KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 01:58:45 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Moderoinnista ja moderaattoreista  (Luettu 14120 kertaa)
mYst!c
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #15 : Marraskuu 14, 2006, 22:59:50 »

Yes, sir. Mystic ilmoittautuu palvelukseen (siis sitten kun etitte moderaattoreita)
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #16 : Marraskuu 15, 2006, 17:47:30 »

Kaikki aktiivisimmat on heti moderaattoriks haluamassa Näyttää kieltä
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2006, 09:12:20 »

Ku on tarvetta moderaattoreista olen kiinnostunut paikasta, jos en satu kuolemaan ennen sitä.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2006, 23:26:52 »

Ei täällä tulla pitkään... pitkään aikaan tarvitsemaan moderaattoreita, koska ei täällä ole tarpeeks porukkaa keskustelemassa. Semmoset 20-30 aktiivista ja sitte ehkä 60 jotka käy joskus täällä. Sit loput onki rekannu kilpailujen takia.
tallennettu

Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #19 : Joulukuu 26, 2006, 03:37:32 »

Kyllähän tuo kiinnostavalta kuulostaa...mutta odottaa pitää vielä pitkä aika ennenkuin niitä aletaan hakea Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #20 : Joulukuu 26, 2006, 11:08:10 »

Tällaisten forumeiden moderointi ei oo mulle tuttu juttu, mutta muissa ympyröissä kyllä. Voisko joku ystävällisesti valaista, mitä moderaattorit tekevät käytännössä ennen kuin moiseen ilmoittaudun vapaaehtoiseksi?
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #21 : Joulukuu 26, 2006, 13:17:50 »

edellisellä sivulla kerrotaan siitä mitä moderaattorien pitää tehdä Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #22 : Joulukuu 26, 2006, 13:56:54 »

Jaa...Kiitti vinkistä! Hymyilee Olin lukevinani edellisen sivun, mutta taisin olla vielä liian silmät sirrillään ja unenpöpperössä. Taidanpa yrittää uudestaan lukutaitoni kehitystä. Taidan olla todella lomafiiliksillä... Hymyilee leveästi

PS. Palautuihan se lukutaitokin heräämisen myötä.  Virnistää Juu kuulostaa ihan hyvältä. Kun kerran muutenkin tulee aktiivisesti täällä käytyä niin olisihan tuo samalla mahdollisuus auttaa muita enemmän kuin mitä nyt on mahdollista. Voisi olla mukavan palkitseva tehtävä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2006, 15:30:19 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #23 : Joulukuu 26, 2006, 21:19:10 »

Semmonenhan se juu voisi olla. Veikkaampa vaan, että siihen menee tällä menolla vuosia ennenkuin siihen asti päästään, että tarvitaan moderaattoreita. On täällä jo tarpeeksi tyyppejä ylläpitämässä foorumia ylläpidon lisäksi. Kuten Tuomo, Micke ja Henkka. Nyt ei äkkiseltään tule mieleen, että onko niitä ea:n tyyppei täällä viellä enemmän. Meinaan vaan sen takia kun ei täällä ole mitenkään kauhean aktiivista tää keskustelu tai no on se aktiivista, mutta sillai jos on koko päivän koneella ni saattaa tunnin verran joutuu oottaa et tulee johonki ees jotain uutta. Tiiän monii foorumeita joihin tulee viestejä koko ajan lisää jne.
tallennettu

Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #24 : Tammikuu 03, 2007, 00:13:01 »

Kaikki aktiivisimmat on heti moderaattoriks haluamassa Näyttää kieltä

Yllätys yllätys:) Moderaattoriksi pääsy mihin tahansa koetaan yleensä kunniakkaana... tai näin oman kokemukseni mukaan. Voisin samaan syssyyn ilmoittaa itseni jonoon, joskin olen aika rajoittunut kävijä.. Uskollisena Simsille pyörin lähinnä siellä + muut kuin pelit aiheisissa keskusteluissa. Tiukkuutta ainakin löytyy, jos sitä kaipaa... Radolassa tullut omaksuttua niin tiukka ote offtopickin ja tulpapostauksen suhteen että heikompia hirvittää.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #25 : Tammikuu 05, 2007, 16:46:40 »

Joo kuten todettua, ei moderaattoreille taida suurempaa tarvetta olla - ainakaan vielä. Aktiivisesti kirjoittaa kuitenkin todella rajallinen joukko jos verrataan lähes mihinkään muuhun näinkin paljon rekisteröityneitä käyttäjiä saaneeseen sivuun. Itsellänikin on jonkin verran kokemusta moderoinnista melko suurillakin foorumeilla.
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #26 : Tammikuu 05, 2007, 20:21:35 »

Eikä täällä ole ollut ketään joka olisi sääntöjen vastaisesti yhtä poikkeusta lukuunottamatta, joka on kantautunut korviini eli toisin sanoen kukaan aktiivisista kirjoittajista ei sorru rikkomaan sääntöjä ja on asiallisia. Eikä sen takia kannata hankkia uusia moderaattoja ja kumppaneita. Pidetään saitti samanlaisena niin kaikilla on mukavaa.
tallennettu

Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #27 : Tammikuu 05, 2007, 20:24:10 »

Sisäpiirin sääntöjä on vaikea rikkoa, koska ne ovat niin sallivat:)
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Lapa
Newbie
*

Profiili WWW
« Vastaus #28 : Tammikuu 06, 2007, 02:05:19 »

Sisäpiirin sääntöjä on vaikea rikkoa, koska ne ovat niin sallivat:)

Yhdyn kommenttiisi, toveri hyvä
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #29 : Tammikuu 06, 2007, 12:20:52 »

Erittäin hyvä niin. Turhat rajoitukset voi olla ahdistavia. Sääntöjä voi sitten tehdä tarpeen tullen lisää.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: