KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 00:04:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pientä peliapua,kiitos=)  (Luettu 4377 kertaa)
marinkainen
Newbie
*

Profiili
« : Heinäkuu 15, 2007, 11:25:39 »

Noniin...tyhmä kysymys:
Harry Potter ja Liekehtivä pikari pelissä kielletyn metsän alussa on kilpi joka leijuu ilmassa, olen koittannut siihen tulejo loitsua mut ei auta ja kaikkia muita mahdollisia konsteja eli miten sen saa sieltä?Ja sit siellä kentän loppupäässä on myös kilpi tosi korkealla enkä sitäkään saa sieltä.Eli voisiko joku kertoa miten ne kilvet saa, Kiitos jo etukäteen=)
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 15, 2007, 16:18:56 »

Kerrohan minkä konsolin versiosta on kysymys niin voin kattoa sulle apua sitten walkthroughsta kun en tähän viitsi alkaa linkittämään, joka version walkthroughta ja jos et englantia osaa niin et niistä mitään hyödy. (En tiedä osaatko englantia vai et, mutta sanoin vain jos et osaa).
tallennettu

marinkainen
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Heinäkuu 16, 2007, 11:51:50 »

Ps2 versiosta on kyse.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 16, 2007, 14:18:15 »

Itse asiassa niitä kilpiä on siellä kaheksan ja niitä kaikkia et saa ennenku sulla on "herbivicus" -loitsu. En nyt äkkiseltää osaa sanoo mikä sen suomenkielinen nimi on.

Tuota on aika hankala vääntää suomeks ku en oikeen noita kaikkii osaa + tuolla lukee, että ei sais kopioida joten periaatteessa toiselle foorumille suomentaminenkin on kopioimista, mutta voin linkittää sulle ton walkthroughn tähän.

http://www.gamefaqs.com/console/ps2/file/927365/40319 ja etsimäsi kentän apu löytyy tuolta kohdasta 3.4
tallennettu

Derby
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Heinäkuu 16, 2007, 17:24:14 »

tietääkö kukaan kellä on psp:llä harry potter ja feeniskin kilta peli miten saa sen hirviö kirja hirviöistä sieltä kirja hyllyn päältä..tiiän että pystyy käyttämään 2x hyllyä ja pöytää mutta en saa sitä silti..eli voisko joku auttaa..
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2007, 14:38:25 »

Derby ei pliis. Taas kysyt samaa asiaa. Ei ollu ku vasta viides aihe missä kysyt.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Heinäkuu 17, 2007, 15:10:03 »

tietääkö kukaan kellä on psp:llä harry potter ja feeniskin kilta peli miten saa sen hirviö kirja hirviöistä sieltä kirja hyllyn päältä..tiiän että pystyy käyttämään 2x hyllyä ja pöytää mutta en saa sitä silti..eli voisko joku auttaa..

Derby: Ole ystävällinen äläkä kysy samaa asiaa useammassa eri paikassa. Se ei nopeuta tilanteen ratkeamista vaan sekoittaa selvittämistä, kun samasta asiasta puhutaan monessa aiheessa.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 18, 2007, 02:43:43 »

Hmm. Son näköjään päässy eteenpäin, mutta Derby voisit kysyä aina apua yhdessä aiheessa eikä miljoonassa eri aiheessa samasta pelistä. Eli olisitko ystävällinen ja pysyisit siinä harry potter ja feeniksin kilta peli aiheessa kyselemässä apua.
tallennettu

Timpe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Kesäkuu 24, 2009, 19:45:26 »

Morjens!

Tarvitsisin vähä apua liekehtivän pikarin viimeisessä tasossa Voldemortin "kukistamiseen". En tiedä pitäisikö se patsas tuhota vai vain väistellä sitä Huh kiitti jos jaksatte vastata ! Iskee silmää
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Kesäkuu 24, 2009, 20:31:35 »

Morjens!

Tarvitsisin vähä apua liekehtivän pikarin viimeisessä tasossa Voldemortin "kukistamiseen". En tiedä pitäisikö se patsas tuhota vai vain väistellä sitä Huh kiitti jos jaksatte vastata ! Iskee silmää

Väistelet sita patsasta ja tapat niitä luurankoja. Mutta heti kun patsas laskeutuu maahan tuhoa se loitsulla  Hymyilee Toivottavasti neuvoin oikein  Hymyilee leveästi

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 25, 2009, 15:39:45 kirjoittanut Jyyste » tallennettu
blondi_
Himopelaaja

Canon - you can

Profiili
« Vastaus #10 : Kesäkuu 25, 2009, 13:46:55 »

Onkos marinkainen jo saanut apua peliinsä?

Muistelin tuossa kyseistä kenttää ja muistaakseni sinun tulee hakea jostain kauenpaa sellainen suurehko laatikko siihen ilmassa leijuvan kilven alle. Sinun tulee käyttää kaikkia kolmea hahmoa apunasi, että saat sen laatikon leijumaan. Jälkimmäisen kilven saat varmasti sitten, kun sen aika on. Hymyilee leveästi Kasvious-loitsua apuna käyttäen saa myös muutaman kilven hankittua. Malttia. Hymyilee
tallennettu

If I've only got one life, let me live it as a blonde.
Timpe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Kesäkuu 25, 2009, 17:45:32 »

Kiitos avusta! Hymyilee leveästi Pääsin sen nyt läpi  Virnistää
tallennettu
Jyyste
Himopelaaja

PlayStation Network - Jyyste

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Kesäkuu 25, 2009, 20:07:29 »

Kiitos avusta! Hymyilee leveästi Pääsin sen nyt läpi  Virnistää

Joo ei mitää  Iskee silmää Kiva jos pystyin olemaan avuksi   Virnistää
tallennettu
imppa96
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Heinäkuu 06, 2009, 16:25:56 »

mull ois tällänen ongelma että meillä meni sarjanumero hukkaa ja mun idiootti isoveli poisti pelin koneelta Epävarma(ei kuulemma tienny että sarjanumero on hukassa) Ni voisko joku ystävällisesti sanoa mikä se sarjanumero on?
PS:INHOTTAA HIRV>ESTI KU EI SAA PELATA PELIÄ LOPPUU
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2009, 18:05:40 »

mull ois tällänen ongelma että meillä meni sarjanumero hukkaa ja mun idiootti isoveli poisti pelin koneelta Epävarma(ei kuulemma tienny että sarjanumero on hukassa) Ni voisko joku ystävällisesti sanoa mikä se sarjanumero on?

Ei voi. Ja jos joku kertoo, saa ikuisen bannin tänne. Parempi nyt vain löytää se ohjekirja tai vaihtoehtoisesti lähettää kopio ostokuitista EA:lle ja kysyä, voisivatko he auttaa.
tallennettu

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: