KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 14:46:09 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua Tiger Woods 08 kanssa!  (Luettu 2288 kertaa)
Raid76
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 21, 2007, 15:24:14 »

uuteen koneeseeni ostin kyseisen pelin. himogolffarina siitä saa syysiltoihin potkua. ongelmanani on että, vaikka olen ladannut uusiksi, poistanut netin ja virusturvan ymym... se aina vähän väliä ilmoittaa: "tiger woods 08 onlöytänyt virheen ja se lopetetaan, lähetä raportti ym..." syö miestä 17 reiän jälkeen...=) mistä kyseinen voisi johtua, peli pyörii ihan hyvin, voiko se johtua näytön ohjaimesta. olen pikkaisen noviisi näissä hommissa joten apua kaivataan. kokoonpano mulla on koneessa ilmeisesti tällainen: siel on intelin dual core e2140 1.6GHZ prosessori ja 2 gigaa muistia, mutta näytönohjain on integroitu asuksen emolevyyn, se on Intel(R)  946GZ Express Chipset Family, muistia vissiin 256... mikä siinä nyt vois mättää, kone on uus ja peli hyvä! neuvoja otetaan vastaan kiitollisena!
tallennettu

Hammar:"Ammuin sulta puolet varpaista...!" - Raid:"Ei! Vaan 40%..."
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Lokakuu 21, 2007, 18:46:54 »

En ole varma tuosta näytönohjaimesta, mutta integroidut näytönohjaimet ovat tuottaneet monesti erilaisia ongelmia. Testaapas koneesi sopivuus Tiger08:n kanssa tästä osoitteesta:

http://ww1.electronicarts.co.uk/ViewPopup.aspx?id=227

Et muuten maininnut käyttöjärjestelmääsi? Ilmeisesti pelaat jollain Windowsilla? Jos näin on niin millä?

EDIT: Oletko muuten päivittänyt Windowsin ja näytönohjaimesi?

Windowsin päivitys: http://www.update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=en-us

Näytönohjaimesi päivitys: http://downloadcenter.intel.com/Product_Filter.aspx?ProductID=2582&lang=eng

Tuolla tarvitaan tiedoksi käyttis, joten pidemmälle en osaa neuvoa vielä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 21, 2007, 19:00:30 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 21, 2007, 19:09:37 »

kiitos menen testaamaan xp:llä pelaan ja siellä kaupassa käskin niiden laittaa uusimmat päivitykset tähän ja lupasivat laittaa, laitoin sinne tekniseen tukeen sen jonkun Dxdiagin raportin koneestani.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2007, 19:13:44 »

Hyvä homma. Kerrohan ihmeessä tulokset testistä. Muista käynnistää kone Windowsin ja näytönohjaimen päivityksen jälkeen. Monet päivitykset toimivat vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen.
tallennettu
Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2007, 19:21:24 »

anteeksi, en saanut tuohon samaan vastaukseen kun heti ryntäsin kokeilemaan tuota testiä! juu se huutaa punaista siinä videocard kohdassa, muistia vissiin on tarpeeksi mutta joku ontuu...tuossa raportti:

Video Card
Minimum: 64 MB 3D Video Card (NVIDIA GeForce3+ / ATI Radeon 8500+), Vista requires 128 MB 3D Video Card (NVIDIA GeForce 6100+ / ATI Radeon 9500+)

You Have: Intel(R) 946GZ Express Chipset Family (Intel(R) GMA 3000)
      FAIL: Sorry, your video card does not meet this minimum requirement. You may want to contact your system manufacturer to get information about upgrading your computer.   

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card

Video RAM: Required - 64 MB , You have - 256.0 MB
   Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
   Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - No
   Vertex Shader Ver.: Required - 1.0 , You have - 0.0
   Pixel Shader Ver.: Required - 1.1 , You have - 2.0

noin se kertoo: mitäs minä nyt sitten tekisin???

=) kiitoksia kauheasti vaivannäöstä, mulla kun ei ole ketään jolta neuvoa voisi kysyä!
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Lokakuu 21, 2007, 20:16:54 »

Ei kestä. Ilo olla avuksi. Hymyilee Kyllä täältä aina apua saa, jos vaan sopiva auttaja saapuu paikalle. Sisäpiiri on täynnä iloista ja avuliasta väkeä. Jos apua ei kuulu niin voi toki soittaa aina tekniseen tukeen tai laittaa mailia.

tekninentuki@ea.com / arkisin klo 14-18.00  numerossa 0800 508 225.

EA:n Jori on melkoinen mestari näissä teknisissä asioissa, joten tuskin ilman apua jäät koskaan.

Pelkäänpä pahoin, että näyttiksesi ei tykkää pelistä ja päinvastoin vaikka kuinka päivität sitä. Kyseessä lienee pöytäkone eikä kannettava vai? Jos näin on niin selviät uuden näytönohjaimen ostolla ja asennuksella. Noilla vaatimuksilla "NVIDIA GeForce3+ / ATI Radeon 8500+" selviät naurettavan halvalla vielä. Suosittelen kuitenkin, että sijoitat hieman kalliimpaan, jotta et törmää samaan ongelmaan hetimiten jatkossa uuden pelin kohdalla. Millaisia pelejä pelailet enimmäkseen? Onko tiedossa jotain tiettyä, jota haluaisit lähitulevaisuudessa pelata? Näiden tietojen avulla voisin ehkä suositella paremmin. Jos raha tulee vastaan niin kerro toki, mikä on budjettisi ko. hankinnalle. Näin voin sitten suositella hyvää hintalaatusuhteen omaavaa korttia.
tallennettu
Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Lokakuu 21, 2007, 20:53:53 »

uskomatonta... kiitoksia kovasti! pelaan lähinnä urheilupelejä ja kai satunnaisesti muitakin. kyllä se näytönohjain saa olla parempikin, millaista suosittelisit? tuo golf peli pitää saada toimimaan ja sitten se uusi amerikkalainen jalkapallo kiinnostaa... ja jatkossa tiger woods 09 jne. nuo mainitsemasi ohjaimet ovat siis halpoja, missä hinnoissa pyörii ja millainen mulle sopii tähän, jos kyseessä parempi?

p.s. NHL 93 taitaa olla ensimmäinen EA:n peli jonka sega megadrivelle hankein aikanaan ja kaikki tallella, niit ea:n pelejä on muutama kertynyt kun on tultu tähän päivään=)
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Lokakuu 21, 2007, 21:07:49 »

Selviät neljällä kympillä tähän hätään, mutta satasen sijoituksella selvíät reilusti pidempään. Geforce 3-sarjaa ei taideta enää edes myydä missään ja halvimmat  Oletko valmis sijoittamaan enemmänkin vai?

Megadrive on legenda... eka NHL mullekin. Hymyilee
tallennettu
Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Lokakuu 21, 2007, 21:17:17 »

=)=)=) loistavaa! 100 ylöspäin saa maksaa, onko jotain sopivuus juttuja, kerro mulle minkä haen niin haen, jos viitsit niin anna muutama vaihtoehto? tästä avusta menee kyllä palautetta ylöspäin EA:lle. teen asiakas työtä itsekin omassa firmassa kotoa käsin jä tällainen apu tuntuu erittäin mukavalta ja antaa hienon kuvan koko touhusta EA:lla.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Lokakuu 21, 2007, 22:00:48 »

Voi kiitos...  Hymyilee leveästi Tuntuupa mukavalta saada näin iloista palautetta. Kiva kun joku viitsii antaa positiivista palautetta ja välittää sitä eteenpäinkin. Hymyilee Harva vaivautuu sellaiseen nykyään ja nostankin hattua sinulle, joka kuulut siihen vähemmistöön, joka saa meidät jaksamaan ja motivoitumaan yhä paremmin. Hymyilee *nostaa hattua*

Laitan muutaman vinkin tähän ja perään linkin MB:n hintaseurantaan, josta voit löytää itsellesi sopivan liikkeen:

Geforce 7600 GT 256Mt n.100€     http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/46299
X1950 GT 512 Mt n. 150€            http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/59008
GeForce 7950 GT 512 Mt n. 250€  http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/52633

Oletan, että emolevyssäsi on pci-e paikka, mutta jos sinulla on vain agp-paikka niin siihenkin löytyy vastaavia kortteja. Niitä on heikommin saatavilla ja yleensä kovemmalla hinnalla kylläkin.
tallennettu
K1M
Himopelaaja

Relentless Reckless Forever

Profiili
« Vastaus #10 : Lokakuu 21, 2007, 22:40:12 »

Minulla on Radeon X1950 Pro 256 muistilla, ehkä hiukan halvempi jolla olen nyt toistaiseksi itse pärjännyt ja varmaan jonkun aikaa tässä pärjäänkin. En minä näistä oikein mitään tiedä, mutta itse olen ollut tyytyväinen omaani.

Edit: eipäs olekkaan sen halvempi.  Hymyilee
tallennettu

Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Lokakuu 21, 2007, 23:11:35 »

kiitos kuuluu sinnepäin! tuossa emolevyn pahvikotelon takaosassa seisoo teksti:" PCI Express x16 bus performs much better than AGP 8x in applications such as 3D gaming." kai se vissiin on sitten sellainen...=) haen heti huomenna sen jostain noista paikallisista liikkeistä. eli nuo vaihtoehdot sopii tähän kaikki, onko tuolla GEforcella ja x1950:llä iso ero tai miten se menee, ettei sitten heti lopu ruuti...=)=)=)
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Lokakuu 21, 2007, 23:24:46 »

Juu viittaisi siihen, että pci-e-paikka sinunkin emoltasi löytyy. Hyvä niin. Hymyilee

Itselläni on 7600GT eikä ruuti ole loppunut vielä, koska en pelaa pahimpia tehosyöppöpelelejä. Räiskinnät ovat yleensä juuri näitä ja kun et niitä maininnut, niin ajattelin että tämä voisi toimia sinullakin. Kahdella muulla ei teho lopu kesken räiskintöjenkään kanssa. Niillä saa monen vuoden käyttöiän esim. tulevia golfpelejäsi ajatellen. Itse sijoittaisin noista kalleimpaan eli Geforcen 7950GT-malliin, jos vaan tilipussin nyörit antaisivat myöten.
tallennettu
Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Lokakuu 21, 2007, 23:31:17 »

lähden noiden kahden viimeisen perässä huomenna tinkaamaan=) kirjoitin jo oikein lapulle että olen huomenna liikkeessä niin tietäväisen näköinen=) eli nuo valmistajat ovat ration ja geforce.... kerron kyllä vielä sitten tässä ketjussa miten kävi=)
tallennettu

Raid76
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #14 : Lokakuu 22, 2007, 13:33:58 »

No niin!!! kaupasta on tultu kotiin ja laitteeseen asennettu seuraavanlainen näytönohjain...: NVIDIA GeForce 8600 GT 256 uusine ajureineen, hinta oli 120e. nyt kokeillaan golfia!=)=)=)
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: