kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #120 : Joulukuu 13, 2008, 12:25:18 » |
|
Ootko päivittänyt pelin? Itselläkin ratti toimii mainiosti päivitykseen asti. Jos toimii päivityksen jälkeenkin vielä force feedback, niin mikä ratti ja vaatiko jotain lisäsäätöä? Itse latasin päivityksen täältä: http://www.suomi.ea.com/downloads/4612/ja päivityksen jälkeen ratti on kuin keitetty makaroni ja niin lötköllä ratilla on aika ikävä pelata, vaikka kyllähän se auto kääntyy kun rattia kääntää. Palaute kuitenkin olis ihan jees ja edes pieni jämäkkyys.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja
|
 |
« Vastaus #121 : Joulukuu 13, 2008, 12:28:09 » |
|
ratilla saa parhaan peli tunnelman
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AMD Phenom II X4 945, Asus 6970HD, 4GB Ram
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #122 : Joulukuu 13, 2008, 13:02:17 » |
|
ratilla saa parhaan peli tunnelman No en ole sitä kiistänyt, vaan päinvastoin olen samaa mieltä. Mutta jos tuon linkin takana olevan päivityksen asentaa, ratissa ei enää toimi force feedback, mikä kylläkin toimii ennen pelin päivittämistä. Vai väitätkö, että sinulla toimii force feedback vielä päivityksen jälkeenkin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #123 : Joulukuu 13, 2008, 13:34:08 » |
|
Minulla ainakin toimii.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #124 : Joulukuu 13, 2008, 14:49:06 » |
|
Mikäs ratti on käytössä ja toimiko ihan heti päivityksen jälkeen, vai pitikö löytää joku valikko tai muu asetus tuon forcen palauttamiseksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #125 : Joulukuu 13, 2008, 19:38:29 » |
|
Logitechin MOMO Racing wheel ja ihan hyvin on aina toiminut ilman kikkailua. Harmi kuulla, että sinulla ei homma toimi. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #126 : Joulukuu 13, 2008, 22:01:41 » |
|
Hemmetti! Itsellänikin on juuri Logitechin MOMO. Siis tarkalleen tämä: http://finnish.ircfast.com/screenshots/29319/283x300x8f7076e949.jpgMutta minulla kyllä loppui force feedback päivitykseen, enkä ainakaan itse keksinyt äkkiseltään mistään valikosta mistä saisi takaisin toimimaan tuon päivittämisen jälkeen. Käyttiksenä on Vista 64-bit premium. Mikähän sinulla on? Voisikohan tuolla olla vaikutusta? Toinen ongelma oli ne info-ruudut, jotka näkyy kun peli lataa. Esim. grip-kisaa ladattessa tulee se info, jossa lukee jotain tyyliin: "Grip race is..." Itsellä noihin aina satunnaisesti tuli joku sellainen viesti, jossa luki: <html> <head> <title> Invalid.URL </title> </head> ja sitten enempää ei mahtunut kenttään ja kun lataus valmistui, peli kaatui. Nuo alkoi päivityksen jälkeen ja tuo virhe tapahtui kohtalaisen usein kun ottaa huomioon, etten jaksanut pitkään yrittää taistella ratin toimimaan saamisessa kun ei se vaan toiminut.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #127 : Joulukuu 13, 2008, 22:23:06 » |
|
Vista voi hyvinkin olla ongelma ja erityisesti 64-bittinen. Sitä en suosittelisi kenellekään, joka haluaa hyvää pelitukea käyttikseltään. Itse pysyttelenkin edelleen XP:ssä, koska se on pelurin kannalta parempi monessakin suhteessa. Momosi on muuten erikoisen näköinen. Onkohan se uudempaa tai jotain erikoisempaa mallia? Omani on se perusversio, joka on miltei pikimusta: http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/pc_gaming/wheels/devices/320&cl=us,enTekniikka on varmaan hyvin sama jollei identtinen, joten vahvasti epäilen käyttiksesi osuutta asiaan. En ole myöskään törmännyt mainitsemiisi muihin ongelmiin, kuten latauksen aikana tuleviin html-koodeihin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #128 : Joulukuu 14, 2008, 11:27:25 » |
|
No tuo minun ratti on arviolta 6 vuotta vanha kun nyt oikein laskeskelen. En tie oliko joku erikoismalli, mutta samaltahan tuo näyttää.
Tuntuisi kyllä oudolle, jos vika olisi käyttiksessä, koska toimi kuitenkin ihan täydellisesti ennen päivitystä. Enkä minä ymmärrä mitä vikaa muka 64-bit Vistassa on, ihan hyvin tässä on tähän mennessä kaikki toiminut*. Ei oikein ole enää mielestäni mieltä hommata XP:tä kun peleissä yhä enemmän on tuota DX10 tukea ja toisaalta minun 8Gt keskusmuistista menisi yli puolet hukkaan 32-bit käyttiksellä. Ne kun tunnistavat vain noin 3,5Gt muistia (riippuen muista lisälaitteista) ja sitten loppuu muistiosoitteet.
* kun ratti lopetti toiminnan ProStreetissä, asensin hyllystä vanhan kunnon NFS UG:n ja siinäkin ratti toimii moitteettomasti. Jopa päivityksen jälkeen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
thrustmaster
|
 |
« Vastaus #129 : Joulukuu 14, 2008, 11:37:04 » |
|
Mikä olisi hyvä aloitus auto???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Coca-Cola is gooooood mmmmmmmmm....
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #130 : Joulukuu 14, 2008, 11:42:19 » |
|
kvi: Ei XP:tä kannata enää hommatakaan. 64-bittinen Vista kuulemma tökkii pahiten pelien kanssa, mutta miksi, sitä en osaa sanoa. Toivottavasti saat homman vielä pelaamaan. Itse en tähän hätään keksi mitään uutta.
thrustmaster : 240SX alkaa olla liian hidas vai? Itse käytin sitä, kunnes sain ekasta Showdownista uuden auton. Virittelyä se kyllä vaati Nissanilta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #131 : Joulukuu 14, 2008, 11:49:23 » |
|
Itse ostin heti Eclipsen ja ilman mitään uusien osien ostoa tai tunaamista (eihän vakiota pahemmin tunaillakaan) se kulkee kuin unelma ja sellasta 10.000 pistettä tulee per kisa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja
|
 |
« Vastaus #132 : Joulukuu 14, 2008, 15:30:39 » |
|
ratilla saa parhaan peli tunnelman No en ole sitä kiistänyt, vaan päinvastoin olen samaa mieltä. Mutta jos tuon linkin takana olevan päivityksen asentaa, ratissa ei enää toimi force feedback, mikä kylläkin toimii ennen pelin päivittämistä. Vai väitätkö, että sinulla toimii force feedback vielä päivityksen jälkeenkin? joo kyllä toimii
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AMD Phenom II X4 945, Asus 6970HD, 4GB Ram
|
|
|
|
thrustmaster
|
 |
« Vastaus #133 : Joulukuu 14, 2008, 19:01:13 » |
|
: 240SX alkaa olla liian hidas vai? Itse käytin sitä, kunnes sain ekasta Showdownista uuden auton. Virittelyä se kyllä vaati Nissanilta.
Kiitos. Taidan ottaa sen, sitten kun saan sen pelin jouluna
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Coca-Cola is gooooood mmmmmmmmm....
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #134 : Joulukuu 14, 2008, 21:38:44 » |
|
: 240SX alkaa olla liian hidas vai? Itse käytin sitä, kunnes sain ekasta Showdownista uuden auton. Virittelyä se kyllä vaati Nissanilta.
Kiitos. Taidan ottaa sen, sitten kun saan sen pelin jouluna 240SX tulee automaattisesti käyttöön heti pelin alussa, joten sitä ei tarvitse ottaa. Mainio auto se on kyllä. Helppo ajaa, vakaa, kiihtyy kohtalaisesti ja virittämällä sillä pärjää mukavan pitkälle.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|