KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 02:44:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Mikä on tähän mennessä ilmestyneistä lisäosista paras?  (Äänestys päättynyt: Lokakuu 18, 2006, 16:38:07 )
Yliopisto - 3 (11.5%)
Yöelämää - 15 (57.7%)
Kauppa Auki - 8 (30.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 25

Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paras The Sims 2 -lisäosa  (Luettu 4949 kertaa)
Princess
Newbie
*

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos

Profiili
« Vastaus #30 : Marraskuu 02, 2007, 17:50:12 »

mun aiiivan lempparini on ehdottomasti uusin matkoilla! Olen kova matkustelemaan ja pelatessa matkakuume aina kohoaa ja kaukomaalle olisi päästävä... Ja vielä kun aaltojen kohinakin on niin aidon kuuloista!
tallennettu
Lorian
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #31 : Marraskuu 04, 2007, 21:26:57 »

Mulla on kaks suosikkia. Matkoilla lisäri on ihana, kun siinä tulee tavattoman kauniita lomanaapurustoja ja muutakin hauskaa, mutta ainakin minulla isoimmat hotellit hidastelevat. Myös vuodenajat on hyvä lisäri, mutta siinäkin vesija lumisateet hidastavat minulla peliä. Nöistä kahdesta kuitenkin valitsen VUODENAJAT!
tallennettu

MCRmadness
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #32 : Marraskuu 26, 2007, 16:38:16 »

Itellä on vasta Lemmikkielämää ja Vuodenajat, koska ne halusin ehottomasti. [Seuraavana aijon hankkii Yöelämää'n...]
Tykkään kummastakii oikeestaa aika paljo. Lemmikissä on ihaninta ne kissat ja koirat tottakai, kissaihmine ku olen ja iha oikeitakii kisuja löytyy täältä saman katon alta kolme, ja muutenkii eläinrakas.
Mut sit taas on aina leikeissä pitäny olla mukana vuodenajat, mut ne on aina pitäny kuvitella, ni sitte on hienoo ku Simssissä on vihdoinkii mahollisuus vuodenaikoihi, joita ei enää tarvii vaa kuvitella niiku pienenä leikeissä.

Eli sanon et Lemmikit ja Vuodenajat on miun lempparit. En osaa päättää kumpi parempi Virnistää
tallennettu
_Wendy_
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #33 : Tammikuu 14, 2008, 20:34:30 »

valitsen ehdottomasti vuodenajat.
koskaan minulle ei ole käynyt niin, että perhe herää klo 6.00 syö aamupalan ja menee yhdessä syys hommiin. seuraavankerran kun katson smis aika kello onkin jo 17.00. rakastan puutarha hommia ja kalastelua. ihana yllätys pelissä oli kun pingviini tepasteli pihaan :3

nyt minun on ihan pakko hankkia oma vuodenajat<3 onneksi kaveri oli lainannut sen minulle viikoksi kokeliu mielessä Hymyilee leve&#228;sti nytpä tiedän mihin taas rahani uhraan
tallennettu
thrustmaster
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #34 : Heinäkuu 31, 2008, 11:21:09 »

yö elämääon paras
tallennettu

Coca-Cola is gooooood mmmmmmmmm....
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: