Tämmöiseen ongelmaan törmää kun ostaa käytetyn pelin niin kuin minä tein.
Ostin käytetyn pelin itselleni ja tässä tapauksessa se oli tuo BF 2142. Asensin sen koneelle ja kun tuli tilin tekeminen niin, eihän se onnistunut enää kun, pelin ensimmäinen ostaja oli CD-avaimen jo rekisteröinyt. Nyt en saa siis omaa tiliä tehtyä mutta tämä kaveri jolta ostin pelin suostui antamaan oman tilinsä tiedot jotta pääsin muuttamaan kaiken muun paitsi tilin nimeä.

Pistin postia EA:lle kysyäkseni että, voinko saada muutettua tilin mutta tämä oli vastaus:
Hei,
Me emme voi antaa sinulle teknistä tukea näin virallisesti, koska et ole pelin alkuperäinen ostaja. Näin epävirallisesti, sen saattaa saada muutettua, jos pyytää Brittein toimiston teknisen tuen palvelulta kauniisti. Itse en pääse asiakastietoja muuttamaan, mutta he ehkä voivat. Ehkä.
Pääasia kuitenkin on, että peli toimii. Monilla käytettyjen ostajilla on tullut tenkkapoo eteen, kun ei käytetyllä koodilla pääsekään verkkoon.
Terveisin,
Tekninen tuki
Electronic Arts Finland Oy Joten jos harkitset käytetyn pelin ostoa ja sen kanssa netissä pelaamista. Yritä saada ensimmäisen ostajan tilin tiedot sillä muuten et tule pelaamaan pelin kanssa netissä. Onneksi itse sain ja pääsin pelaamaan netissä mutta seuraavan kerran ostan suoraan uuden pelin jota ei ole vielä rekisteröity.