KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 06:30:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: LOTR Battle of Middle Earth 2  (Luettu 17607 kertaa)
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #30 : Kesäkuu 15, 2007, 20:49:00 »

Tai sitten kannattaa tästä asiasta ihan kysellä tekninen tuki alueella, koska tämähän käytönnässä kuuluisi sinne jos vaikka Jori sattuis paikalle tai Tuomo kun niitä ei oikeen täällä näy.

Korjaus: Siis tekniset ongelmat alueella. Virnistää
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #31 : Kesäkuu 15, 2007, 20:53:21 »

Hyvä pointti Toniu. Jori tuskin seuraa tätä aluetta. Enpäs huomannutkaan, että aihe on väärällä paikalla. Hymyilee Ikävä kyllä en voi siirtää aihetta sinne, koska aihe on alunperin ollut jotain aivan muuta kuin teknisiä ongelmia. Normaalisti samaa kysymystä ei pidä laittaa muualle toistamiseen, mutta nyt voitaneen tehdä poikkeus KillerRing34. Laitahan kysymyksesi uudestaan teku-alueelle.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2007, 20:55:19 kirjoittanut Bigunale » tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #32 : Kesäkuu 15, 2007, 21:08:52 »

Joo aattelin sanoa, koska tällä alueella tuskin saa mitään yhteyttä noihin meidän EA:n teknisiin osaajiin.
tallennettu

KillerRing34
Vieras
« Vastaus #33 : Kesäkuu 15, 2007, 21:27:37 »

Joo, Pistin Mailii menee, Mut tuskin saan sitä viikonlopuks tietää... mull menee nii lujaa et joudun neljäks viikoks viroo enkä saa sinne konet, nii kai se vastaus neljäs viikossa tulee Virnistää siis jos tulee..  Hymyilee leveästi
tallennettu
routasydän
Vieras
« Vastaus #34 : Tammikuu 07, 2009, 15:07:07 »

Onko tämä siis uusin LOTR peli ennen 15. tammikuuta ilmestyvää Conquestia?
Olen miettinyt ostaa toisen joten haluaisin tietää, että keskittyykö peli kuinka paljon sotimiseen?
Olisi kiva kuulla myös onko peli miten pitkä?
tallennettu
Glorfindel
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #35 : Helmikuu 15, 2009, 11:29:01 »

Ha! Peli on armeijoiden komentamista, sotimista toista joukkoa vastaan. Stradegia/sota Hymyilee Pirun kova peli, ja kun Onlineen menee, ni varmasti löytyy haastetta, sina siellä on joku parempi Hymyilee Saa pelata Kääpiöillä, Ihmisillä, Haltioilla, Örkeillä ( Mordor , Isengard, Angmar ja Hiidet(Goblins) ). Kavereiden kans varsinki mukava pelata, kun voi pelata 1v1, 2v2 , 3v3 tai jopa 4v4 Hymyilee jälkimmäiset kaksi vaativat koneelta , niinkuin koko peli itsestään tosi paljon tehoja, ja suht hyvän nettiyhteyden. Peli itsestään ei lopu ikinä, mutta on myös tarina osuus, jossa komennetaan armeijoita tietyn skaalan mukaan. Middle-Earth 1, pelataan tarinassa elokuvan tapahtumat, 2 keskitytään Haltioiden ja ihmisten seikkailuihin, taisteluihin joita ei ole elokuvassa, tai edes Trilogiassa, vaan muissa. 2:sen lisäosa taas , The Rise Of The Witch-King, niinku nimi sanookin, keskittyy taas pahan nousuun keskimaassa, eli pahan noitakuninkaan ja Angmarin joukkojen sotiminen lounaan/pohjoisen taisteluita. Monipuolinen kompleksi siis. Suosittelen jos olet stradegian ystävä Hymyilee kysy toki lisää, tai googlesta hakusanoilla:
The Lord Of The Rings, The Battle For Middle-Earth
Wikipedia, on hyvä paikka lukea Hymyilee
tallennettu

"There is Always Hope..."
Aragorn
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #36 : Huhtikuu 04, 2009, 16:18:28 »

Mulla on The battle for middle earth joka on muute TOSI hyvä peli,mutta haluaisin vaihtaa sen toiselta koneelta toiselle. Tää ei anna asentaa vaik poistin toiselta koneelta sen,niin tää sanoo et se mikä koodi se on niin on käytössä,niin haluisin teiltä pelien ammattilaisilta vähä apuu et pitääks mun ostaa uus levy vai mit??? Huh
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #37 : Huhtikuu 04, 2009, 19:14:26 »

Peliä pitäisi pystyä pelaamaan normaalisti sen asennuttua, mutta rekisteröidä ei toistamiseen voi.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
PikkukKananen666
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #38 : Tammikuu 02, 2010, 02:54:44 »