KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 16:34:48 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Päivittäminen kannattaa aina?  (Luettu 3791 kertaa)
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« : Joulukuu 23, 2007, 23:24:48 »

Päivityksen jälkeen Plymouth Road Runner ja Seat Leon Cupra olivat ilmaisia autokaupassa. Sattumaako? En tiedä miksi pelin edetessä jotkin autot tulisivat ilmaiseksi, joten veikkailenpa, että tämä päivitys toi myös mukavan bugin mukanaan. Hymyilee

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
tallennettu
kamistar
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2007, 23:35:45 »

jeps 1.1 toi mukanaan siis kaksi ilmasta autoa cupran ja katukiitäjän. Mutta jotenkin bugisia nämä uutukaiset. Ja jotenkin muuten vaikuttaa erittäin bugiselta päivitykseltä. Ja tässä joutuu valitseen noiden parin auton, jotka ainakin vakiona vaikutti hiukan (noh ei niin hyviltä). Collectors editionin välissä niin miuluummin otan 1.0 collectors editionin (asentaa pelin pois ja takaiisn 1.0 versioon ja sitten käyttää collectorsed& koodia joka ei toimi 1.1 versios)(naureskelee niille jotka jaksaa pelailla 1.1). Odottaa 1.2:sta josko se pelastaisi tilanteen.

(jotenki taas fiilis, että ea julkaisi peli-intoa tappavan päivityksen.)
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Joulukuu 27, 2007, 00:54:43 »

Mikäs nyt siinä vaikuttaa bugiselta? Itselläni ei ole mitään valittamista päivityksen suhteen, päinvastoin. En ymmärtänyt kommenttiasi, että joutuu valitsemaan vaan muutaman auton joukosta. Onhan vaihtoehtoja vaikka kuinka, ainakin minun mielestäni.
tallennettu
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 27, 2007, 11:05:00 »

Mie en oo kanssa viittiny päivittää vielä,

kun en oikein tiiä, miten sen Collector's Editionin voi ostaa Suomesta käsin, jos ei omista luottokorttia.

Epävarma Jussi
tallennettu

L00s3r
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2008, 19:02:14 »

Minulla hävis ton päivityksen myötä jostain syystä G25:sesta forcet ja "yhteensopivuus" kokonaan.
Olin just pelleilly tolla logitechin profilerilla hyvän tuntuset asetukset ja sit päivitin ja nyt v-tuttaa.

Jos joku lötää tästä jotaa tietoa ni kertokaa toki. Ku yritää tonne EA.comin sivuille kirjottaa ni selain valittaa, että ei onnistu.
tallennettu
MiniMii
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 29, 2008, 01:24:49 »

Ajattelin pelailla muutamat "rallit" Pro Streettia (PS3) pitkästä aikaa ja peliä käynnistäessä peli heitti herjan, että uusi versio ladattavissa. Kokoa päivityspaketilla yli 700mb. Asennuksen jälkeen peli on ehtinyt kaatumaan jo parikolme kertaa, joten vaikuttaa vähän "huonohkolta" päivityspaketilta. Näin ollen voisin vastata ketjun kysymykseen - päivittäminen ei näköjään aina kannata.
tallennettu

Pelailuvälineinä: PS3 + Logitech G25 & Wii
kvi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 10, 2008, 20:33:05 »

Minulla hävis ton päivityksen myötä jostain syystä G25:sesta forcet ja "yhteensopivuus" kokonaan.
Olin just pelleilly tolla logitechin profilerilla hyvän tuntuset asetukset ja sit päivitin ja nyt v-tuttaa.

Itse olen kanssa pelaillut jo jonkun aikaa tätä kunnes löysin peliin päivityksen osoitteesta: http://www.suomi.ea.com/downloads/4612/

Asensin päivityksen ja siinä tuli lisää ratoja (jee!), mutta sitten tuli ikävä yllätys: minultakin katosi force feedback ja ratti on löysä kuin keitetty makaroni. Onko tähän olemassa jotain fiksiä? Lisäksi peli alkoi päivityksen jälkeen satunnaiset kaatumistemput..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: