KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 01:59:14 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kirjautuminen  (Luettu 1132 kertaa)
suomi67
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 26, 2006, 07:39:12 »

Moi ! Voisiko tuohon sisäänkirjautumiseen laittaa sellaisen rastinkohdan että kirjautuminen olisi muistissa tältä koneelta... esim. aapelissa on sellainen. Olisi paljon helpompaa tulla sisään kun ei tarvitsisi aina muistella ja kirjoitella salasanoja... Kiitos !
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2006, 08:10:12 »

Moi ! Voisiko tuohon sisäänkirjautumiseen laittaa sellaisen rastinkohdan että kirjautuminen olisi muistissa tältä koneelta... esim. aapelissa on sellainen. Olisi paljon helpompaa tulla sisään kun ei tarvitsisi aina muistella ja kirjoitella salasanoja... Kiitos !

Kun kirjoitat tunnuksesi ja salasanasi, siinä vieressä on pudotusvalikko, josta voit valita kohdan "ikuisesti" tjsp. Tällöin koneesi pitäisi automaattisesti muistaa kirjautumisesi.
tallennettu

suomi67
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2006, 11:43:13 »

THX ! Olen tähänasti kirjautunut vain etusivulla.... mutta huomasin just äsken tarkoittamasi kohdan.. Kiitos !
tallennettu
PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2006, 15:59:57 »

mulla tekee kone sillai, että. Minulla on se ikuisesti ja kun tulen sivulle se sanoo "salasanasi on väärä" tai sitten kun menen toiselta koneelta eka sivulta kirjaudun niin se sanoo "salasana väärä" ja sitten pääsen sisään täältä keskustelu alueelta siis pääsen mutta en eka sivulta tai automaatilla...
tallennettu

Naiset tekee jotain mitä miehet haluaa Pelit tekevät kaiken.
« Jehna »
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 26, 2006, 22:41:36 »

mulla tekee kone sillai, että. Minulla on se ikuisesti ja kun tulen sivulle se sanoo "salasanasi on väärä" tai sitten kun menen toiselta koneelta eka sivulta kirjaudun niin se sanoo "salasana väärä" ja sitten pääsen sisään täältä keskustelu alueelta siis pääsen mutta en eka sivulta tai automaatilla...

Outoa... Tutkitaan asiaa.
Jos ongelma on sinulta korjaantunut niin voisitko kertoa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: