KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 15:18:51 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Spaceforce - Rogue Universe  (Luettu 2071 kertaa)
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« : Lokakuu 29, 2007, 20:19:45 »

osio ei vissiin aivan oikea, mutta kuitenkin.
mitä muut mieltä uudesta Spaceforce pelistä ja graffoista.
traileri on kokonaan ingamea (http://www.gamershell.com/download_18844.shtml)
peli on kuin uusi Freelancer.
en ole lukenut tarkemmin pelistä, mutta trailerin perusteella näyttää siltä
kuin peli olisi rakennettu FL:n moottorille.
itse diggasin aivan hirveesti Freelancerista kun se tuli myyntiin, pelaan vieläkin.

http://www.spaceforce-game.com/news2.aspx

itse aion ostaa tuon pelin sitten kun kerkiän. nyt ei justiinsa ole aikaa pelaamisille oikein paljoa.
pelin demo on 810 megatavua
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2007, 20:23:29 kirjoittanut ryssi-jussi » tallennettu
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #1 : Marraskuu 02, 2007, 16:26:26 »

eikö kellään muka ole minkäänlaista mielipidettä ko. pelistä?
uusi linkki http://www.gamershell.com/download_18844.shtml
parempi laatuinen video, 1280x700 res.
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 02, 2007, 18:20:28 »

Itse en oikein tuollaisista lenteilyistä, varsinkaan avaruudessa ole koskaan piitannut joten tämäkään ei oikein jaksa kiinnostaa tipan tippaa. En toki väitä että peli varmastikkaan huono olisi, enkä lähde arvostelemaan pelejä ennen kuin olen niitä itse testannut. Jep.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Marraskuu 02, 2007, 18:25:50 »

Samma här. Ainoat avaruushässäkkäpelit jotka on kiinnostanut on ollu Star Wars-sarjaa, eikä poikkeuksia juuri tule mieleen. Tosiaan peli voi olla mainio omassa genressään, mutta ei todennäköisesti iske muhun.
tallennettu
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 21, 2007, 16:16:38 »

latasin tuon demon ja viehätys lässähti kuin pannukakku.
graffat ihan kivat, mutta ei toiminu hyvin.
ei tiennyt mitä tehdä, ja kyllä Freelancer on se paras (minun mielestä).
Onkko näissä SW peleissä lentelyä se hässäkkä vai niinku niinku... maan pinnalla?
Kun Freelancerissa kaikki tapahtuu avaruudessa kaikki tykitykset ja muu.
Planeetalle voi niinku DOCK (mikähän on suomenkielinen termi?), voi ostaa aluksia, aseita, tavaraa (niinku vettä tai jotain mineraalia) ja mennä toiseen paikkaan ja myydä hieman kalliimmalla. pelissä ei voi tosin omalla hinnalla myydä,
hinta on aina vakio tietyllä tavaralla tietyllä planeetalla. myös avaruusasemia on ja battleship encounters
ja muuta detailia. muunmuassa avaruudessa on romuvyöhykkeitä ja KAIKKEA! aivan loistava tämä freelancer (tietoisku: peli on julkaistu 2003, voittanut E3 1999 Game Critics Awards: Best of Show, Best PC Game, Best Simulation Game, Outstanding Achievement in Graphics)
ja need for speed on voittanut 2 palkintoa ( (best racing) 2000 NFS Motor City, 1998 NFS 3)
Star wars on 4 ( (best online MP) 2001&2002 SW Galaxies, best PC 2001 SW Gala., Star Wars: Rogue Squadron II: Rogue Leader (best action)
Että on aika hyvin peliltä joka on voittanut 4 E3 palkintoa vuonna 1999, julkaistu 2003, ja vielä 2007 tulee viikoittain uusia modeja peliin?? SUOSITTELEN demon kokeilua.
kuinkas monta modia SW peleihin on tehty?? FL on niin monipuolinen.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 29, 2007, 16:25:16 kirjoittanut ryssi-jussi » tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Marraskuu 21, 2007, 16:45:38 »

SW-sarjassa on ollut tuhottomasti erilaisia pelejä. On ollut arcaderallia, vuoropohjaista ja reaaliaikaista strategiaa, fps-tyylistä taistelua, lentelyräiskintöjä yms. En ole läheskään kaikkia testannut. Eniten pidin lentelyräiskinnöistä, koska niistä sai autenttisen "pikkupoika"-fiiliksen. Samanlainen fiilis, kun katseli alle 10v-ikäsenä ekaa kertaa noita leffoja. Hymyilee
tallennettu
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 29, 2007, 16:23:20 »

kokeile tuota Fl demoa?
graffat ei pärjää nykyisille peleille mutta, silloin kun ilmestyi niin olin kuin VAU.
http://www.microsoft.com/games/freelancer/downloads_05.aspx
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Marraskuu 29, 2007, 16:43:52 »

Tällä hetkellä elämän täyttää työ, pieni poikani, vaimo ja peleistä mahtuu mukaan lähinnä NHL ja NFS, joten tuo Freelancer saa jäädä odottamaan parempaa päivää. Kiitos vinkistä kuitenkin. Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: