|
k0rkki
|
 |
« : Joulukuu 13, 2007, 11:15:56 » |
|
Päätin aloittaa tällaisen sims keskustelun, kun oon pelannu tota sims 2 pelisarjaa jo sen verran ja kattellu ku muut perheenjäsenet pelaa, nii tiiän et sin on kaikkee pikkukivaa aina bugeista ufosieppauksiin yms. Paras bugi, minkä oon nähny siinä ikinä, oli mun vanhempien koneella. Tuli tilattua puutarhurin ja seuraavana päivänä sinne ilmesty pihalle toljottamaan 79 puutarhuria sieviin 7 hlö. riveihin. koko peli oli iha jumissa. eikä siinä vielä kaikki, simsperheen äiti tuli töistä heti perään helikopterilla  . Arvatkaapa huviksenne lagiko peli kahta kauheemmin kun kaikki ne 79 puutarhuria alko valittaa mölystä ja niitten päänpälle pomppas kuplat. onneks tuli napattua siit screen shot. Yritän hankkii sen tänne kaikkien pällisteltäväks, on se vaan niin uniikki  Kertokaa muutkin omista kokemuksista silläaikaa. --- Tässä. Sori, mutta ei oo yhtään isompaa kuvaa, kun toi Sims tallentaa sen niin pieneen resoluutioon. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 14, 2007, 12:57:04 kirjoittanut k0rkki »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #1 : Joulukuu 13, 2007, 22:53:10 » |
|
Pari tyylikästä bugia olen kohdannut. Muun muassa simini on jäänyt jumiin bugittamaan eikä sille voinut tehdä mitään, mutta muu simi perhe veti siinä normaalia elämää.
Ja eikös tuo helikopteril töistä tuleminen oo ihan mahdollista ku on tarpeeks isol tasol työntekijän?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
k0rkki
|
 |
« Vastaus #2 : Joulukuu 14, 2007, 10:39:43 » |
|
Pari tyylikästä bugia olen kohdannut. Muun muassa simini on jäänyt jumiin bugittamaan eikä sille voinut tehdä mitään, mutta muu simi perhe veti siinä normaalia elämää.
Ja eikös tuo helikopteril töistä tuleminen oo ihan mahdollista ku on tarpeeks isol tasol työntekijän?
Meilläkin on käynyt vähän samalla tavalla, mutta kyseinen bugittava simi kuoli, mutta kaikki luulee edelleen et se on hengissä (sille tulee vieläkin puheluita yms.). Se helikopterilla kotiin tuleminen on tosiaan ihan mahdollista ja se sattu vaan tosi kivasti siihen puutarhuriarmeijaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
_Wendy_
Newbie

|
 |
« Vastaus #3 : Tammikuu 14, 2008, 19:38:05 » |
|
Mä en tiiä mistä tää johtu.... mut oli sellane hauska pariskunta. niiden takana oli talo mis oli myös pariskunta... jaa eiköhän se yks nainen sitten hässiny jokaisen vastan tulleen miehen kanssa... no en tiiä miten toi liittyy tähän, mut kun se sai sen lapsensa.. no sillä lapsella oli kolmas silmä keskellä otsaa ja toisen vauvan mini kasvot poskella??
ja pitihän sen koneen kaattuu sit heti seuraavaks. joten mulla ei enään oo mun mahtavaa outoo vauvaa:/ mut tällänen kävi. en osaa sanoo mistä johtu
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 14, 2008, 19:39:45 kirjoittanut _Wendy_ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Petu
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Tammikuu 22, 2008, 19:08:55 » |
|
Mulla oli kerran semmonen, että kun liikutin ukkoa moveobjectisilla, ni laitoin ukon toisen ukon "käteen". Sitten se ukko oli toisen kädessä ja hävis vähän ajan pääst johonki. emt. oliko toi niin hauska mutta laitoin kumminki
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 20, 2008, 10:06:38 » |
|
Mulla oli kerran semmonen, että kun liikutin ukkoa moveobjectisilla, ni laitoin ukon toisen ukon "käteen". Sitten se ukko oli toisen kädessä ja hävis vähän ajan pääst johonki. emt. oliko toi niin hauska mutta laitoin kumminki
Mulle on käyny samalla lailla  Vähän näytti hauskalta, kun ukko vaan siinä eka heiluu, ja sit yhtäkkiä häviää kuin tuhka tuuleen  Sain makeat naurut 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja
|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 25, 2009, 16:08:44 » |
|
mulla sims hahmo tuli suihkusta ilman sumennuksia  ja juuri äskön lamppu jäi kiinni simsin päähän
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 25, 2009, 17:05:24 kirjoittanut mestaripelaaja »
|
tallennettu
|
AMD Phenom II X4 975 Black Edition, Asus 6970HD, 4GB Ram
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #7 : Helmikuu 27, 2009, 01:20:23 » |
|
Oi, klassinen vanha puutarhuribugi! Siihen ei olekkaan törmännyt aikoihin:)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
|
routasydän
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : Maaliskuu 04, 2009, 17:27:48 » |
|
Mulla kerran kun laitoin simin kaivamaan aarretta, se jumittui talon perustuksien alle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tietokone9
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Maaliskuu 06, 2009, 22:49:41 » |
|
Mullakin olisi pari outoa tai hauskaa juttua. yhessä perheessä mulla jäi vauva lattialle jumiin.perheen isä oli ruokinnut vauvan ja laski sen lattialle.no...en saanut vauvaa nostettua pois ja eikä se olenkaan liikkunut.Puolet siitä perheestä olis muuttanut pois.vauva kans Perhe ei voinut lähteä kun ne jäi odottamaan sitä vauvaa.taksi vai töttäsi pihalla eikä auttanut kuin samuttaa kone  Toinen outo juttu oli kun lapsi yhestä perheestä jäi jumiin omaan sänkyyn.lapsi ei voinut ollenkaan tulla pois vaikka sillä oli tarpeet täytettävänä.Lapsi vain höpöti että tavarat olisisi eessä.vaikka ne ei ollut. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Katsuhi
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 09, 2009, 14:23:53 » |
|
Nojaah....onhan mulla sellasta tapahtunu et ku mun simi meni peseen kädet keittiös nii ku se oli pessy ja lähteny olohuoneeseen nii mie huomasin et sen käsistä tuli saippuakuplia xD Ja sitku yks mun simi oli just piettäny tän vaavii sylis, nii ku se laitto sen sinne mihin lie "kehtoon" nii sen simin kädet jäi siihen asentoon missä se pietti sitä vauvaa  vähä näytti hubalt ku se simi meni nukkumaan xDD ~Katsuhi, minuuttityttö.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sonssuu
Newbie

|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 20, 2009, 14:55:57 » |
|
hahaah mullakin on ollut noita moveobjects bugeja paljon. kerran jopa kävi näin, tein kaverini kanssa muuten vain yöelämässä vampyyrin, tein sille karmean kodin. pihalle tein mustan aidatun alueen, "vankilan". Jokainen joka käveli ohi, (jopa posteljooni) ym (pyysin myös poliiseja ja muita käymään) - laitoin ne moveobjectsilla vankilaan. Siellä ne kaikki sitten aitojen sisällä huusi ja valitti (n. 15 simiä) se oli hauskaa  mutta sitä mukaan kun ne kuoli, (simit siiss vähentyivät vankilasta) < sen jälkeen ne käveli vrmaan 6 krtaa päivässä talon ohi ja kirosi.. MUTTA EI HAAMUNA, ihan normaalina siminä vaikka ne kuoli?joko se oli joku ihmekosto tai bugi mutta PAHIN ÄRSYTTÄVIN BUGI JOKA ON VIELÄKIN EIKÄ KUKAAN OSAA AUTTAA ON TÄMÄ :- puhelin ei toimi. NIIIIN! PUHELIN PUHELIN EI SAA ADOPTOITUA EI SAA SOITTAA MINNEKKÄÄÄMN PALVELUUN EI MIHINKÄÄN EI --- MIHINKÄÄÄN! PAINAN PUHELINTA JA TULEE JOKU IHME force error ym ? ;oo help meee guys <3
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zerollo
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Joulukuu 22, 2009, 21:03:39 » |
|
mutta PAHIN ÄRSYTTÄVIN BUGI JOKA ON VIELÄKIN EIKÄ KUKAAN OSAA AUTTAA ON TÄMÄ :
- puhelin ei toimi. NIIIIN! PUHELIN PUHELIN EI SAA ADOPTOITUA EI SAA SOITTAA MINNEKKÄÄÄMN PALVELUUN EI MIHINKÄÄN EI --- MIHINKÄÄÄN! PAINAN PUHELINTA JA TULEE JOKU IHME force error ym ? ;oo help meee guys <3
Öö.. Ton pitäis tulla ku on boolprop superkoodi pääl ja painaa sitä shift pohjas mut sul se tulee aina? En osaa auttaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Anna Puu-VIP
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Tammikuu 28, 2010, 18:24:25 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chanie
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Elokuu 13, 2011, 09:09:55 » |
|
Mulle kävi kerran sillai että kutsuin huijauskoodilla joka ikisen alueella asuvan tontilleni. Myös vastasyntyneet. Sittenku porukka alko lähtemään, ni ne vastasyntyneet jäi mulle. Seuraus? Ne kasvoi itsestään taaperoiksi ja mä sain hoivattua niitä ja kasvatettua kuin omana lapsena paitsi että ei ollut sitä sukulaisuusmerkkiä siin kuvas. Sittenku ne oli jo lapsia, ni tuli viesti: ''Jenna, Lotta, Saara ja minä lähdemme nyt. Kello on jo paljon ja on korkea aika mennä nukkumaan'' Pikkasen mää nauroin, jaa korkea aika? :DD Mut huvittavaa oli se et se mies ketä tuli niitä hakemaan, ei ollu kenenkään likan isä  Mut lapset pääty omiin perheisiinsä kummiski ^^
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Osaan neuvoa aika hyvin Autiosaaressa (ps2), läpi kun päässyt olen 
|
|
|
|