Millaisia
odotuksia,
suunnitelmia ja/tai
toiveita täältä löytyy Crysiksen ja suomen eSports scenen yhteensopivuudesta
?Liigoissa ja organisaatioissa on käyty viimeinen kuukausi kiivasta keskustelua siitä, tuleeko crysis menestymään scenellä vai kuoleeko se ennen aikojaan liian kovien laitevaatimusten jne takia.
Olen kokouksissa katsonut silmät pyöreänä kun suurten liigojen koordinaattorit miettivät näitä kysymyksiä.
Heidän ja
meidän käsissähän se on menestyykö tämä peli scenellä!
Siispä toivon että Suomeenkin saadaan rakennettua vahva yhteisö tämän pelin ympärille. Toivon myös että EA:n väki osaa ohjata resursseja tapahtumiin jne jotta tämä peli tosiaan saadaan käyntiin.
Huolestuneena olen seurannut Deamhack ja Assembly tapahtumien ohjelmia. Missä on Crysiksen woop ass turnaus !? Missä on hyvillä resursseilla ja palkinnoilla varustetu turnaukset joihin kansainväliset pelaaja-organisaatiot palavat halusta lähettää oman
Crysis joukkueensa ?
Itse lasken paraikaa tulevan vuoden tapahtuma budjettia, ja todella toivon että Crysiksen osalta pääsen lähettämään joukkueita pelaamaan turnauksiin sen sijaan että he homehtuvat kotona pc:n äärellä suremassa bf2142:n kuolemaa!
Muistathan että, sinä, minä ja hän olemme vastuussa tämän loistavan pelin kipailu scenen onnistumisesta!
Ps. jos jollain lojuu beta-avaimia, niitä voi lähetellä osoitteeseen
calvidas@progressive-eSports.de tai
calvidas@teamimmortal.co.uk niin saadaan vielä muutama halukas ESL:n ja CB:n betacuppeihin!