|
juttam
Vieras
|
 |
« Vastaus #15 : Marraskuu 01, 2009, 13:47:58 » |
|
Kertokaas mulle, että miten saa sen ison kiven siihen koloon, että pääsee sinne ihme höyrypaikkaan 3. saarella? Itte en keksi, eikä velikään keksi  Siinä pitää tehä kivitaltta. Sitte ko se kivitaltta on valmis, mene tutkimaan sitä kiveä ja sitte se laskeutuu siihen alas. Mullaki ois kyllä ongelma, miten sinne höyrypaikkaan pääsee? Tai minne se vie? Pelikumppanit (pelissä) pääsevät sinne, mutta minun ukkoni valittaa väsymystä. Jos joku tietää mikä tähän auttaa, voisko ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseeni? jvjl95@hotmail.comNiin ja hei, onko kolmossaari sitte viiminen? Miten siihen kristallisaareen pääsee? Ja miten pääsee pois koko paikasta?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2009, 13:50:07 kirjoittanut juttam »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja
|
 |
« Vastaus #16 : Marraskuu 01, 2009, 18:36:55 » |
|
Kertokaas mulle, että miten saa sen ison kiven siihen koloon, että pääsee sinne ihme höyrypaikkaan 3. saarella? Itte en keksi, eikä velikään keksi  Siinä pitää tehä kivitaltta. Sitte ko se kivitaltta on valmis, mene tutkimaan sitä kiveä ja sitte se laskeutuu siihen alas. Mullaki ois kyllä ongelma, miten sinne höyrypaikkaan pääsee? Tai minne se vie? Pelikumppanit (pelissä) pääsevät sinne, mutta minun ukkoni valittaa väsymystä. Jos joku tietää mikä t& hän auttaa, voisko ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseeni? jvjl95@hotmail.comNiin ja hei, onko kolmossaari sitte viiminen? Miten siihen kristallisaareen pääsee? Ja miten pääsee pois koko paikasta? onks tää vaan mulla mutta tossa viestissä lukee joka kohassa h&#228
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AMD Phenom II X4 975 Black Edition, Asus 6970HD, 4GB Ram
|
|
|
|
juttam
Vieras
|
 |
« Vastaus #17 : Marraskuu 01, 2009, 19:39:39 » |
|
Kertokaas mulle, että miten saa sen ison kiven siihen koloon, että pääsee sinne ihme höyrypaikkaan 3. saarella? Itte en keksi, eikä velikään keksi  Siinä pitää tehä kivitaltta. Sitte ko se kivitaltta on valmis, mene tutkimaan sitä kiveä ja sitte se laskeutuu siihen alas. Mullaki ois kyllä ongelma, miten sinne höyrypaikkaan pääsee? Tai minne se vie? Pelikumppanit (pelissä) pääsevät sinne, mutta minun ukkoni valittaa valittaa väsymystä. Jos joku tietää mikä siihen auttaa, voisko ottaa yhteyttä sähköpostiosoitteeseeni? jvjl95@hotmail.comNiin ja hei, onko kolmossaari sitte viiminen? Miten siihen kristallisaareen pääsee? Ja miten pääsee pois koko paikasta? onks tää vaan mulla mutta tossa viestissä lukee joka kohassa h&#228 Eii ole vain sulla, muokkasin sitä viestiä jälkeenpäin ja jokanen ä- oli muuttunu tuommoseks hassuksi jutuksi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #18 : Marraskuu 01, 2009, 19:47:44 » |
|
Joskus pikamuokkauksella muokattaessa ä ja ö eivät toimi oikein
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2009, 19:57:57 kirjoittanut Kakkula »
|
tallennettu
|
|
|
|
Miqqa
Newbie

|
 |
« Vastaus #19 : Helmikuu 27, 2010, 15:10:14 » |
|
Tiedän kaikki vastaukset mitä tähän asti olette kysyneet. Mutta minullakin on omat ongelmat siinä pelissä. Olen kolmannella saarella ja olen löytänyt laamatemppelin, ja sieltä ahjon mutta yksi ongelma. Minulla ei ole kaikkia heroflyfin palasia, niin en pääse pelissä eteenpäin. kristallisaarelle, joka on kai viimeinen saari pääsee ensimmäiseltä saarelta jostakin rannasta. Joku, jolla on kaikki heroflyfin (kirjotettiinko se noin...?) kertoo mulle sen,kiitos! Mullakin on ollut ongelmia sen kanssa että miten pääsen kolmannelle saarelle, silloin kun en vielä sielä ollut käynyt. Jos simisi kokoajan sanoo että hän on liian väsynyt, niin kannattaa rakentaa siihen lähistölle sänky ja nukkua siinä. Jos kuitenkin simisi nousee ylös, laita se takaisin nukkumaan. Sittenkun koet simisi olevan tarpeeksi energinen, juokse äkkiä kanootille ja paina x näppäintä. Tämä pätee myös monissa muissa tapauksissa. Jos sinulla on kuollut simejä, kannatan että herätät ne eloon. Mutta minä en pääse yhtään eteenpäin ilman sitä tietoa että missä on kaikki ne laatan palaset! En ole saanut vielä kaikkia aarrekartan palasiakaan, vain kaksi puuttuu. Mutta voin ainakin sanoa että siellä höyrypaikassa on semmoinen paikka jossa on portaat. Mene siittä ylös. (Lue ylhäälta vastaus siihen jos simisi ei pääse ylös)Ja kulje suoraan. Menet paikkaan josta voi hypätä jostakin kielekkeeltä. (tarvit siihen 10 kuntopistettä). Kun tiput alas menet paikkaan missä saat yhden palasen. Sitten ui semmoinen mutka, ja näet siellä semmoisen kolon ja siinä jalanjälkiä. Mene sinne. Siellä on se toinen ranta mikä on sinun simisi tavoitteissa loytää se.Jos joku tietää missä on kaikki aarrekartan palaset, niin voi sanoa minulle senkin. Tässä yksi henkilö kyseli että miten pääsee kolmannelle saarelle kun hänen simi oli väsynyt kokoajan, vaikkei hänen mielestä ollutkaan.''Kolmella similä pitää olla vähintään 5tason kunto ja ei saa olla väsynyt että pääsee tulivuori saareen.'' joku hänelle vastasi. Minulla itselläni pelissä pelaa vain kaksi simiä. ja vain toisella niistä tarvitsee olla 5 kuntopistettä.Joten tuo oli sontapuhetta. Veriappelssiinejä saa 2:dennelta saarelta jostain viidakosta. Santelipuuta en ole vielä löytänyt. Sitten lasia voi tehdä ahjossa. Sinun pitää mennä sinne höyrypaikkaan, kavuta niitä portaita ylös ja mennä suoraan ja kääntyä sitten sinne ylös.Näet siellä jalanjälket, mene sinne. Kun olet siellä mene sinne lavalle ja korjaa semmoinen tumma möykky. Siittä saat lasia. Siellä,missä se ahjo on on myös apinatorvi mistä saa nopeasti luovuutta. Sitten siellä on laamakuninkaan kruunu, poimi sekin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eksynyt
Newbie

|
 |
« Vastaus #20 : Kesäkuu 17, 2010, 13:56:43 » |
|
ostin tämän pelin vasta lähiaikoina kun olin jo ehtinyt unohtaa sen...! :]
tuohon villisika-asiaan liittyen. tässä joku itse keksimäni typerä metodi. rakenna vähintään neljä (mitä enemmän sitä parempi) sänkyä. kun näet villisian, (tietenkin tallenna heti jos näet) anna sen kävellä tason keskelle, jossa on tilaa ympäröidä sika niillä sängyillä niin ettei se karkaa. sitten otat yhden sängyn pois ja kävelet sen sian luokse sinne sänkyringin sisälle. laita se neljäs sänky takaisin paikalleen ja tadaa sim ja sika ansassa. sitten vaan odotat hyökkäystä ja vaikka häviät niin sika ei pääse karkuun ja voit yrittää aina uudestaan. jos ansassa olevan sian ympärille rakentaa aidan niin se sekoaa ja jää jumiin... mutta kun lähtee tasosta ja tulee takaisin niin se liikkuu taas. :/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
skaalaskaala
Newbie

|
 |
« Vastaus #21 : Marraskuu 02, 2010, 20:07:15 » |
|
apua mulla on sama ongelma!!!! ja miten mä pääsen tulivuoreen? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chanie
Newbie

|
 |
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2011, 08:39:37 » |
|
Voisiko joku puolestaan auttaa minua?
Minulla on neljän hengen seurue. Tapoin tosin heistä 2 ja poimin heidän Kalmankukkansa mukaan. Kolmannelle saarelle tarvitsi kanootin, kuntoa 5 pistettä ja tarpeeksi levänneen simin. Kaikki on kunnossa molemmilla seurueeni jäljelle jääneillä simeillä, mutta vaikka kaikki on hyvin, tarpeet täynnä ja mielialamittari korkeimmalla vihreällä kuin voi, simini eivät vain suostu matkaamaan sinne! Ne valittavat aina väsymystään vaikka ovat täysin levänneitä! Minua todella rasittaa, enkä pääse Lentskarisaaresta (saari nro. 2) eteenpäin. Minulla on jonkunlaisia teorioita... -Jos se johtuu siitä, että kaksi heistä on kuolleita? Onko ne pakko herättää henkiin? -TAI jos minä en ole käynyt saaren kaikilla alueilla? Tjaa-a.
Kiitti siitä kalmankukka vihjeestä, tarvitsin sitä  Mut tässä ongelmassa minä osaan auttaa! Sun ei tarvitse koko seurueen mielialoja pitää korkealla kun veneilemään haluat, tai muutenkin eteenpäin joka paikassa jossa se valittaa väsymystä. Yksinkertaisesti; nukut vaan sillä simillä jolla haluat matkustaa, niin unipalkki mahdollisimman lähelle täyttä, ja sen jälkeen teet tulisijassa itsellesi kahvia kahvipavuista tai muista paljon energiaa antavista mausteista. Sen nimi on ''hengityksen raikastin''  . Joo, sit sä vaan juot sen ja matkaat eteenpäin  ~Chanie
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Osaan neuvoa aika hyvin Autiosaaressa (ps2), läpi kun päässyt olen 
|
|
|
the sims hullu
Newbie

|
 |
« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2012, 15:26:26 » |
|
moi en lukenu muutakun ekat mut siinä minä kin tarvitsen apua siina 3 saaren höyry paikassa (siellä on se ovi ja höyryävät paikat)en saa sitä ovee auki ja en myös sielta meririsvo luolastakaan. mitä pitäis tehdä???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ifaz
Newbie

Näin jotain kiinnostavaa.. se oli aika sinistä..
|
 |
« Vastaus #24 : Huhtikuu 22, 2012, 14:28:51 » |
|
^ jos tarkoitat lähdetasangon ovea niin tarvitset kaikki hireoglyffin palat (en tiiä kirjotinko oikein  ) ja sun pitää työpöydällä tehdä niistä se taulu ja sitten merirosvoluolan ovesta pääset kun sulla on laamakuninkaan kruunu päässä ja tutkit sitä sen kruunun saa temppelistä johon pääsee kun saat sen lähdetasangon oven auki se on sielä valtaistuinten takana
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
the sims hullu
Newbie