|
jsskppnn
|
 |
« : Marraskuu 03, 2007, 06:59:15 » |
|
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2007, 21:25:32 kirjoittanut jsskppnn »
|
tallennettu
|
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2007, 09:10:44 » |
|
mist voi ladata?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2007, 13:01:39 » |
|
Vaikka täältä: Linkki 1 tai sitten täältä Linkki 2Itse en ole vielä kerinnyt alkaa lataamaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2007, 13:30:20 » |
|
eihän ole maksullinen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #4 : Marraskuu 03, 2007, 18:26:12 » |
|
Ei demot kai tietääkseni ikinä ole maksullisia. Niissä kyllä varmaan sitten kysyy luottokorttitietoja tai jotain jos olisi maksullinen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #5 : Marraskuu 03, 2007, 21:23:43 » |
|
eihän ole maksullinen?
Ilmanen se on! Miun kamu Bojan laitto sen demon ladattavaks kolmeen paikkaan. Pitäs tulla livakasti niistä osoitteista. NFSUnlimited.net mirrors  Jussi PS. Mie kokeilin tätä peliä eilen ja se on kyllä mainio!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
[TS]
Newbie

|
 |
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2007, 11:32:19 » |
|
ei se demo mun mielestä aivan odotuksia vastannu mutta 10 pointsii ja papukaija merkki silti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
regards...[TS]
|
|
|
suzuki rm 250cc
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #7 : Marraskuu 04, 2007, 13:24:37 » |
|
mulle tuli semmonen readme muistio kun mä olin lajannut sen ja sitä peliä ei oo mun koneella että tuliko teille semmonen muistio?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #8 : Marraskuu 09, 2007, 14:04:51 » |
|
Sain ton demon just koneelle... iha hyvä on ja kyllä menee ostoslistalle toi peli  Ei vaan toisella omalla koneella pyöri kovi hyvi  Iku 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #9 : Marraskuu 09, 2007, 17:54:25 » |
|
Itse en kyllä oikeastaan erityisemmin pitänyt ainakaan tästä demosta, mutta kai sen jokatapauksessa hankin. Oli varmaan odotukset liian korkealla. Hieno näköinen on jokatapauksessa eikä vaadi edes koneelta kummosia. Ainakin itselläni pyörii kaikki tapissa nykimättä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #10 : Marraskuu 09, 2007, 20:03:56 » |
|
Kokeilin kerran molempia demon osia ja kieltämättä pettymys oli odotusten suhteen. Varsinkin se bemarilla kruisailu ei antanut minkäänlaista "pepputuntumaa". Nissanissa oli jotain tuntumaa ja ohjauskin oli hieman aidomman oloinen. Täytyy vielä testailla toisen kerran.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
K1M
|
 |
« Vastaus #11 : Marraskuu 09, 2007, 20:08:22 » |
|
Nissanissa oli sama juttu sen ohjauksen kanssa, kun oli vain enempi vauhtia. Nissanillahan ajettiin siinä kisassa ympäri rataa, mutta bemulla niin kovaa kuin pääsi jolloin ohjaustuntuma vauhdin lisäntyessä meni karmeaksi. Kyllä kun sillä nissanillakin kun yritin ajaa niin kovaa kuin pääsee siinä niin oli ohjaus samanlaista kovalla vauhdilla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #12 : Marraskuu 09, 2007, 21:04:44 » |
|
Totta puhut joo. Menee melkosen tunnottomaksi, mutta ei sentään sellaiseksi kuin bemarilla. Bemarilla joko kosla ei käänny kunnolla tai sitten yht'äkkiä kääntää aivan liikaa. No onneksi tämä on vasta demo. Äijillä on vielä aikaa tehdä säätöjä tai sitten jättää säädöt pelaajalle, että autoista tulee ajokelpoisia. Nissan sentään oli ihan ok ajettava pienemmissä vauhdeissa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #13 : Marraskuu 10, 2007, 09:56:03 » |
|
Ajoitteks työ Casual-, Racer- vai King-tilassa? Mie oon pelannu tuota kokoversiota ja täytyy kyllä sanoo, että se Nissani tuntuu jotenki kesytetyltä niihin lopullisen version autoihin verrattuna. Mie luulen, että tässäkin pelissä parhaan ajotuntuman saa vasta itse tuunatuilla autoilla. Mie kirjotan arvion siitä kokopelin peluusta jahka ehdin. Täällä ois eka osa englanniks: NFS ProStreet (Xbox 360) review by Jussi  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #14 : Marraskuu 10, 2007, 10:38:27 » |
|
Kokeilin kaikkia kolmea, mutta bemarin kohdalla tilanne ei sitten parantunut millään. Ohjauksen nykiminen jatkui yhä. Nissanin kohdalla jotain muutoksia sentään tapahtui, mutta en ole oikein varma tuntuuko muutos enää kovassa vauhdissa. Hitaammassa vauhdissa eron huomaa kyllä. Harmi ettei demossa pääse tunaamaan, koska tuntuu siltä, että erityisesti bemarin ajo-ominaisuudet on säädetty aivan pepulleen.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|