The HellFiger™
Pelaaja

Out for fun existing type is funny for fun
|
 |
« : Heinäkuu 25, 2007, 23:17:48 » |
|
Onko monikaan kuullut sellaisesta pelistä netissä kuin Hattrick siinä ohjataan omaa joukkuetta mangerina osoite on: www.hattrick.org (en ole varma onko tämä topicci oikeassa kategoriassa  )
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[menu=My Storie]I show my little story[/menu] [menu=Click That!!]Who I'am? You may know if you go down![/menu] [menu=Click That!!]Now, you obtain know Who I'am. Go down! xD[/menu] [menu=Click That!!]I'am...[/menu] [menu=Click That!!]... [menu=Click That!!]xD[/menu] [menu=The End]The End End[/menu]
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2007, 00:56:14 » |
|
Oon kuullut kyllä kyseisestä pelistä, mutta en tykännyt siitä ollenkaan joten en pelaile sitä. Saman kohtelun omalla kohdalla on saanut myös tuo kiekko.tk.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Korrekti
|
 |
« Vastaus #2 : Heinäkuu 26, 2007, 14:17:18 » |
|
Pidemmällä mittakaavalla menestystä haluavan täytyy sitoutua melkoisesti jos Hattrickia pelailee. Tämä on tullut itselläni aina vastaan. En kerkeä / halua kahta kertaa viikossa plärätä kokoonpanoja ja koittaa järjestää harkkamatsia jotta muutkin pelaajat kuin sarjassa pelaava kokoonpano kehittyisivät.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #3 : Heinäkuu 26, 2007, 16:26:45 » |
|
Jotkut ehtii jotkut ei tämä on minun käsitykseni pelimaailmasta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[menu=My Storie]I show my little story[/menu] [menu=Click That!!]Who I'am? You may know if you go down![/menu] [menu=Click That!!]Now, you obtain know Who I'am. Go down! xD[/menu] [menu=Click That!!]I'am...[/menu] [menu=Click That!!]... [menu=Click That!!]xD[/menu] [menu=The End]The End End[/menu]
|
|
|
|
Toniu
|
 |
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2007, 20:32:36 » |
|
Sehän riippuu aika paljon omasta ajasta ja siitä mitä muuta itse pelaa. Itse pelaan WoWia ja paria muuta pelii pleikkarilla ja aina välillä retroilen final fantasy vii:n kanssa niin ei mulla oo ainakaan aikaa noiden ohella pelaa jotain hattrickiä tai kiekko.tk:ta.
Anyway kun tää aihe on yleisesti urheilupeli alueella niin eikös tähän voisi liittää samaan kiekko.tk:n ettei siitä tule jossain vaiheessa omaa aihetta, koska ainakin ymmärtääkseni ne ovat aika samanlaisia lukuunottamatta, että toinen on eri urheilulaji vai olenko taas täysin väärässä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #5 : Heinäkuu 26, 2007, 21:12:08 » |
|
No et ole väärässä ja onhan sekin manageripeli netissä en ole testannut vielä mutta grafiikka pelin etusivulla on vähän nin ja näin mutta grafiikka ei ole TODELLAKAAN pelissä pääasia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #6 : Heinäkuu 26, 2007, 21:16:11 » |
|
Kaveri pelaa kiekko.tk:ta, ja jotenkin olen saanut sen käsityksen, että kyseessä ei todellakaan ole manageripeli.. Vai olenko väärässä jälleen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #7 : Heinäkuu 28, 2007, 20:24:20 » |
|
et ole , siinä ohjataan hiirellä omaa pelaajaa kaukalossa
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
|
Vänskä
|
 |
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2007, 15:59:26 » |
|
siis kikellä ja HT:llä ei oo mitään yhteistä... kikessähän pelataan sillä pienellä pikselipläntin näkösellä ukolla, jota HT:ssa ei todellakaan tehdä... siinä on oma joukkue jossa on omat pelaajat ja niitä kehitetään, ostetaan uusia, laajennetaan stadionia ja kaikkea muuta futikseen liittyvää... ja ne ottelut... niitä ei siis pelata itse, vaan pelimoottori simuloi ne ja antaa parin minsan välein tekstipätkiä jotka kertovat mitä pelissä on tapahtunut...
itse olen tähän peliin jäänyt koukkuun ja supporterinkin omistan...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You´ll never walk alone...
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #9 : Elokuu 06, 2007, 10:46:23 » |
|
itse pelaan HT:ta, nyt olisko kolmas kausi menossa ja oon jossain kasi divaris .... ekalla kaudel sain joukkueen , niin se oli kasidivarin vikana ja kaks peli jäljellä , enkä voinu ku tippuu ysiin... ja sieltä sitten nousu kasiin takasin seuraavana vuonna , ja sitten viime kaudel jäin kasin kakkoseks , nyt sitten sitä seiska divarii jahdataan... oon samal nickillä ku täällä... mut pääsin sentää Suomen cupin tokalle kierrokselle .... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #10 : Elokuu 06, 2007, 11:03:05 » |
|
siis kikellä ja HT:llä ei oo mitään yhteistä... kikessähän pelataan sillä pienellä pikselipläntin näkösellä ukolla, jota HT:ssa ei todellakaan tehdä... siinä on oma joukkue jossa on omat pelaajat ja niitä kehitetään, ostetaan uusia, laajennetaan stadionia ja kaikkea muuta futikseen liittyvää... ja ne ottelut... niitä ei siis pelata itse, vaan pelimoottori simuloi ne ja antaa parin minsan välein tekstipätkiä jotka kertovat mitä pelissä on tapahtunut...
No nyt oot vähän väärässä onhan niillä yhteistä, molemmissa mangeroidaan joukkuetta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Korrekti
|
 |
« Vastaus #11 : Elokuu 07, 2007, 10:44:48 » |
|
No nyt oot vähän väärässä onhan niillä yhteistä, molemmissa mangeroidaan joukkuetta. Hellfiger, nyt suu suppuun ennenkuin nolaat itsesi. Kiekko.tk ei ole manageripeli. Kiekko.tk on moninpelattava internet-jääkiekkopeli jossa jokaista pelaajaa ohjaa ihminen. Vähän kuin pelaisit EA:n NHL-sarjaa, mutta joukkueessasi kaikki ovat oikeita ihmisiä. Kiekko.tk:ssa grafiikka ei olekaan se ykkösjuttu pelissä, eikä ole tarkoituskaan. Ensisijaisesti pelistä tekee niin hienon oikeat ihmiset joiden kanssa pelata. Itse ainakin pidän siistinä kun pelaa liigan allstars-ottelussa 200 katsojan edessä ja heittää kunnon Raipe-lätyn josta kaveri iskee maalin ja yleisö hurraa. Tämä nyt omia parhaita kokemuksiani. Suurimpia tapahtumia taitaa olla ensimmäiset maaottelut Suomen ja Hollannin välillä (+1000 katsojaa tuloksena huoneen täysi toimimattomuus ja pelin lykkääminen ja harkitseminen pelaamisesta ilman katsojia ja videon välittämisestä ottelusta foorumeille.) T: Kohta kolme vuotta ko. peliä pelannut Korrekti (a.k.a. bond_91  ) PS. Miksi ihmeessä puhuisimme Hattrickin topicissa kiekko.tk:sta kun kyseessä ovat täysin erilaiset pelit?
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2007, 10:48:49 kirjoittanut Korrekti »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
TuuriHage
|
 |
« Vastaus #12 : Elokuu 07, 2007, 10:52:56 » |
|
ettei kaveri vaan sekoittais kieko.tk:ta ja hockey arenaa??
|
|
|
|
|
tallennettu
|
En gång IFK - alltid IFK
|
|
|
|
Korrekti
|
 |
« Vastaus #13 : Elokuu 07, 2007, 20:45:28 » |
|
Voipi olla, tai sitten on jättänyt perehtymättä kunnolla ja luulee että joukkueen pitäminen kiekossa on managerointia. Tietyllä tapaahan se on, mutta kuka kutsuu esim. EA:n NHL-sarjaa managerointipeliksi, vaikka siinäkin on vivahteita manageroinnistakin?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

|
 |
« Vastaus #14 : Elokuu 08, 2007, 14:08:12 » |
|
Joo tarkistin asian, sekoitin pelit mutta eipä tehdä tästä topicista ihan offarii 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|