|
Jyyste
|
 |
« : Syyskuu 27, 2007, 17:33:08 » |
|
Elikkäs mitä mieltä Cs:n pelaajat on AWP:sta 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 27, 2007, 17:37:08 kirjoittanut Jyyste »
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 27, 2007, 17:39:32 » |
|
Ei harmainta haisua... Mun biokaasua-sinappitykki-pissapoika-yhdistelmä kyllä peittoaa sen mikä tahansa päivä, oli sitten mikä hyvänsä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
Janzer
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 27, 2007, 18:26:45 » |
|
AWP... Tosi ärsyttävä silloin kun sitä käytetään liikaa ja kuolet joka ainoa rundi ennen kuin ehdit edes nähdä vihua. Mutta toisaalta on sitä itsekkin tullut monet kerrat ownattua Awpllä. Se on ainoa ase, jolla olen päässyt monsterkilliin asti. Jos sitä osaa käyttää niin se on hirmuinen ase. Monesti näkee typpejä, jotka whineevät kun eivät itse osaa awikalla ampua ja tulevat sitten itse sillä ammutuksi. Kuinka jokin ase voi olla epäreilu jos se on kaikkien saatavilla? Siinähän se on aseena muiden joukossa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Zodium^
Pelaaja

Zodium^
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2007, 14:39:05 » |
|
AWP on ase siinä missä muutkin. Jos pelaa klaanimatseja niin awikka on pakko kohdata ei siinä mikään auta  Kuitenkin yleensä jos pelaan huvin vuoksi ja meen vahingossa servulle jossa joka toisella on AWP niin lähden aika nopeasti pois 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zarDi
Newbie

|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2009, 17:36:31 » |
|
AWP... Tosi ärsyttävä silloin kun sitä käytetään liikaa ja kuolet joka ainoa rundi ennen kuin ehdit edes nähdä vihua. Mutta toisaalta on sitä itsekkin tullut monet kerrat ownattua Awpllä. Se on ainoa ase, jolla olen päässyt monsterkilliin asti. Jos sitä osaa käyttää niin se on hirmuinen ase. Monesti näkee typpejä, jotka whineevät kun eivät itse osaa awikalla ampua ja tulevat sitten itse sillä ammutuksi. Kuinka jokin ase voi olla epäreilu jos se on kaikkien saatavilla? Siinähän se on aseena muiden joukossa.
Todellakin,mutta yleensä on sillain,että sen omistaja kämppii yhdessä paikassa koko mapin ja sitten jo osaakin vetää sillain,että se ei enään ownaakkaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 19, 2009, 18:33:42 » |
|
Tai sitten te kaikki pelaatte paska public servui  Ei hyvä awikka kämpi samas mestas koko aikaa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 19, 2009, 19:04:50 » |
|
Meikä kannattaa AWP:tä, koska se on ainut ase osun, haha. Taitaa olla vaikutusta monen vuoden surf pelleilyllä, että awikasta on tullut lempiase 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Miksu
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 19, 2009, 21:22:14 » |
|
fy_snow ja AWP... Siinä makia yhdistelmä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yoda hedelmäosastolle uskaltaudu ei, Yoda limetiltä näyttää...
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 19, 2009, 21:56:08 » |
|
hyi mitään fy mappeja =DD son kuule de_dust2 ja kerNelin AWP pito  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Miksu
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 21, 2009, 19:24:28 » |
|
Tuo vaa on nii pirun hyvä mappi  en kyl tiiä miksi mutta tuota tulee ehkä eniten pelattua cs_assaultin ohella
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Yoda hedelmäosastolle uskaltaudu ei, Yoda limetiltä näyttää...
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 21, 2009, 20:36:11 » |
|
Ja assault... :O NOOOO!!! cs ja fy mapit on iha kuraa =D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 22, 2009, 09:37:22 » |
|
Kyllä fy mapit ihan kivoja on pienellä porukalla, mutta joskus jollain servuilla on 30 jossain fy_iceworldissä  . Ja samaa mieltä, nuo cs mapit on käsiä, en tykkää yhtään. Jos normimappeja pelaillaan, niin kyllä siellä pitää pommipaikat olla  . Viime aikoina on tylsyyksissä tullut pelattua gungamea, ihan hauskaa välillä sekin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kakkula
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 22, 2009, 14:35:26 » |
|
Jej  ittellä ei oo aikaa ku normi mappeihi ku pitää treenata..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|