KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 00:38:07 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Spoilauskielto tulevalle Harry Potter kirjalle.  (Luettu 3730 kertaa)
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #15 : Heinäkuu 28, 2007, 17:01:13 »

Minkäs sille luonteelleen voi...jos tuha=tuhma niin osuit naulan kantaan. Iskee silmää Palkka-asioista voidaan sitten kiistellä kahden kesken privana.  Virnistää
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #16 : Heinäkuu 29, 2007, 17:58:33 »

Radolan moderaattorien palkka on loistava: 2 ekstraladattavaa ja etuoikeus kuunnella Radon nurinaa:D
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2007, 19:03:44 »

entä jos täällä puhuttaisiin potterin spoilaus asioista, eikä radolan moderoinnista?

Itellä etenee kirja hitaasti, mutta (epä)varmasti...en kyllä vieläkään spoilaa kirjaa, sillä se ei ole kivaa Hymyilee leveästi
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #18 : Heinäkuu 29, 2007, 20:35:16 »

Niin no, minulta tämä topikki ei ollutkaan erikoisempi keskustelun avaus, vaan pyyntö vain;) Ainakaan minun kuullen ei kannata missään yhteydessä spoilata edes karvan vertaa, sillä, joka spoilasi minulle PPtä, on edelleen arvet siitä.
tallennettu

Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2007, 00:13:21 »

Voisihan tänne laittaa sitten tietenkin aiheen missä olisi keskustelua kirjasta. (tulevaisuudessa) Mutta sitten tietenkin aiheen otsikkoon laittaa vain kirjan lukeneille ja sisältää spoilereita jne..
tallennettu

Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #20 : Heinäkuu 30, 2007, 00:22:17 »

Niinpä:) Toivokaamme, että keskustelu pysyisi niissä raameissa.
tallennettu

sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #21 : Heinäkuu 30, 2007, 19:17:52 »

itselläni on käynyt mielessä "spoilaus" aiheen aloittaminen, jossa keskusteltaisiin ks. kirjasta, sillä sitä kautta varmaan ymmärtäisin kirjankin paremmin, kerran kielipääni on aika surkea. jos/kun tällainen aihe tulee, niin siinä pitää otsikossa olla selvästi, että sisältää spoilausta, jotta he, jotka eivät ole vielä kirjaa lukeneet saavat nauttia tietämättömyydestään Hymyilee leveästi
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2007, 21:05:29 »

Tjooh no voin väsää sellasen aiheen sitte ku oon ite tuon lukenut. Sivu 325 menossa. Hymyilee
tallennettu

sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #23 : Heinäkuu 31, 2007, 14:13:04 »

Olen tässä asiassa samaa mieltä kuin valtaosa, eli osoittaa todella huonoa makua jos paljastaa juonen toisille. Varsinkin Potterin kaltasiten julkaisuiden kohdalla, jossa joutuu odottamaan suomentajalta oman kielistä teosta, olisi todellinen oikeus murha jos joku ääliö tulisi ja kertoisi kirjan juonikäänteet ja loppukohtauksen... En aio kertoa kellekään mitä tapahtuu, sillä en aio lukea edes ko. kirjaa, odottelen julkaisua leffa teatteriin/DVD:lle. Mutta ne jotka lukevat, niin älkää nyt hyvät ihmiset kertoko juonikulkua. Saattavat perheen pienimmät joutua itkemään itsensä uneen. Itkee

-S- Pyörittää silmiään
tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: