Tinja
Pelaaja

Puhuu hepreaa, kirjoittaa kiinaa
|
 |
« : Joulukuu 22, 2007, 19:09:41 » |
|
Joo-o. Pahoittelen sitä, että nimet eivät ole englanniksi, mutta olisin kumminkin kirjoittanut jotain väärin, joten päätin pitäytyä ihan suomessa vain.  Vaihtoehtoja on myös jokseenkin vähän, enkä ollut varma onko tälläistä galluppia ollut ennen. Sanokaa jos on. Äänestäkää silti mahdollisimman monet, niin saataisiin hyvä Gallup aikaiseksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 22, 2007, 19:15:22 » |
|
Ja pahoittelen myös sitä, että uusinta kirjaa tässä gallupissa ei ole, mutta ajattelin myös nuorempia äänestäjiä, jotka eivät ole vielä kyseistä kirjaa lukeneet.  Laittakaa vastausta silti, jos kirja oli mielestänne paras 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Thomas
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 22, 2007, 20:53:58 » |
|
Mielestäni kaikki kirjat on lukemisen arvoisia, ja hankalaa niistä on mennä valitsemaan parasta. Uusin kirja oli mielestäni hyvä joskin osa juonenkäänteistä oli ennalta arvattavissa kirjan edistyessä, tosin välillä ei ollut mistään varma.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En tee mitään siksi, että kaikki "muutkin" tekevät niin. 
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #3 : Joulukuu 22, 2007, 20:57:47 » |
|
Mikään ko. kirjoista ei ole säväyttänyt niin, että olisin jaksanut lukea yli 50s. Aivan sama onko ruotsiksi, suomeksi vai englanniksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
sam1s
|
 |
« Vastaus #4 : Joulukuu 22, 2007, 21:02:40 » |
|
Potter kirjoilla oon lukenu lukihäiriöni pois, joten kyllä ne on sillon hyviä  . Uusin on vieläki kesken, en vaan tiedä miks...no nyt on taas aikaa lukee, joten vois kattoo saisko sen etenemään...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia 
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #5 : Joulukuu 31, 2007, 19:03:35 » |
|
Paras on ehdottomasti se viimeinen eli Deathly hallows. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2008, 13:37:59 » |
|
Eli lisäsin siis ton viimesenkin kirjan, ihan vain koska moni on tuntunu sanovan et se on paras. Mut eipä täs sit muuta, jatkakaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saasta
Newbie

|
 |
« Vastaus #7 : Tammikuu 02, 2008, 16:43:48 » |
|
Se on kuoleman varjelukset.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2008, 13:50:36 » |
|
Ai jaa, okei kiitti  ite on ollu yhtään varma, mikä se on, muistan vaan jostain kuulleeni ton nimen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #9 : Tammikuu 06, 2008, 14:43:32 » |
|
Hyviä ovat kaikki, mut HBP taitaa olla suosikki, kun tuo Snape niin mua sävähdyttää. Suomeksi en oo vaivautunu noita lukemaan, mut enkuksi kyllä. Pitkään vastustin koko sarjaa sen kaiken markkinahumun takia, mitä siihen liittyy, mutta sitten repsahdin itsekin...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
|
blondi_
|
 |
« Vastaus #10 : Tammikuu 23, 2008, 21:03:10 » |
|
Joo-o, no ite kyl tykkään ehkä eniten Azkabanin vangista, syytä siihen en osaa sanoa.  Mutta tykkään itsekin kaikista Potter kirjoista ja olin myös aluksi vähän epäileväinen kirja sarjaa vastaan mutta sitten jouduin itsekin sen ihailijaksi.  Viimeisintä en ole vielä lukenut, en luota nimittäin englannin taitoihini niin paljon vielä.  Mutta ostan sitten suomenkielisen ja luen saman tien kun se ilmestyy. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If I've only got one life, let me live it as a blonde.
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Tammikuu 23, 2008, 21:33:22 » |
|
mä tykkään kyl eniten puoliverisest prinssist
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tapola
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Tammikuu 30, 2008, 13:04:12 » |
|
jaha. milloin toi Kuoleman varjelukset tule suomeks??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tinja
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 30, 2008, 17:17:34 » |
|
Taisipa olla joku päivä maaliskuuta, 4 etten ihan menisi sanomaan 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
blondi_
|
 |
« Vastaus #14 : Tammikuu 30, 2008, 19:25:45 » |
|
Itse olen merkinnyt kalenteriin asti että viimeinen Potteri ilmestyisi suomenkielisenä kirjana 8.3, ainakin täälä keski-pohjanmaalla. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
If I've only got one life, let me live it as a blonde.
|
|
|
|