä, ei niistä eroon pääse Hymyilee
Apua miten muut saa taikomaan riippuu siitä, pelaatko pc- vai psversiota. Ps eli PlayStation versiossa se nappi millä muut saa auttamaan on joko R2 tai L2, jos se ei auta, niin sinun täytyy mennä heidän kanssa samaan kohtaan, niin että hekin mahtuvat taikomaan, pitkää pinnaa Hymyilee leveästi
tallennettu
Saasta
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Tammikuu 19, 2008, 20:37:05 »

Miten sen ylimmän kellotornin rattaan saa alas?
Se taika ei yllä sinne asti?
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Tammikuu 20, 2008, 11:11:21 »

Ihan ylimmän? kyllä se pitäisi saada sieltä.. Oletko kokeillut mennä siellä kellotornissa yhtä kerrosta ylemmäs?  Kun on siellä ja laittaa kohdistimen siihen, niin kyllä se sieltä tulee  Hymyilee
tallennettu
Petu
Vieras
« Vastaus #13 : Tammikuu 20, 2008, 11:12:26 »

joo kiitti tinja täytyypä testata!
tallennettu
Petu
Vieras
« Vastaus #14 : Tammikuu 20, 2008, 11:14:44 »

muute muistatko missä sielä on se räme??
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: