|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #15 : Marraskuu 30, 2007, 20:01:41 » |
|
Ei paljo kerro jos sanot vaan et XP...  Ehk vois näyttiksen ja prossun ja muistin määränki mainita ni vois jotain sanoo.. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #16 : Marraskuu 30, 2007, 22:15:35 » |
|
Katso nyt vielä sieltä RAM ja prosessori "tietokone/computer"-kohdan alta niin on hieman helpompaa vastata. Wndows XP oli tärkeä tieto. Nyt tiedämme käyttöjärjestelmäsi. 2002vm ei sano mitään. Lienee parempi, että kirjoitat sanatarkkaan kaiken, minkä näet ko. ikkunasta, jotta voimme auttaa sinua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #17 : Marraskuu 30, 2007, 23:28:27 » |
|
Ei taida olla mahdollista, että kaikki pyöri täysillä minun kone kokoonpanollani ja vielä hyvin, mutta mielestäni kaikki asetukset oli täysillä. Aloin vain katselee millaisilla kokoonpanoilla muilla tökki ja sitten tarkemmin noita vaatimuksia.  No sen näkee sitten. Crysis pyöri hyvin kaikki mediumilla ja muutama asetus highilla ja siinä oli kovat kone vaatimukset.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #18 : Joulukuu 01, 2007, 09:25:47 » |
|
amd sempron (tm) processor 3000+ 1.80 ghz
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #19 : Joulukuu 01, 2007, 13:57:30 » |
|
amd sempron (tm) processor 3000+ 1.80 ghz
Prosessorisi on reippaasti alitehoinen. Et edelleenkään kertonut näytönohjaintasi, mutta sekin on varmaankin riittämätön, jos prossusi on noin vanha ja heikko.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #20 : Joulukuu 01, 2007, 14:05:49 » |
|
eli eikö oikein toimi? voi vittu saatana jos ei toimi paska tietokokone. 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 01, 2007, 14:24:57 kirjoittanut suzuki rm 250cc »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #21 : Joulukuu 01, 2007, 14:35:56 » |
|
eli eikö oikein toimi? voi vittu saatana jos ei toimi paska tietokokone.  Ei viitittäs kiroilla, jooko...Kokeile demoa, niin tiedät toimiiko peli, OK? Demon lataus linkkejä!  Jussi PS. 3000+ saattaa olla riittäväkin, ei sitä koskaan tiiä... Näyttiksestä se kuitenkin lopulta on eniten kiinni (ja muistista).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #22 : Joulukuu 01, 2007, 14:49:50 » |
|
ok sori.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nitrobanana
Newbie

...
|
 |
« Vastaus #23 : Joulukuu 02, 2007, 13:28:37 » |
|
Tervehdys! Olen tuossa pelin edetessä ihmetellyt oikein urakalla kun tuolla uravalikossa on tämmöinen merkkienhallinta kohta ja kun menen sinne, siellä kummittelee jatkuvasti tämmöinen kuin automerkki. tuolla merkkienhallinassa kun on näitä korjausmerkkejä, täyskorjausmerkkejä ja automerkkejä. Pelin uramuoto alkaa olemaan aika lailla kohta läpi, mutta kertaakaan en ole tuolla merkkienhallinnassa nähnyt automerkkiä olevan saatavilla. Olen erittäin hämmentynyt tämän asian suhteen ja kaipaan kipeästi asiasta enemmän tietävän valistusta eli miten niitä saa?
Ystävällisin terveisin: NitroBanana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #24 : Joulukuu 02, 2007, 13:42:13 » |
|
Mikä tämä automerkki yleensäkin on?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nitrobanana
Newbie

...
|
 |
« Vastaus #25 : Joulukuu 02, 2007, 18:30:33 » |
|
Oikeastaan en tiedä kun niitä ei ole ikinä saatavilla merkkienhallinnassa. Uskon että tämmöisen automerkin ostamalla autokauppaan tulee jotakin täydennystä. Onko joku saanut tämmöisen automerkin merkkienhallinnan kautta  Itse en tuosta juurikaan mitään tiedä ja olisin kiinnostunut tiedosta asiaa koskien.  Onko joku muu törmännyt tähän ongelmaan  T: NitroBanana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #26 : Joulukuu 08, 2007, 23:18:16 » |
|
Minkälainen pelin ajotuntuma on, jos ohjaa ratilla? Onko liian vaikeaa vai pystyykö? Ajattelin pyytää joululahjaksi Momon rattia ja haluaisin tietää tekeekö sillä mitään. Onhan minulla aikaisempiakin Need for Speedejä, mutta niitä tuskin enään pelailen, jos saan tämän käsiini. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #27 : Joulukuu 09, 2007, 08:08:51 » |
|
Tervehdys! Olen tuossa pelin edetessä ihmetellyt oikein urakalla kun tuolla uravalikossa on tämmöinen merkkienhallinta kohta ja kun menen sinne, siellä kummittelee jatkuvasti tämmöinen kuin automerkki. tuolla merkkienhallinassa kun on näitä korjausmerkkejä, täyskorjausmerkkejä ja automerkkejä. Pelin uramuoto alkaa olemaan aika lailla kohta läpi, mutta kertaakaan en ole tuolla merkkienhallinnassa nähnyt automerkkiä olevan saatavilla. Olen erittäin hämmentynyt tämän asian suhteen ja kaipaan kipeästi asiasta enemmän tietävän valistusta eli miten niitä saa?
Ystävällisin terveisin: NitroBanana
Siitä "Marker management" valikosta voi ostaa niitä autovakuutuksia, joilla auton voi korjata kisapäivinä sattuneiden mokien jälkeen. Se kolmas kohta on sitä varten, että siihen kertyvät kisapäivinä voitetut vapaavalintaiset ilmaiset autot. Minkälainen pelin ajotuntuma on, jos ohjaa ratilla? Onko liian vaikeaa vai pystyykö? Ajattelin pyytää joululahjaksi Momon rattia ja haluaisin tietää tekeekö sillä mitään. Onhan minulla aikaisempiakin Need for Speedejä, mutta niitä tuskin enään pelailen, jos saan tämän käsiini.  Miun kaverit ajelee tätä peliä rateilla. Ainut mitä oon asiasta kuullu on se, että ohjauksen herkkyyttä on säädettävä vähemmän herkkään suuntaan. Näppiksellä pelattavaksin tämä peli sopii oikein hyvin.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nitrobanana
Newbie

...
|
 |
« Vastaus #28 : Joulukuu 09, 2007, 15:49:50 » |
|
Eikö nuo kisapäivistä tai tarkemmin sanottuna yhteenotoista (showdown) voitetut autot saa heti yhteenoton voittamisen jälkeen  Olen pelaanut uramoodista 67% enkä ole kertaakaan nähny marker managementissa yhtäkään automerkkiä  T: NitroBanana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #29 : Joulukuu 09, 2007, 16:13:42 » |
|
Ainakin minä olen saanut ne heti, eikä yhtään ko. korttia ole ilmaantunut. Voikohan sen autonvalinnan sitten skipata ja "säästää" korttina?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|