KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 15:13:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LOTR Battle of Middle Earth 2  (Luettu 17817 kertaa)
PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« : Syyskuu 19, 2006, 11:30:59 »

keskustelua peli sarjan uusimmasta ja yllättävästä pelistä.

Peli on erittäin onnistunut (minusta) Pelissä on niin paljon kaikkea ja erilaista. Pelaaminen netissä edellyttää taitoa jos aikoo voittaa Hymyilee itse en ole niin hyvä tässä pelissä, mutta peli on erittäin hyvä ja pelaan sitä nykyään päivittäin. Yksinpelikin innostaa, koska niistä saa heroita ja muutenkin ihan mukavaa pelattavaa. Vaikeustaso on kohdallaan, elikkä peli on onnistunut, vaikka päivityksiä olisi mukava tulla. (kiitos uudesta päivityksestä kuitenkin)
tallennettu

Naiset tekee jotain mitä miehet haluaa Pelit tekevät kaiken.
LostSoul
Vieras
« Vastaus #1 : Syyskuu 19, 2006, 12:44:58 »

minkäslainen peli tämä oikein on? olen joitakin "arvosteluja" tilt.tv:stä kattonut sivusilmällä ja ei oikein mitää muisti kuvaa enään...
tallennettu
ROCK#SUOMI#
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 19, 2006, 15:46:28 »

Minäkin haluaisin tietää? Huh
tallennettu

ROCK#SUOMI# jee!HALO!
PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 19, 2006, 21:02:54 »

Peli on erittäin hyvä. Peli on stragedia peli ja pelissä käytetään pataljoonia ja heroja enimmäkseen, mutta on myös muita kovia tappelijoita. Peli on erittäin mielenkiintoinen ja kutkuttava. Kannattaisin ostopäätöstä erittäin hyvä peli ja myös moninpeli on rautaa.
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 20, 2006, 08:56:33 »

oiskos iha itse ottamia hyviä screen shotteja nähtäväksi? kun noi arvosteluissa yms. käytettävät eivät ole aina olleet sieltä parhaasta päästä että niistä näkisi muutakin kuin sen kuvan ottajan haluaman asian...
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Syyskuu 20, 2006, 09:47:23 »

oiskos iha itse ottamia hyviä screen shotteja nähtäväksi? kun noi arvosteluissa yms. käytettävät eivät ole aina olleet sieltä parhaasta päästä että niistä näkisi muutakin kuin sen kuvan ottajan haluaman asian...

Eivät ole itseotettuja, mutta täältä löytyy kasa: http://electronicarts.co.uk/games/8066/Screenshots/

tallennettu

PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 23, 2006, 17:43:40 »

Voisiko EA tehdä uudistuksia tähän esim uusia heroja ja että voi valita oman värinsä tai no olen sitä mieltä että oman puolulaisen tehostukset olisivat hyvät jos olisi samassa taistelussa, kun huomasin tässä, että kun omat kuolee ja en nää oman puolulaisen jätkiä siinä taistelussa kovin hyvin lähetin siihen (watcherin)  niin omat tuhoutu eli voisiko uudistaa siten että samassa taistelussa näkisi missä ne oman puolulaisen joukot on??... Esim theoderin poikaa ei saa herona.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2006, 21:53:02 kirjoittanut PatukkaMies » tallennettu

PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 26, 2006, 15:53:28 »

Miksi mulle tulee "you have lost connection to EA servers" mitäs ne häiskät siellä hommailee!!  PRKL piti ollla turnaus matsi mutta juu sitte joku tekee tommosta HÄVYTÖNTÄ! ... Millos tämä tulee muuttumaan?...Ei tämä ole vika ainoastaan minulla vaan monella jopa sadalla kaverillani on sama homma eli ei ole meistä kiinni aineskaan...
tallennettu

Leenu
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Syyskuu 27, 2006, 11:13:58 »

LOTR BoMe ja BoMeII

Ovat peli moottoriltaan kuin C&C G ja C&C GZH, joten uskon että kaikki noista peleistä pitävät pitävät myös tästäkin pelisarjasta. Idea on sama rakennan, kerää, tuhoa ja kuka tuon tekee parhaiten voittaa, tosin pelissä on hieman enemmän taktisia etuja joukkojen välillä kuin C&C:ssä.

Kannattava hankita!
tallennettu
BigAfroDaddy
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 28, 2006, 15:29:58 »

Peli on erittäin hyvä. Peli on stragedia peli ja pelissä käytetään pataljoonia ja heroja enimmäkseen, mutta on myös muita kovia tappelijoita. Peli on erittäin mielenkiintoinen ja kutkuttava. Kannattaisin ostopäätöstä erittäin hyvä peli ja myös moninpeli on rautaa.

Heh heh! vai että stragedia. Heh,heh!  Virnistää
tallennettu

When the going gets weird, the weird turn pro.
Arsu^^
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Syyskuu 30, 2006, 22:20:26 »

Vai et oikke strategia Hymyilee Kunno nörtti-peli xD
tallennettu

"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
Itchel
Tosipelaaja

Tuli kaahailtua; no kyllä tämä tästä...

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Lokakuu 01, 2006, 12:45:12 »

tuli vaan mieleen, et mitkäs ne pelin laitteistovaatimukset taas olikaan, ku en muista  NolostunutHuhNolostunut
tallennettu

LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu

Raistlin
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #12 : Lokakuu 27, 2006, 09:40:11 »

Pelin Xbox 360 -versio on ihan mukava.

Haluaisin kuitenkin EA:lta kunnon roolipelin Sormusten Herran maailmaan sijoittuen.

Tai ehkä he voisivat ostaa oikeuden Dragonlance-maailmaan. Toivoisin että Sisäpiiristä menisi kyseinen viesti jonnekin Electronic Artsin päättäjille.
tallennettu

What do I see? I see time as it affects all things. Human flesh whithers and dies before my eyes. Flowers bloom, only to fade. Trees drop green leaves, never to regain them. In my sight, it is always winter, always night.
Sparrow
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #13 : Joulukuu 28, 2006, 17:41:34 »

LOTR BoMe ja BoMeII

Ovat peli moottoriltaan kuin C&C G ja C&C GZH, joten uskon että kaikki noista peleistä pitävät pitävät myös tästäkin pelisarjasta. Idea on sama rakennan, kerää, tuhoa ja kuka tuon tekee parhaiten voittaa, tosin pelissä on hieman enemmän taktisia etuja joukkojen välillä kuin C&C:ssä.

Kannattava hankita!
Pitäsikö tosta tekstistä tämmsen tavallisen pulliaisen jotain ymmärtääkin? ymmärsin tosta kaksi lyhennettä: LotR BoMe ja BoMeII. Loput jäi multa pimentoon, eli mitä pelejä Battle of Middle earthit muistuttaa?
tallennettu

Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #14 : Joulukuu 28, 2006, 18:34:40 »

Meinaa Command & Conguer sarjaa jos niitä lyhenteitä meinasit, mutta entäs tämän pelin lisäosa. Mitä kaikkea se sisältää?
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: