|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #105 : Kesäkuu 18, 2008, 16:17:34 » |
|
Joo, meijän kerholaiset on hiffannu sen kanssa. Pitää vaan muistaa, että rengaspaineiden laskeminen aiheutta huimaa nopeuspudotusta mutkissa.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #106 : Kesäkuu 18, 2008, 17:23:21 » |
|
Mihin sie sellasta tartteet, siitä tulee tosi vaikee ajettava  Jussi Mä olen erimieltä mun mielestä pitää vaan totutella autoon sillon jos on vaikee ajettava joihinkin tottuu nopeasti toisiin taas pidemmän kautta
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #107 : Kesäkuu 18, 2008, 20:07:52 » |
|
Haloo, ootko sie ees kokeillu sitä Eclipseä, jos siitä on muutettu iskareita? Kyllä se varmaan Speed-kisoihin käy, mutta ei se kyllä enää käänny!  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #108 : Kesäkuu 18, 2008, 20:10:23 » |
|
Sama pätee moneen muuhunkin autoon, kuten Jussi totesi Eclipsen kohdalta. 4-tason kamat ei todellakaan paranna autoa läheskään aina, paitsi ehkä paperilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #109 : Kesäkuu 19, 2008, 17:30:44 » |
|
Mä en usko vieläkään  ja kyllä jousitusta voi säätää monestakin paikkaa sillaiseksi kuin itse haluaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #110 : Kesäkuu 22, 2008, 11:17:26 » |
|
Mä en usko vieläkään  ja kyllä jousitusta voi säätää monestakin paikkaa sillaiseksi kuin itse haluaa. Älä usko,
ennen kuin testaat. Laita vaikka kokeeks siihen autoon, pelkkä turbo ja nitrot ja vedä pari kierrosta jossain Mondello Parkin tapaisella radalla. Käy sitten laittamassa loputkin osat, ja koita saada yhtä paljon pisteitä, kuin äsken... ...aivan niin, ei taida onnistua.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #111 : Heinäkuu 02, 2008, 19:18:45 » |
|
Nyt mua alkaa ketuttaa kun latasin tuon päivityksen ja sain joitain huonoja autoja ja pari tuli ilmaiseksi 4 uutta race dayt tämä on ihan plussaa , MUTTA netistä ei löydy enää yhtäkään pelaajaa lagii ja bugii liikaa. Kattelin että joillakin on tuossa pelissä yli 80autoa ja itsellä niitä löytyy vaan car lotista 57! -,- Miten tän voi fiksiä vai voiko?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #112 : Heinäkuu 03, 2008, 17:29:28 » |
|
Se vika taitaa olla EA:n servuissa, että ei ehkä kannatta stressata sen kanssa. Pleaa välillä Race Driver GRID:iä, niin mieki teen.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TeMaa
|
 |
« Vastaus #113 : Heinäkuu 04, 2008, 14:38:59 » |
|
Mitä pleaa?  saako sitä jossain ilmaiseks kokeilla?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ETCC!!
|
|
|
|
|
|
Aaponator
|
 |
« Vastaus #115 : Elokuu 04, 2008, 15:56:40 » |
|
Jos muuttaa auton aerodynamiikkaa, huomaako sen muutoksen sitten auton käyttäytymisessä?
Kyllä kai sen huomaa, jos on tarpeeks omistautunut pelaaja. Ainakin sillä tavalla saa lisää pitoa ja huippunopeutta. hajoaako ps2 versiossa autot palasiksi  katselin tuossa youtubessa videoita peliin liittyen, mutta totesin ettei ps2 versiossa irtoa autojen osat kuten peskurit jne. xbox versiossa puskurit sun muut lentelee ihan miten sattuu  . moista en ps2 versiosta bongannut. tahtoisin viisaammilta asiaan liittyen valaistusta. Terveisin NitroBanana  Voisko joku PS2-version omistaja kertoa vastauksen tähän. PC:llä palat ainakin lentelee varsin iloisesti.  Jussi Ei ole vauriomallinnusta. Aikaisempien osien tyylisiä naarmuja, mutta niitä tulee esim. puskurin aukkoon : DDD
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2008, 17:53:14 kirjoittanut jsskppnn »
|
tallennettu
|
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #116 : Joulukuu 12, 2008, 20:38:26 » |
|
Heippa,
pitäisiköhän tuonne FAQ listaan lisätä tämä:
K: Päivitin pelini ja ratti/padi (force feedback/tärinä) lopetti toiminnan. Mitä teen?
V: Poista peli ja asenna uudestaan. Tällä kertaa jätä peli päivittämättä.
Itselle kävi noin ja kyselin EA:n teknisestä tuesta, kun ei googlella löytynyt mistään ratkaisua ongelmaan. Tänään sain vastauksen ja minulle annettiin ohjeet pelin poistoon ja uudelleen asennukseen. Asentelen juuri peliä uusiksi. Harmi, ettei noita uusia ratoja pysty nyt sitten hyödyntämään. Mutta ilman rattia peli on aika tylsä..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #117 : Joulukuu 13, 2008, 10:06:56 » |
|
Olitko päivittänyt rattisikin ajurit ja ohjelmistot?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
kvi
Newbie

|
 |
« Vastaus #118 : Joulukuu 13, 2008, 11:07:10 » |
|
No enpä ratin ajureita jaksanut päivittää, kun ei nuo nyt niin vanhat ole. Vasta muutama kuukausi sitten latasin Logitechin sivuilta käyttiksen asennuksen yhteydessä ja huomioiden, että ratti on n. 5 vuotta vanha (tai jotain) en usko ajureiden hirveän tiuhaan tahtiin päivittyvän.
Googletuksen perusteella tämä ei ole mikään minun ongelmani, vaan lukuisilla muillakin on päivityksen myötä kadonnut force feedbackit. Eli veikkaan päivityksen olevan mätä.
btw. toi päivitys toi muitakin bugeja, jotka aiheutti kaatuilua, joten niidenkään puolesta en sitä suosittele.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja