KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 15:35:53 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Star Wars aiheiset roolipelit.  (Luettu 6303 kertaa)
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« : Marraskuu 30, 2007, 02:31:06 »

Ajattelin tällaisen aiheen tehdä, koska itse ainakin parin sellaisen suuri ystävä. Olen eli puhun nyt mms. Game of the Year palkinnon saanneesta Star Wars: Knights of the Old Republic pelistä ja sen seuraavasta osasta Sith Lordsista. Hymyilee

Pelit ovat vieneet sydämeni varsinkin 2, koska ykköstä ole edes viellä päässyt läpi kun vasta vähän aikaa sitten sen ostin. Ne on vaan niin moni puolisia kun yks valinta voi muuttaa aika paljonki asioita ja voit valita, että tuleeko susta Sith vai Jedi jne. Muun muassa jos haluat Sithiksi niin voit periaatteessa teurastaa kaikki mahdolliset ihmiset mitkä vain on mahdollista tapattaa. Hymyilee leveästi

Onko täällä muita näitten pelien ystäviä? Hymyilee Ja ei kiitos juonipaljastuksia ainakaan ykkösestä. Virnistää
tallennettu

Thomas
Himopelaaja

Royal Merenkulku

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 30, 2007, 11:20:50 »

Itse olen pelannut Star Wars Jedi Knight: Jedi Outcast ja Jedi Academy, jotka on hieman samantyylisiä.  Jedi Knight sarja perustuu Star Wars ep. 6 jälkeen, kun Luke on perustanut Jedi akatemian ja "elvyttänyt" jedit.

Academyssä voi myös valita tuleeko Jedistä pimeä (Dark) Jedi vai jääkö hän Jediksi. Akademyssä voi myös valita oyyaako itselleen kaksipuolisen valomiekan tai kaksi yksipuolista valomiekkaa tai "normaalin" miekan.

Kovasti odottelen josko tulisi uusia Jedi Knight pelejä. Kaipa noita Knights of the Old Republic pelejä vois myös kokeilla... Hymyilee
tallennettu

En tee mitään siksi, että kaikki "muutkin" tekevät niin.
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 30, 2007, 17:19:46 »

Itse olen myös pelannut Jedi Outcastia ja Jedi Academya enimmäkseen, mutta kaverilla kokeillut kotoria, ja olihan sekin erittäin hyvä peli, mutta silti paras on jedi outcast! Kaikki kohdallaan. Loistava yksinpeli, hyvä juoni ja pidän siitä, että ensiksi mennään aseilla, ja sen jälkeen tulee jedikoulutus ja hupi alkaa kun pääsee riehumaan miekalla ja forceilla Hymyilee leveästi. Myös erittäin loistava moninpeli jota on tahkottu jo ties kuinka monta vuotta Hymyilee.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 30, 2007, 17:21:28 kirjoittanut UbiqueDaemon » tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Joulukuu 08, 2007, 21:26:08 »

Huh! Pääsin tänään tuon KOTOR 1:sen läpi Jedinä ja ei voi muuta sanoa kuin, että pirun loistava pelikokemus. Lähemmäs 40 tuntia kesti, että pääsin pelin läpi.

Pelissä myös ehkä parhain juoni ikinä, koska paristakin juonen käänteestä menin melkeen shokkiin, koska sen ei vaan mitenkään voinut uskoa olevan niin tai voinut tapahtua noin. Ehdottomasti parhaimpia pelejä mitä olen pelannut. Nyt vaan sitten vetämään uudestaan läpi Sithinä. Hymyilee
tallennettu

k0rkki
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Joulukuu 13, 2007, 11:41:47 »

Knights of the old republicia oon pelannu ja pidin pelistä. luin aiheeseen liittyen aika mielenkiintoista tilastoa vähäaikaa sitten. vinkkinä niille jotka eivät vielä sitä ole hoksanneet, käytä aina mielummin kahta valomiekkaa, kuin yhtä kahdenkädenkädenmiekkaa, sillä kahteen miekkaan saa enemmän voimakristalleja kuin yhteen. forceista kannattaa ottaa mielummin power attack kuin frenzy (oliko se frenzy, mikä antoi yhden ylimääräisen hyökkäyksen  Näyttää kieltä) , sillä vaikka frenzyllä lyö useammin, niin power attack osuu useammin ja tekee enemmän vauriota (tutkittu juttu). Kun tähän vielä yhdistää sen juoksunopeus forcen, joka kolmannella tasolla tuo mahdolliseksi hyökätä kahdesti koko iskusarjan läpi, niin tappajahan siitä tulee.

Eihän tosta kirjotuksesta huomaa kauheesti et en oo pelannu sitä peliä vähäänaikaan  Virnistää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Joulukuu 13, 2007, 17:00:49 »

No et vissiin: Frenzy = Flurry

Kahden käden miekka alkutehot 4-22
Yhden käden miekka alkutehot: 2-18

+ Silloin saat yhen tappajan kun käytät kahta yhden käden miekkaa ja muut on joko low jedijä tai keskinkertaisia. Tässä taas syy miksi kahden käden valomiekat ovat parempia. Hymyilee

Tuossa läpimennyssä savessani kahden käden valomiekan tehot olivat 11-35 main hahmon käytössä ollessa.

Ja flurry osuu kyllä jos on keskitytty dexterityyn niin osuu pirun usein ja on tappava silloin. Ja flurrylla myös torjuu toden näköisemmin iskuja kuin power attackin ollessa käytössä.

Flurry sopii enemmänkin force painoitteiselle jedille kun taas power attack sopii paremmin combat painoitteiselle jedille ja vissiinkin critical strike sopii tasopoinotetutelle jedille vaikka silläkin kyllä olen käyttänyt Flurrya.
tallennettu

k0rkki
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 14, 2007, 10:54:57 »

Hmm... en sanokkaa enää mittää, ku on aika paljo aikaa siit ku viimeks olin ton pelin parissa. kattokaa itte tosta

-> http://www.gamebanshee.com/starwarskotor/strategies/choosingweapons.php
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Joulukuu 14, 2007, 20:02:17 »

Khyl sitä kannattaa sanoa, mutta nuokin on mun mielipiteitä mitä mä tossa aikasemmin heitin, koska mun mielestä niin on parhaat, joten useimmissa viesteissäni tällaisissa asioissaa kannattaa huomioida kohta mun mielestä. Virnistää

Vaikka tuossa aikaisemmassa viestissäni sitä ei näkynytkään, mutta siis oma mielipide tuo oli eikä mikään yleinen tieto. Oli tuo mielenkiintonen tuo sivustokin minkä laitoit, mutta khyl mä käytän mieluiten ite mitä satun käyttämään kun kattoo jostain sivustoilta neuvoa ellei sitten tee jotain ennätys nopeata malakin tappoa tai muuta vastaavaa jne.
tallennettu

k0rkki
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Joulukuu 20, 2007, 12:03:06 »

Khyl sitä kannattaa sanoa, mutta nuokin on mun mielipiteitä mitä mä tossa aikasemmin heitin, koska mun mielestä niin on parhaat, joten useimmissa viesteissäni tällaisissa asioissaa kannattaa huomioida kohta mun mielestä. Virnistää

Vaikka tuossa aikaisemmassa viestissäni sitä ei näkynytkään, mutta siis oma mielipide tuo oli eikä mikään yleinen tieto. Oli tuo mielenkiintonen tuo sivustokin minkä laitoit, mutta khyl mä käytän mieluiten ite mitä satun käyttämään kun kattoo jostain sivustoilta neuvoa ellei sitten tee jotain ennätys nopeata malakin tappoa tai muuta vastaavaa jne.

Nii-i, totta. Määkää en kyl käyttäny hyväkseni ton sivuston informaatiota ku pelasin pelin läpi kanslerilla. joko en osannu, tai sit kansleri suckaa vaa pahasti. Malak ei tahtonu kuolla forceilla mitenkää, joten siirryin nopeasti suunnitelmaan 2. therminal detonator+health pack+therminal detonator+healthpack... Virnistää
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Joulukuu 20, 2007, 23:05:04 »

Consularilla peli on automaattisesti kaikkein vaikein, joten en suosittele. Sekin vaatiin niin paljon taktikointia miten sen teet, mutta jos consular olet niin missään nimessä älä tee ligth jediä, koska sillon oot pikkasen dead ja sithinä kun olet niin kannattaa aina olla yksi light force power nimittäin se parannus juttu. Se kannattaa aina olla. Hymyilee Ja sit taas light jedeil mul on aina ollu sith power force lightning. Että mulla vähän sekotuksia ollu.
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #10 : Joulukuu 24, 2007, 17:41:43 »

Saakos nää teiän mainitsemat pelit PS2:lle?
tallennettu

k0rkki
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Joulukuu 25, 2007, 20:18:34 »

Jaa-a, hyvä kysymys, mutta veikkaisin että saa. Kandee kuiteski googlettaa, ennenku rupee säästämään rahaa  Hymyilee leveästi

Miks ihmeessä ihmiset turvautuu aina yksinkertaisissa asioissa johonkin, kuten foorumeihin, eikä voi itse etsiä asioita netistä? Laiskuus? Pyörittää silmiään
tallennettu
Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #12 : Joulukuu 25, 2007, 20:53:53 »

Mä veikkaan laiskuutta...PS2:lle saatavia Jedi pelejä: Lego jedi pelit, Star Wars Episode III: Revenge of the Sith, Star Wars: The Clone Wars. Nuo löysin Viralliselta PS2 sivustolta.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2007, 23:20:19 kirjoittanut Bruins » tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #13 : Joulukuu 25, 2007, 23:24:11 »

sitte vielä battlefrontit ainakin saa, mutta kotorit on vain xbox:lle ja pc:lle, kuin myös academy ja jedi outcast.
tallennettu
Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #14 : Joulukuu 25, 2007, 23:44:41 »

Battlefrontteja en muuten löytänyt kyseiseltä sivustolta. Kiitos UbiqueDaemon. Huomenna meen kattelemaan noitten laitteistovaatimukset.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: