KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 16:21:40 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hauskin The Sims 2 asia/bugi/tapahtuma...  (Luettu 4103 kertaa)
Ifaz
Newbie
*

Näin jotain kiinnostavaa.. se oli aika sinistä..

Profiili
« Vastaus #15 : Lokakuu 29, 2011, 16:43:47 »

Virnistää Virnistää Virnistää Hyviä bugeja teille tullut. Sain makeat naurut parista. Itselleni kävi näin: Olin ostanut similleni lemmikkikauppa (en nyt muista sitä nimeä). Laitoin tekemäni servon sinne ja sytytin lehtikasan tuleen. Sen vieressä oli grilli joka tietenkin syttyi tuleen myöskin. Juoksin äkkiä sisälle ja laitoin ovet lukkoon. Olin laittanut sen lehtikasan lähistölle tulitanssijan maton. Näytti hienolta kun se matto paloi ja se tulitanssija ei välittänyt mitään. Sitten se matto sammui ja oli ihan ehjä.  Hymyilee leveästi   Menetin kuitenkin yhden työntekijäni...  Nolostunut

Edit: pistin mun 2 servoo kihloihin ja pidin häät laitoin sille miehelle juhlapuvun nii sillä oli jonku muun miehen naama siinä ''kamerasilmän'' päällä  Virnistää mut se lähti kun otin sen puvun pois näytti hubalt ku sil oli nenän paikal sen kameran pää  Hymyilee leveästi
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2012, 15:07:57 kirjoittanut Ifaz » tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: