KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 14:01:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hiukan apua?  (Luettu 4174 kertaa)
Autumn.
Newbie
*

Profiili
« : Lokakuu 08, 2007, 15:52:44 »

Miten selviää niistä savuolennoista jotka hyppivät lyhdyt kädessä ja heittelevät tulipalloja Harry Potter ja Azkabanin vanki playstation2 versiossa? Ensimmäisen kerran ne tulevat aika pelin alussa, kun pitää mennä pelastamaan Neville sitä jutulta (jonka nimeä en muista).Olen saanut lumos duo loitsun ja kokeillut sitä mutta se ei jotenkin auta. Sain jossain vaiheessa ne olennot huojumaan mutta siinä se. En pääse siitä kohdasta eteenpäin, jumitun aina siihen yhteen huoneeseen. (Siinä huoneessa on se liikuteltava juttu, se portti pitäisi saada aukeamaan, eli valon olisi osuttava silmään joka on portin yläpuolella.) Kiitos todella paljon, jos joku viitsii auttaa.
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Puhuu hepreaa, kirjoittaa kiinaa

Profiili
« Vastaus #1 : Lokakuu 13, 2007, 17:29:53 »

Tää taitaa tulla aika myöhään, mutta niihin "haamuihin" pitää taikoa 3 kertaa lumos jokaiseen, ennenkuin ne kuolevat taikka häviävät kokonaan Virnistää jäin itsekkin siihen kohtaan pitemmäksi aikaa
tallennettu
Autumn.
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 16, 2007, 16:14:21 »

Kiitos tuhannesti. Toivottavasti pääsen nyt niistä ohi  Virnistää
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2007, 12:50:19 »

Eipä mitään ja onnee peliin Iskee silmää Multa voi muutkin kysyä neuvoo Potterin Playstation versiosta, paitsi 2, kun oon pelannu ne läpi, kuten varmaan useimmat Virnistää
tallennettu
Autumn.
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2007, 15:10:03 »

Ehkä olen tyhmä tai jotain,  Virnistää mutta olen sörkkinyt niitä olentoja vaikka kuinka kauan sillä loitsulla, eikä mitään tapahdu. Ne vaan jatkaa pomppimista ja tulipalleroiden heittelyä. Olisiko muita vinkkejä niiden hoitelemisessa?
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Lokakuu 20, 2007, 14:25:10 »

kyllä ne katoavat aikanaan, kun vain tarpeeksi monta kertaa loitsii. Jokaisen 'haamun
' pitää siis kadota kokonaan 3 kertaa (siis ensin lumos-loitsu ja kun ne ovat muuttuneet näkyviksi niin sen jälkeen tainnutus yms. katoaminen tarkoittaa siis sitä, että savuolennot katoavat kokonaan, eivät vain muutu näkymöttämäksi!) Urakka voi tuntua mahdottomalta, koska Ron kuolee koko ajan, mutta kyllä sekin kohta sisulla hoituu. Iskee silmää
tallennettu
Autumn.
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Lokakuu 20, 2007, 20:32:03 »

Eli varmistan vielä, eli niitten pitää muuttua kolme kertaa näkyviksi ennenkuin katoavat kokonaan? Vai pitäkö niihin vielä käyttää jotain muuta loitsua? Virnistää  Sori, olen varmistelevaa tyyppiä Hymyilee leveästi
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Lokakuu 21, 2007, 16:09:36 »

Siis ensin taijot ne näkyviksi lumoksella ja sen jälkään tainnutat ne niin, että ne katoavat. Kohta ne ilmestyvät uudelleen, mutta kun olet häivyttänyt ne kolmisen kertaa, ne katoavat lopullisesti ja pääset jatkamaan eteenpäin  Hymyilee Ainakin jouduin itse yrittämään tätä varmaan sata kertaa, mutta lopulta ne häippäsivät Näyttää kieltä
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 01, 2007, 18:00:51 »

Pääsitkö jo kohdan yli, vai pitäisikö vielä yrittää auttaa? Näyttää kieltä
tallennettu
RoseMary
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #9 : Maaliskuu 18, 2008, 21:58:18 »

Minulla on myöskin edelleen ongelma niiden kanssa. En pääse millään niistä olennoista ohi.
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Maaliskuu 20, 2008, 19:41:49 »

Saatko ollenkaan niitä olentoja haihtumaan Rose Mary? Vai tuntuuko sieltä että vaikka tekisit mitä, mikään ei auta? Hymyilee
tallennettu
RoseMary
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Huhtikuu 11, 2008, 22:43:46 »

Saan ne huojumaan ihme tavalla mut siinäpä se. Mikään ei auta. Voisiko se sitten olla joku bugi pelissä tai jotain? Olen kerran kokeillut aloittaa pelin alusta, mutta jumituin sitten taas siihen kohtaan.
tallennettu
Tinja
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #12 : Huhtikuu 15, 2008, 13:57:32 »

Bugia en välttämättä usko... Mutta pelintekijältä  Pyörittää silmiään minusta on kyllä tylsää laittaa noinkin vaikea kohta miltei alkuun
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: