KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 16:06:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: PES sarjan ylivoima.  (Luettu 2292 kertaa)
Joens
Newbie
*

Profiili
« : Joulukuu 07, 2006, 21:40:00 »

inputtia tähän asiaan. mistä luulette Konamin PES- pelisarjan voittokulun ja kasvavan suosion? tietysti realismi on tärkein ainakin niille jotka seuraavat ja kannattavat jalkapalloa, mutta muita hyviä syitä? mikä taas tekee fifasta paremman jos se sellainen on.

EDIT: sitä tulin vielä kertomaan, että tietysti tuo lisenssiasia on varmasti yksi, mutta kaikki tuntemani pelaajat osaavat kyllä ladata option filejä pessiin jotka sitten tekevät lisenssiväännön turhaksi.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2006, 21:42:39 kirjoittanut Joens » tallennettu
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Joulukuu 08, 2006, 10:16:14 »

Heh. Ikuinen titaanien taisto ei varmasti heti ole loppumassa. Kummallekin löytyvät omat koulukunnat. Moni kaverini on intohimoinen pessin pelaaja, mutta kutonen on ollut valtaosalle enemmän tai vähemmän pettymys. Suurimmalle osalle pelillisesti, mutta myös se on harmittanut, että esim. PS2:n pelaajaeditori on poistettu. 360-versiossa närää on herättänyt etenkin grafiikoiden huono taso. Testasin peliä ja se todella on erittäin raa'an näköinen, vaikka myllyssä riittäisi puhtia vaikka mihin.

En ole koskaan ollut millään tavalla futispelifani, mutta nyt uusi FIFA (X360- ja Xbox-versiot) on vetänyt moninpelinä puoleensa kuin magneetti. 2vs2 -väännöt ovat todella hauskoja, piikittelyn, katkeran kalkin ja voitonfiiliksen täyteisiä sessioita.

Nämä kaksi peliä on perinteisesti jaoteltu realistiseksi ja arcademaiseksi. Omat kokemukseni ovat jääneet vähäisiksi, mutta sen olen huomannut kavereitteni PES5-sessioita seuratessa, että hardcore-futisfaneja se koukuttaa. Sen sijaan FIFA taas on ollut mainio peli sellaisellekin, joka ei futispelejä aiemmin ole juuri pelaillut. Edustamani yrityksen kannalta olen positiiviseksi huomannut sen, että myös arvostelijat ovat FIFA 07:n ja PES 6:n 360-versioiden arvioissa nostaneet yhä useammin FIFA:n korkeammalle.

Kuten sanottua, vääntö on varmasti ikuinen. Itselläni toimii FIFA, vaikka PESsiinkin on mahdollisuus ollut tutustua.
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Pykala
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2006, 21:36:44 »

Heh. Ikuinen titaanien taisto ei varmasti heti ole loppumassa. Kummallekin löytyvät omat koulukunnat. Moni kaverini on intohimoinen pessin pelaaja, mutta kutonen on ollut valtaosalle enemmän tai vähemmän pettymys. Suurimmalle osalle pelillisesti, mutta myös se on harmittanut, että esim. PS2:n pelaajaeditori on poistettu. 360-versiossa närää on herättänyt etenkin grafiikoiden huono taso. Testasin peliä ja se todella on erittäin raa'an näköinen, vaikka myllyssä riittäisi puhtia vaikka mihin.

En ole koskaan ollut millään tavalla futispelifani, mutta nyt uusi FIFA (X360- ja Xbox-versiot) on vetänyt moninpelinä puoleensa kuin magneetti. 2vs2 -väännöt ovat todella hauskoja, piikittelyn, katkeran kalkin ja voitonfiiliksen täyteisiä sessioita.

Nämä kaksi peliä on perinteisesti jaoteltu realistiseksi ja arcademaiseksi. Omat kokemukseni ovat jääneet vähäisiksi, mutta sen olen huomannut kavereitteni PES5-sessioita seuratessa, että hardcore-futisfaneja se koukuttaa. Sen sijaan FIFA taas on ollut mainio peli sellaisellekin, joka ei futispelejä aiemmin ole juuri pelaillut. Edustamani yrityksen kannalta olen positiiviseksi huomannut sen, että myös arvostelijat ovat FIFA 07:n ja PES 6:n 360-versioiden arvioissa nostaneet yhä useammin FIFA:n korkeammalle.

Kuten sanottua, vääntö on varmasti ikuinen. Itselläni toimii FIFA, vaikka PESsiinkin on mahdollisuus ollut tutustua.
Aika lähellä totuutta varmasti on tuo realismi ja arcade homma.
Ehkä PES sarjaa pelaa vähän vanhemmat ja Fifa taas on suunnattu teineille enemmän...
tallennettu

EASO record since nhl 2003  1215-624-52
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2006, 22:01:21 »

Tai sitten FIFA on enemmänkin niille, jotka eivät harrasta futista millään tapaa ja PES harrastajille. Minulle FIFA on ollut ainakin helpompi aloittaa kuin PES sen arcademaisen luonteen takia. En juuri futista katso edes telkkarista, mutten ihan teiniksikään lukeudu, kolmekymppinen kun olen. Hymyilee
tallennettu
Vänskä
Tosipelaaja

Liverpool Football Club Established 1892

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2006, 20:54:30 »

Itte oon aina pelannu FIFAa , mut heti ku sain uuden PES6 Demon käsiini olin myyty...Graafikat tietokoneella on PES:issä paljon paremmat ku FIFA:ssa , ainaki demojen perusteella ja 11 päivän päästä alkaa semmonen PES-rumba 
ETTÄ!!!!!!!!!           huhhuh.. Hymyilee

Ei millään pahalla fifoja kohtaan, mut PESiin verrattuna ne on Surullinen Näyttää kieltä
tallennettu

You´ll never walk alone...
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 28, 2006, 01:24:32 »

Tietääkseeni pes:issä on aina panostettu enemmän grafiikkaan, mutta fifoissa pelattavuuteen ja yleisesti uudistuksiin.
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 28, 2006, 11:17:16 »

Jaaa-a, en kyllä tiedä tuohon mittään sanoa, sillä mielestä PES:n pelattavuus on monta kertaa parempi kuin FIFA:n. Itsellä aina ollut pes:t lähellä sydäntä, ja kun tuon uuden fifan sain, huomasi, että kyllä siinä jo yritystä oli, mutta silti pes vain oli parempi. Mutta saisivat FIFA:ssa panostaa pelattavuuteen vielä enemmän, kun näyttävät omivan vain lisenssit paremmilta. Mutta jotkut lisenssit menevät mielestäni yli, kuten turkin kakkosliiga Hymyilee leveästi, ei ainakaan itseä jaksa kiinnostaa, meinaan jos turkkia pelaisin se olisi varmaan ykkönen kuitenki mitä jauhaisin Hymyilee
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 29, 2006, 13:42:34 »

No et voi ainakaan väittää ettei ois laaja joukkuevalikoima. Virnistää Virnistää
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: