KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 02:07:57 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Need for Speed - Pro Street  (Luettu 7160 kertaa)
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #15 : Lokakuu 21, 2007, 12:39:07 »

Ja jatkossa hoidetaan nämä ikäkyselyt yv-osastolla, jotta ei mene aihe aivan offariksi, jookos poijaat. Hymyilee
Kyllä isukki
tallennettu

nitrobanana
Newbie
*

...

Profiili
« Vastaus #16 : Lokakuu 21, 2007, 13:21:53 »

Mahtaako kellään olla vieläkään tarkempaa listaa tuon ProStreetin mahdollisista autoista joita pelissä mahdollisesti nähdään...Olen erittäin utelias tuon ProStreetin suhteen ja tahtoisin tarkempaa tietoa pelistä yleisestikkin.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #17 : Lokakuu 21, 2007, 18:30:06 »

jsskppnn on listannut niitä jo melko mittavasti, jollei jopa täydellisesti tänne:

http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1352.45.html
tallennettu
[TS]
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #18 : Lokakuu 21, 2007, 18:59:04 »

...mutta kun pelin nimi on Pro Street, niin siinä ei välttämättä oo kyttiä, kun kaikki kuskit on asiallisia ammattilaiskuskeja, jotka ajaa kilpaa ainoastaan ja vain radalla...

tuosta kommentista tuli mieleen et eikös nfs-sarja oo katuautoilu peli (omasta mielestä ainaki) ja sen takia radoilla ajaminen on ikävästi vastaan pelin ideaa...sää nähdä kyllä se silti aika varmasti on pirun hyvä peli....ainaski toivon niin.

...no, seuraavassa Need for Speedissä saatetaan taas palata kaupunkien kaduille (toivottavasti).

samaa mieltä
tallennettu

regards...[TS]
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Lokakuu 23, 2007, 15:18:32 »

Mahtaako kellään olla vieläkään tarkempaa listaa tuon ProStreetin mahdollisista autoista joita pelissä mahdollisesti nähdään...Olen erittäin utelias tuon ProStreetin suhteen ja tahtoisin tarkempaa tietoa pelistä yleisestikkin.

Kato Pro Street Confirmed Car List Thread @ ISRC Message Boards. Siellä on autoja kuvineen.

Hymyilee Jussi
tallennettu

nitrobanana
Newbie
*

...

Profiili
« Vastaus #20 : Lokakuu 26, 2007, 17:32:23 »

No tämäpä vasta mainio asia  Virnistää Kiitokset vinkistä
tallennettu
tarmo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #21 : Joulukuu 05, 2007, 19:29:02 »

Kylläpä tuppaa vihastuttamaan kun!! KAIKISSA videoissa mitä olen pelistä katsonut niin silmä lepää kun auton palaset lentelee mutta sittenku laittaa oman ps2 käyntii ja ajelee holtittomast minnesattuu ni ei TUU MUUTAKU epämääräsii naarmui!! ja lukee jopa että PELTI ryttääntyy MUT mitää ei silti tapahdu!!!?? missä V***u vika!?
tallennettu
antti92
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #22 : Joulukuu 06, 2007, 13:31:14 »

v*****aa justii tommone ku lukoo että pelti ryttääntyy ja varo ettei renkaat ylikuumene , ei mulla tuu toho autoon muutaku naarmuja. sanotaha tos pelis että ku kolhii autoa nii  se teho menee huonommaks nii kullä tolla ps2 sella ne autot menee aivan normaalisti Vihainen
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #23 : Joulukuu 07, 2007, 14:22:12 »

Onkos poijjat tutkailla pelin asetuksia? Jos siellä on alkuperäis asetuksena esim, että auto ei mene huonompaan kuntoon jne. kun ajelet miten sattuu.

Tai sitten tässä taas nähdään karmea totuus, että pelin muihin versioihin kuin ps3 ja xbox360 ole keskitytty lähes ollenkaan.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #24 : Joulukuu 07, 2007, 14:29:45 »

Uskoisin, että samoin kuin NHL:ssä niin myös NFS:ssä on pc- ja ps2-versiot vähintään samalla linjalla. PC:llä autoista lähtee peilit, konepelti irtoaa ja ruttaantuu yms. ja vieläpä aivan loogisesti. Pelissä on asetus, jolla saa auton vaurion pienemmälle tai suuremmalle. Eiköhän tämä löydy pelin sisältä myös ps2-versiossa. Hymyilee
tallennettu
nitrobanana
Newbie
*

...

Profiili
« Vastaus #25 : Joulukuu 07, 2007, 15:43:59 »

OLen jo pidemmän aikaa ihmetellyt tuossa Pro Streetissä kun uravalikosta menee merkkienhallinta-valikkoon, siellä kummittelee tämmöinen kuin automerkki. Merkkienhallinnasta kun voi ostaa korjausmerkkejä, täyskorjausmerkkejä ja lisäksi näitä automerkkejä (ei ole saatavilla). Onko kukaan muu törmännyt tähän ongelmaan Huh Itseäni tämä on kummastuttanut jo melko pitkän aikaa. Siis jos joku tietää jotakin näistä automerkeistä joita saa merkkienhallinnasta, niin ilmoittakaa mahdollisimman pian. Tietääkö joku mikä näiden automerkkien tarkoitus on tai mitä niillä tekee?

Ystävällisin terveisin: NitroBanana
tallennettu
tarmo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #26 : Joulukuu 07, 2007, 18:20:11 »

joo.. tota eipä ps2 versios o myöskää tuuli tunneli ominaisuutta et pääsis kunnol autoo säätää. on valikot pengottu ympäri kerran jos toisenkii eikä mitää löydy eikä muutu mitenkä.. ps3 versios taas on tuulitunneli ja auton vaurioituminen.. ps2 on kait sit niin huono ettei riitä lataus tehot sellasii ylellisyyksii.. mut tyhmää ku luvataa eikä sit sanota missää et ei oo ps2 versios koska se oli yks tärkeimmist kriteereist miks pelin ostin. JA SAIN PETTYÄ!
tallennettu
Mikotsu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #27 : Joulukuu 15, 2007, 11:39:04 »

ööh joka arvostelussahan on sanottu ettei oo tuulitunnelia PS2
tallennettu
tarmo
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #28 : Joulukuu 19, 2007, 09:37:52 »

ahaa no ei oo mun silmäs näkyn.. huolimaton.. mut entäs sit vauriomallinnus??
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: