KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 02:17:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oma naama simille ja lastesänky  (Luettu 612 kertaa)
raparperi
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 17, 2007, 10:43:56 »

Mulla olis kaks kysymystä. Olen vasta noviisi Sims maailmassa joten olkaa kärsivällisiä, pliis. Hymyilee

1. Onko Sims 2:ssa mahdollista lisätä simille kasvot valokuvasta kuten ykkösessä? Miten ja missä se tapahtuu? Eli esim. jos haluaisin naittaa kaks simiä jotka sattuu muistuttamaan huomattavasti Johnny Deppiä ja esim allekirjoittanutta niin onnistuuko? Näyttää kieltä

2. Onko kakkosessa tavaravalikoissa valmiina olemassa vauvansänkyä vai tuleeko se jonkin lisäosan mukana vasta? Itse kun olen kolunnut koko kakkosen tavarat läpi enkä ole löytäny sellasta. Vauvan jättäminen lattialle ku kylmää sen verra ja sosiaalitantat kolkuttaa ovella.

Kiitos!
tallennettu
Princess
Newbie
*

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2007, 13:56:01 »

ensimmäinen kysymys kuulostaa hyvin vieraalta mutta kakkoseen osaan vastata:)
eli kyllä, vauvansänky tulee ihan peruspelin mukana ja löytyy nallennäköisestä valikosta, josta löytyy myös hoitopöytä ym. lastenhoitoon tarvittavia tavaroita. eli lastentavaravalikkoon pääsee käynnistämällä ostotilan, klikkaamalla kolmea palloa oikeassa alakulmassa siitä valikosta ja sieltä esiin paljastuu "nallevalikko". toivottavasti ei sepustus mennyt hukkaan ja löysit perille:)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: