KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 02:31:27 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: battlefield2142 onglemat  (Luettu 2931 kertaa)
armada123
Pelaaja

Profiili
« : Syyskuu 24, 2007, 16:47:43 »

hei! en pääse pelaa battlefield2142 peli koska se lataa sitä maata tuntikausia olen kyllä ennen päässyt pelaa maaan sitä 10 minuutissa tietäiskö joku tuohon ratkaisun Itkee?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Syyskuu 24, 2007, 19:01:51 »

Pelaat kaiketi pc:llä? Kerrohan toki millainen kokoonpanosi ja käyttöjärjestelmäsi on.

Kerro mahdollisimman yksityiskohtaisesti mitkä vaiheet peli käy ennen jumittumista ja millaiseen vaiheeseen peli lopulta jumittuu.

Yritätkö pelata yksinpelikampanjaa vai nettipeliä? Mikäli netissä niin oletko antanut palomuurille luvan päästää peli läpi nettiin?

Oletko päivittänyt pelin ja näytönohjaimesi viimeisillä päivityksillä?

tallennettu
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 24, 2007, 19:17:08 »

pelaan netissä mutta mulla on nortonin plomuuri miten sieltä voi tehä sillee ku sanoit?
tallennettu
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 24, 2007, 19:19:46 »

olen päivittänyt pelin mutta en näytön ohjainta mites se tehdään? Vaikenee saisinko vinkkejä?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 24, 2007, 19:27:19 »

Et muistanut vastata kaikkiin esittämiini kysymyksiin, joten en osaa nyt vastata esim. näytönohjaimesi osalta. Jos olisit kertonut kokoonpanosi niin tietäisin näytönohjaimesi ja voisin ohjata oikealle sivulle hakemaan päivitystä.

Nortonin osalta en muista tarkalleen, mistä ko. homma tehtiin, koska sen käytöstä on pitkä aika. Jos sinulla on suomenkielinen Norton niin etsipä "sovellukset"- tai "ohjelmat"-kohtaa asetuksissa, josta voisit sallia tai estää pääsyn nettiin. Vastaavasti enkuksi "Applications allow/deny".
tallennettu
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 25, 2007, 18:47:54 »

moi! olen lataamassa päivityksiä peliini mutta ne lataavat 7 tuntia mutta se ei johdu koneestani koska kaverillani lataa yhtä kauan tietäisitkö mitään sivua mistä saisi helposti ja nopeasti ladattua Hymyilee?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Syyskuu 25, 2007, 19:04:05 »

www.patches-scrolls.de on paikka, josta kannattaa hakea melkein mitä tahansa päivitystä. Nyt olen kuitenkin hieman ymmälläni, kun haet päivityksiä, vaikka sanoit jo päivittäneesi pelin. Et ole edelleenkään vastannut kysymyksiini, joten mikäli tuo patch ei korjaa peliä niin kestää taas pidempään avun etsinnän kanssa. Toivottavasti patch korjaa tilanteen.
tallennettu
The0 ry
Tosipelaaja

PSP on ihan loistava laite!!

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Syyskuu 25, 2007, 21:02:10 »

Näytönohjaimen ajurit löytyvät NVidian ohjaimille täältä: http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp ja ATIn korteille täältä: http://ati.amd.com/support/driver.html. Muiden valmistamia ohjaimia ei pelikäytössä kannata edes harkita. Ei meille tarvitse kertoa ohjaintaan(häpeä?), tosin se auttaisi, ei vähiten itseäsi.
tallennettu

Tärkeintä ei ole voitto. Tärkeämpää on kaksi voittoa.
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 26, 2007, 14:44:47 »

minuta tuntuu että se on vaan pelkästä pelistä kiinni koska minulla on myös battlefield 2 se toimii ihan hyvin Järkyttynyt eliikäs se ei varmaan johdu näytön ohjaimesta ja sallittu on palomuurin kautta tietädkö enään mitään vinkkejä tuohon?
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2007, 14:55:09 kirjoittanut armada123 » tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Syyskuu 26, 2007, 15:06:47 »

Oletko varma, että koneesi jaksaa pyörittää BF2142:sta? Ja että näytönohjaintasi tuetaan pelissä?

Mene osoitteeseen http://www.electronicarts.co.uk/news/10732/ ja klikkaa kuvaketta "Can You Run It", valitse listasta oikea peli ja anna systeemin testata koneesi. Saat tiedon, mikä osa-alue mättää tai onko kaikki ok.

tallennettu

The0 ry
Tosipelaaja

PSP on ihan loistava laite!!

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Syyskuu 26, 2007, 16:41:31 »

minuta tuntuu että se on vaan pelkästä pelistä kiinni koska minulla on myös battlefield 2 se toimii ihan hyvin Järkyttynyt eliikäs se ei varmaan johdu näytön ohjaimesta ja sallittu on palomuurin kautta tietädkö enään mitään vinkkejä tuohon?

Battlefield 2:n ja Battlefield 2142:n ytimet ovat erilaisia(muutenhan BF2142 olisi pelkkä BF2:n lisälevy, joka ei tosin vaadi emopeliä toimiakseen). Ajuripäivityksillä näytönohjainvalmistajat korjaavat ohjaimiensa puutteita, joista tärkeimpiä ovat tietenkin pelien kaatuilemiset. Muita puutteita voivat olla riittämätön suorituskyky(ajurit vaikuttavat mm. ATIn ohjainten muistiohjaimen toimintaan) ja puutteellinen toimintovalikoima(esim. NVidia on ajuripäivityksellä lisännyt GeForce 8500- ja 8600-sarjoihin mahdollisuuden teräväpiirtovideon purkamiseen näytönohjaimella myös käytettäessä Windows Vistan 64-bittistä versiota). Mieleen tulee, että jos peli on aiemmin toiminut, koneessa voi olla jotakin vialla. Oletko tehnyt sille jotain juuri ennen vian ilmenemistä? Ongelma voi johtua myös, niin ikävä kuin se on sanoakin, prosessoritehoa rohmuavasta viruksesta - tai useammasta. Ovatko virustorjunta ja palomuuri kunnossa? Entä käyttöjärjestelmän päivitykset?
tallennettu

Tärkeintä ei ole voitto. Tärkeämpää on kaksi voittoa.
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Syyskuu 26, 2007, 18:15:57 »

on viirus torjunnat kunnossa mutta mistä noita käyttö järjesteitä saisi päivitettyä? ja ennen kunse jumittautumista olen ladannut sitä ennen counter striker source pelin. sitä olen ihmeteelyt myös että ainakun kirjaudun sisään käyttäjälleni tulee kbd.exe on havainnut virhee lähetä virhe raportti tai älä lähetä olen painanut kumpaakin mutta aina se tulee siihen tiedätkö tuota?

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2007, 18:18:41 kirjoittanut armada123 » tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Syyskuu 26, 2007, 18:25:52 »

on viirus torjunnat kunnossa mutta mistä noita käyttö järjesteitä saisi päivitettyä? ja ennen kunse jumittautumista olen ladannut sitä ennen counter striker source pelin. sitä olen ihmeteelyt myös että ainakun kirjaudun sisään käyttäjälleni tulee kbd.exe on havainnut virhee lähetä virhe raportti tai älä lähetä olen painanut kumpaakin mutta aina se tulee siihen tiedätkö tuota?

Oletko varma, että täytät tämän forumin ikärajan, joka on 15 vuotta? Kirjoittamisesi perusteella en ihan heti usko, että olisit vielä siirtynyt yläasteelle...

kbd.exe on Logitechin näppäimistöajuri. Sen kaatuminen ei vaikuta pelaamiseen.

Käypä nyt kokeilemassa se "Can You Run It"-juttu, mistä ylempänä mainitsin, niin tiedetään, pyöriikö peli yleensä ollenkaan koneellasi.
tallennettu

armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #13 : Syyskuu 26, 2007, 18:33:42 »

kaikki oli kunnossa paitsiko video card driver versio ja sound card driver versio
tallennettu
armada123
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Syyskuu 26, 2007, 18:43:32 »

eiku kyllä nekiin toimii siihe vaan tuli sellane info juttu Virnistää tiedätkö, vielä muita ongelmia?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: