minzana
Newbie

|
 |
« : Marraskuu 06, 2007, 18:20:29 » |
|
Hellou kaikki simittäjät! Tää on aika tyhmä kysymys mutta missä kasvaa kalman kukkaa???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 28, 2007, 15:35:25 » |
|
Hellou vaan! Tarkoitat nyt varmaan PS2 Sims Autiosaari peliä? Hetkinen... Kalman kukka.. Itseasiassa en tiedä, itse en ole peliä paljonkaan pelaillut.. Mutta, en oikein osaa vastata, toivottavasti joku tulee ja pelastaa meidät kertomalla, että missäs se Kalman kukka kasvaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Arisa
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2008, 19:31:50 » |
|
Nah, Kalmankukka on yksinkertaisesti selitetty. :3
Jos yksi seurueen simeistä kuolee, hänestä tulee.. Mm, en muista, jokin kivi. Varmaankin pitää ensin valita Sure-toiminto joksikin aikaa ennenkuin siinä kasvavan Kalmankukan voi poimia. Joka tapauksessa, se siis tosiaan on kiven päällä simin kuollessa.
Voisiko joku puolestaan auttaa minua?
Minulla on neljän hengen seurue. Tapoin tosin heistä 2 ja poimin heidän Kalmankukkansa mukaan. Kolmannelle saarelle tarvitsi kanootin, kuntoa 5 pistettä ja tarpeeksi levänneen simin. Kaikki on kunnossa molemmilla seurueeni jäljelle jääneillä simeillä, mutta vaikka kaikki on hyvin, tarpeet täynnä ja mielialamittari korkeimmalla vihreällä kuin voi, simini eivät vain suostu matkaamaan sinne! Ne valittavat aina väsymystään vaikka ovat täysin levänneitä! Minua todella rasittaa, enkä pääse Lentskarisaaresta (saari nro. 2) eteenpäin. Minulla on jonkunlaisia teorioita... -Jos se johtuu siitä, että kaksi heistä on kuolleita? Onko ne pakko herättää henkiin? -TAI jos minä en ole käynyt saaren kaikilla alueilla? Tjaa-a.
Jos joku viitsisi yrittää vastata, olisin onnellinen. Ja jos joku luettelisi kaikki Lentskarisaaren alueet.
Muistaakseni siinä rotkon toisella puolella olevalla alueella oli reitti jonnekin. Sen edessä oli maassa jotain ruskeaa. Ei näyttänyt miltään, mikä voisi estää simiä, mutta se ei vain pääse eteenpäin. Apua?
-Arisa-
Ps. Kaiken huipuksi: voiko kukaan kertoa hiukan lisää kanojen ja etenkin villisikojen pyydystyksestä?
Peli on Sims 2 Autiosaari, PS2
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lehal
Newbie

|
 |
« Vastaus #3 : Helmikuu 16, 2008, 22:08:12 » |
|
Moto! Mulla olis vielä yks toinen kukka kadoksissa: Mistä löytyy mintun lehti?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hevimies
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Helmikuu 17, 2008, 20:56:21 » |
|
Nah, Kalmankukka on yksinkertaisesti selitetty. :3
Jos yksi seurueen simeistä kuolee, hänestä tulee.. Mm, en muista, jokin kivi. Varmaankin pitää ensin valita Sure-toiminto joksikin aikaa ennenkuin siinä kasvavan Kalmankukan voi poimia. Joka tapauksessa, se siis tosiaan on kiven päällä simin kuollessa.
Voisiko joku puolestaan auttaa minua?
Minulla on neljän hengen seurue. Tapoin tosin heistä 2 ja poimin heidän Kalmankukkansa mukaan. Kolmannelle saarelle tarvitsi kanootin, kuntoa 5 pistettä ja tarpeeksi levänneen simin. Kaikki on kunnossa molemmilla seurueeni jäljelle jääneillä simeillä, mutta vaikka kaikki on hyvin, tarpeet täynnä ja mielialamittari korkeimmalla vihreällä kuin voi, simini eivät vain suostu matkaamaan sinne! Ne valittavat aina väsymystään vaikka ovat täysin levänneitä! Minua todella rasittaa, enkä pääse Lentskarisaaresta (saari nro. 2) eteenpäin. Minulla on jonkunlaisia teorioita... -Jos se johtuu siitä, että kaksi heistä on kuolleita? Onko ne pakko herättää henkiin? -TAI jos minä en ole käynyt saaren kaikilla alueilla? Tjaa-a.
Jos joku viitsisi yrittää vastata, olisin onnellinen. Ja jos joku luettelisi kaikki Lentskarisaaren alueet.
Muistaakseni siinä rotkon toisella puolella olevalla alueella oli reitti jonnekin. Sen edessä oli maassa jotain ruskeaa. Ei näyttänyt miltään, mikä voisi estää simiä, mutta se ei vain pääse eteenpäin. Apua?
-Arisa-
Ps. Kaiken huipuksi: voiko kukaan kertoa hiukan lisää kanojen ja etenkin villisikojen pyydystyksestä?
Peli on Sims 2 Autiosaari, PS2
Kanoista kerron, että voit tehdä kanapyydyksen työpöydällä, oliko väh. 2. tason työpöytä. Sitten laitat pyydyksen kohtaan, jossa on kanansulkia tai näet kanan. Ensin hätistät kanan pois ja asetat pyydyksen. Odotat n. 5 min muussa saaren osassa ja kana on nalkissa. Sika pyydystetään jahtaamalla se nurkkaan. Ensin lähestyt sikaa varoen ja tuupit sitä kylkeen. sitten jahtaat sen nurkkaan. Tietyssä pisteessä sika hyppää kimppuusi ja armoton taistelu alkaa. Voittaja on yleensä simisi, ja voit hyvillä mielin lähteä kotiin valmistamaan kinkkua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minzana
Newbie

|
 |
« Vastaus #5 : Helmikuu 26, 2008, 12:40:24 » |
|
Mun mielestä pitää rakentaa laadukkain sänky jonka voi tehä ja nukkuu siinä niin sitten pitäs mennä :3 varmaan ootkin jo tienny sen XD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Krush Kill 'n Destroy
|
 |
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2008, 14:13:56 » |
|
Kolmella similä pitää olla vähintään 5tason kunto ja ei saa olla väsynyt että pääsee tulivuori saareen. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitä tekisimmekään ilman öljyä?
|
|
|
-lila-
Newbie

|
 |
« Vastaus #7 : Helmikuu 25, 2009, 16:40:27 » |
|
Mä tarvisin apuu ko oon nyt si siel tulivuori saarel ja tarvisin santeli-puuta et pääsisin eteen päin nii mist sitä oikein saa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
oona--
Newbie

|
 |
« Vastaus #8 : Kesäkuu 27, 2009, 21:13:55 » |
|
voisiko joku auttaa miten saan laitettua koodeja kysyeiseen peliin! minulla on monta monta koodia rustattuna paperille mutta en tiedä mine ne koodit tungetaan! voisiko joku auttaa?(:
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Mestaripelaaja
|
 |
« Vastaus #9 : Kesäkuu 30, 2009, 10:49:57 » |
|
katso alueelta vinkit.siel voi olla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
AMD Phenom II X4 945, Asus 6970HD, 4GB Ram
|
|
|
ella
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Heinäkuu 13, 2009, 19:17:47 » |
|
osaisko kukaan auttaa ? tässä ois nyt sellanen pulma, että pelaan selviytymistarinoita, ja se avautuu ihan normaalisti ( kai ) vaikk alussa oli pulmia aika paljon :| mmuttaa nyt on sellanen pulma, että tää on vaan niiku pienellä ruudulla. sitä ei voi sieltä yläkulmasta mitenkään muuten säätää kuin vain laittaa palkkiin ja raksista pois. on nimittäin todella inhottavaa pelata pikku ruudulla, kun se tekstikin on nii pientä tajusiko kukaan selitystäni, joka voisi auttaa ?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #11 : Heinäkuu 13, 2009, 23:11:10 » |
|
Asetuksissa on kohta Fullscreen mutta teeppä jatkossa uusi aihe.
EDIT: Ilmeisesti ei saakkaan. Pikakuvakkeen kohteeseen lainausmerkkien jälkeen -W pitäisi auttaa
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 01, 2009, 19:57:23 kirjoittanut Kakkula »
|
tallennettu
|
|
|
|
axe99
Newbie

|
 |
« Vastaus #12 : Heinäkuu 18, 2009, 10:40:15 » |
|
voisiko joku auttaa miten saan laitettua koodeja kysyeiseen peliin! minulla on monta monta koodia rustattuna paperille mutta en tiedä mine ne koodit tungetaan! voisiko joku auttaa?(:
mistä sit sait ne koodit oon ehtiny niitä jo 2-3 tuntii
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Jyyste
|
 |
« Vastaus #13 : Heinäkuu 18, 2009, 11:42:42 » |
|
mistä sit sait ne koodit oon ehtiny niitä jo 2-3 tuntii http://www.gamefaqs.com/console/ps2/code/939631.html
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Husky
Newbie

|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 01, 2009, 19:16:51 » |
|
Kertokaas mulle, että miten saa sen ison kiven siihen koloon, että pääsee sinne ihme höyrypaikkaan 3. saarella? Itte en keksi, eikä velikään keksi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|