KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 01:45:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suositelkaa jotain-  (Luettu 2948 kertaa)
Zinle
Newbie
*

Dr. House on hieno mies...

Profiili
« : Elokuu 27, 2007, 19:26:08 »

Eli täällä nyt voisi suositella muille kaikenlaisia ajopelejä.

Aloitetaan minusta. Mitä ajopelejä suosittelisitte minulle? Olen pelaillut vain Crash Team Racing ja Mario Kart DS pelejä. Ai niin! Ja sitten olisi vielä Crash Nitro Kart peli tuolle Advancelle. Konsoleina minulla on PC, PS2 ja nintendo DS. Eli noille sopivia kiitos.
tallennettu

Ewerybody lies...And shoes tell ewerything!
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Elokuu 27, 2007, 19:43:13 »

PC ei taida olla konsoli, mutta pilkunviilaus sikseen. Hymyilee NFS-sarjasta suosittelen lämpösesti UG-sarjaa ja Most Wantedia. Carbon oli melkosen iso pettymys, mutta tuo se jotain kivaa uutta, vaikkakin on lähinnä "peli paremman puutteessa"-kategoriassa. NFS Underground 2 on tähän mennessä ehdoton lemppari ja Most Wanted hyvä kakkonen.

Rallipuolella Rally Trophy on ehdoton ykkönen monestakin syystä. Se tuo vanhat ralliautot käyttöösi, kartturi puhuu suomea, saat ajaa eri puolilla maailmaa legenda-autoilla ja tuntuma on juuri sopivan arcade/simulaatio-välimaastossa, että fiilistä on, mutta kaasu pohjassa ei voi ajaa alusta loppuun. Peli on vanha, joten sen saa varmasti halvalla vieläpä.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 27, 2007, 20:55:35 kirjoittanut Bigunale » tallennettu
Rainmaker
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 27, 2007, 20:28:21 »

Rally Trophy on ihan hyvä. Mun mielestä just Carbon ol parempi ku Most Wanted, MW on liia pitkä ku o noi itseää toistava, peliin loppuu mielenkiinto heti ekan läpipeluukerran jälkee. Itse voisin vahvasti suositella Gran Turismo 4, se on erittäin hyvä peli ja ajotuntumakin on realistinen ja grafiikat upeita. Jos F1-peleistä tykkää, ni F1 Career Challenge on kokeilun arvoinen vaihtoehto. Rallipuolelta just toi Rally Trophy ja sitte joku uudempi Colin McRae Rally.
tallennettu
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Elokuu 27, 2007, 20:28:38 »

Mie suosittelen kans Need for Speed pelejä,

Underground 2, Most Wanted ja varsinkin Carbon! Carbonissa on nimittäin vanhoja kunnon muskeliautoja ja loistavat työkalut auton kustomointiin! Myös Namcon Street Racing Syndicate on kiva jos tykkää tuunausmeiningistä, mutta se on hieman seksistinen.

Kuva Carbonista:

Cool Jussi
tallennettu

Bruins
Himopelaaja

Mr. Pipo 2007

Profiili
« Vastaus #4 : Elokuu 27, 2007, 23:03:45 »

Itse suosittelisin autopelien ystäville ehdottomasti arcade puolelta NFS-sarjaa ja sieltä Underground kakkosta, koska se on kerrassaan upea! Ja sitä tekee mieli pelata yhä useammin läpi. Simu puolelta voisin suositella tähän hätään GT kolmosta(en ole kokeillut nelosta vielä) siinä kun minusta riittää mielenkiintoa pitkäksikin aikaan. Ralli pöuolelta suosittelen lämpimästi WRC pelisarjaa se on aivan mahtava sarja.
tallennettu

Nesto
Newbie
*

Kyllä se pappakin vielä jaksaa

Profiili
« Vastaus #5 : Elokuu 28, 2007, 05:41:22 »

Jos rallipelit kiinnostaa yhtään niin Colin McRae Dirt on ehdoton valinta. Itsellä kävi niin et testasin kerran ja sen jälkeen tuli kiire kauppaan hakeen omaksi Hymyilee Nettipeli on myöskin ihan jees kun saa kaahailla muita vastaan.
tallennettu

Mikachu_Tuhonen
Tosipelaaja

KH2FM+

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Elokuu 28, 2007, 07:50:59 »

Minä uskaltaisin suositella tuota Burnout 3 Taketownia ^^ pitäis vielä vetää 100% läpi, nytte on 97% Iskee silmää
tallennettu

Zinle
Newbie
*

Dr. House on hieno mies...

Profiili
« Vastaus #7 : Elokuu 28, 2007, 10:33:17 »

Kiitti vaan vinkeistä. Saa nyt nähdä minkä hommaan.
tallennettu

Ewerybody lies...And shoes tell ewerything!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: