KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 02:09:06 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa jotain...  (Luettu 1441 kertaa)
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« : Syyskuu 08, 2007, 13:11:53 »

Moi. Olen etsimässä hyvää räiskintäpeliä PC:lle.
Olen pelannu Halo2 ja Operation Flashpoint.
Pelissä pitäis olla hyvät grafiikat ja muutenkin pyöriä hyvin. halflife oon kokeillut enkä oikein tykänny.
Koneena on Intel Core2Duo E4300, 2Gt 800Mhz DDRII, 8600GT PCI-e16, käyttis on Vista/XP SP2.
Voiko joku suositella jotain MoH tai battlefield. kertokaa mitä hyvää niissä on ja silleen.
Kiitos.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2007, 15:47:08 »

Battlefieldit ja MoH:it on tämmösii perus sota pelei jne, mutta jos enemmän räiskintää etit niin sitten vaikka BF2142 vaikka en ole pelannutkaan, mutta sijoittuu tulevaisuuteen jne. ja on enemmän räiskintä pohjanen. Sitten itse odottelisin Call of Duty 4:sta, mutta en tiedä tuleeko edes pc:lle. 3:nen ei ainakaan tullut joten en osaa sanoa mitään.

Ja näin loppuun kaikkien räiskintöjen kuningas Bioshock! En tiedä toimiiko koneellasi, mutta sitä kannattaa testata. Ehdottomasti parempi kuin halo ja muutenkin aivan loistava räiskintä. Virnistää
tallennettu

ykke
Newbie
*

Koht sattuu

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2007, 10:47:42 »

EHDOTTOMASTI BF 2142 + NS ei todellakaan lopu pelattava eikä peliseura kesken!!!!!!!!!!
tallennettu

Uhkaan, Lahjon ja Kiristän.
Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 13, 2007, 15:59:14 »

Jos tykkäsit Flashpointista, suosittelen samoilta tekijöiltä peliä ARMA - Armed Assault.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 13, 2007, 16:38:06 »

En yleensä pidä räiskinnöistä, mutta F.E.A.R. iski ja kovaa. Kauhu ja jännitys yhdistettynä mystiseen juoneen ja siinä sivussa raskaaseen räiskintään sai selkäpiin karmimaan ja karvat pystyyn pahimmillaan. Yksi ehdottomasti parhaita räsikintöjä, joita olen koskaan kokeillut. Fiilikseltään jopa parempi kuin Half Life 2.
tallennettu
ryssi-jussi
Tosipelaaja

SILMÄ

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2007, 14:53:30 »

katsoin viikonloppuna tilt.tv:n arvostelun bioshock pelistä.
grafiikat oli hienot, mutta en aivan sellaista etsi. liikaa niinku niinku ahdistava... en oikein tykkää sellaisista.
Penumbra oli kyllä kanssa pelottava mutta kun luki walktroughin netistä ei enää ahdistanut niin paljoa.
kun sai tietää että niitä ölliäisiä on siellä vain pari, tosin kyllä jännitys meni siinä ohitse, kun kauhea kiire : lado äkkiä
tavaraa tuon oven eteen ettei hirviö tuu sisään...
katsoin sen BF2142 trailerin netistä ja näytti aivan ok:lta.
katsoin kerran tilt.tv:n arvostelun pelistä jossa oli isoja roboja, sellaisia kaksijalkaisia kuin bf2142.
siinä oli myös sellainen toiminto että jos oma robo hajos voi hypätä ulos ja pölliä toisen robon... en muista
pelin nimeä. Joten KYsyn oliko kyseessä bf2142??
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: