KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 14:11:33 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sims elämäntarinat ONGELMA!  (Luettu 569 kertaa)
Canpy
Vieras
« : Lokakuu 13, 2007, 17:41:56 »

Moi kaikki! Niin, että siinä sims elämäntarinat pelissä pelasin Riinan elämää ja siinähän piti ruveta viihde alalle töihin, ja, tyhmä kun oon, ylenin ainakin 2-3 töissä, ja sit tuli se tehtävä että sen Penan piti viedä Riina puistoon, ja se soitti, mutta sen jälkeen se ei tullukkaa hakee Riinaa, ja aina siihen aikaan joka päivä se soitti mut vain puhuakseen 
jotain, eikä tullu mitään puhekuplaa sinne yläreunaan, ja joskus se soitti kun Riina oli töissä. Vihainen
Ja sempä takia menin sinne Electronic Arts kansioon ja neighborhoods ja poistin sen N001 tai joku toinen. Sit menin sinne peliin, nii koko Riinan tarinaa ei ollu MISSÄÄN!! Huh Huh Poistin sen koska aattelin samalla tavalla kuin siinä Sims lemmikkitarinat pelissä, koska siinä kun poistin sen, nii se niinku alotti alusta, ja luin tän siitä ohjekirjasta, mut Sims elämäntarinat ohjekirjassa ei ollu siitä mitään! MITÄ MÄ OON MENNY TEKEMÄÄN?!??!!?? Enkä mä voi saada siitä takuuta kun sain sen huuto.netistä...  Itkee
tallennettu
EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2007, 13:11:41 »

Hei,

Vilkaise, ettei ko. tiedosto ole vielä roskakorissa tallessa. Jos ei ole, uudelleenasentaminen korjaa ongelman varmasti.
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Canpy
Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 23, 2007, 15:46:13 »

Mitä tarkoitat sillä uudelleen asennuksella? Äsken kyllä se toimi kun palautin sen roskakorista N001 mut se oli siinä samassa vaiheessa, et se Pena soittaa mutta ei tapahdu mitään jne. Vaikka erosin töistä!  Huh
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 23, 2007, 15:58:01 »

Mitä tarkoitat sillä uudelleen asennuksella?
Poistat pelin ja asennat sen uudestaan levyltä. Silloin saat peliisi varmasti kaikki tiedostot takaisin.
tallennettu

Canpy
Vieras
« Vastaus #4 : Lokakuu 23, 2007, 16:00:52 »

No joo, voishan sitä yrittää.. mut oon jo koittanu asentaa sen uuestaan.  Surullinen
tallennettu
Canpy
Vieras
« Vastaus #5 : Lokakuu 23, 2007, 19:20:43 »

Jee, se onnistu, kun asensin sen uuestaan. Kiitti Virnistää
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: