KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 00:18:42 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ongelmia Northeren striken, laataamisessa  (Luettu 475 kertaa)
MakeMQP1
Newbie
*

Profiili
« : Heinäkuu 09, 2007, 19:38:49 »

Siis olen ostanut kyseisen lisarin mut ongelmia tuntuu olevan EA-LINKIN kanssa.

Taa mun Prepaid koodi ei tunnu kelpaavan. yhen kerran paasin osto sydeemiin asti, mut ei paassy liiskaamaan
ku rupes maksutapaa kyselee (maksettu o jo), enka tota osto pakkoa osannu ohittaa. eli olenko menettanyt siina saantimahdollisuuteni ku pistin off koko EA-LINKIN. ilmottaa et, (olemme paholamme. teidan istuntonne on menny umpeen. sinut ohjataan peli kaupaan 5 kekunin kuluttua. jos jatkat ((to encounter this issue, kirjaudu uudestaan ja yritä myohemmin uudestaan)...Olis ihan kiva paasta pelaa tota. jos joku vaivautuis autamaan tamosta kalkkista Itkee
tallennettu
Rivisotilas
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Elokuu 19, 2007, 12:18:20 »

Minä sain tuon asian korjattua kun logasin ulos. En siis sulkenut Ealinkiiä vaan painoin log out ja kirjauduin takas.Minulla ainakin tuo konsti toimi.
 Hymyilee
tallennettu
EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2007, 14:40:13 »

Hoi,

Yksi käyttäjä oli onnistunut kiertämään tuon "Your session has expired" -virheilmoituksen sillä, että linkkasi suoraan Northern Striken ostosivulle pelin kotisivujen kautta. Eli mene osoitteeseen
http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2142/NorthernStrike.aspx
ja klikkaa sieltä sitä Buy Northern Strike -namiskaa.

Joissakin tapauksissa ongelman aiheuttaa joko kenkkuileva selain, temppikansiossa olevat roskatiedostot tai palomuuri. Koska jälkimmäinen vaatii niin paljon säätämistä, kokeillaan aluksi perusaskelia, eli siivotaan kone ja järjestetään paikat uudelleen.

Tietokoneen saa putsattua helposti näillä apuohjelmilla. Itse käytän kumpaakin vähintään kerran viikossa, eikä kummankaan käyttö maksa mitään. Suosittelen.

Ensimmäinen eli System Mechanic on yleispätevä tietokoneen siivousohjelma, joka poistaa turhat linkit, ylimääräiset merkinnät rekisteristä ja eheyttää kovalevysi. Kun tuon asentaa, sen oikeasta yläkulmasta löytyy PC Total Care -painike. Klikkaa siitä ja anna ohjelman pyöriä oman aikansa. Siihen menee hyvä tovi, joten kannattaa hoitaa tämä vaikkapa yöllä tai kun lähtee baariin yhdelle Hymyilee
http://www.iolo.com/sm/7/std/download.aspx

Toinen ohjelma on SpyBot Search & Destroy, joka tuhoaa netissä liikkumisen ohessa tulleet haittaohjelmat. Kun sen käynnistää, klikkaa ensin Full Scan -toimintoa ja sen jälkeen Immunize-käskyä, niin puhdistat ja suojaat koneesi haitallisilta ohjelmilta tehokkaammin.
http://www.safer-networking.org/fi/index.html

Tämän ohella kannattaa tyhjentää selaimen historian, keksit, sun muut. Kun pyyhkäisee kaiken pois, pitäisi tämän nollata myös EA Linkin selaamishistorian ja ehkä samalla myös jyrättyä kaikki sen käyttöön liittyvät esteet.
Firefoxin tapauksessa tarvittava namiska löytyy kohdasta Tools ja sieltä Clear Private Data.
IE:n kohdalla mennään Tools-valikkoon, sieltä Internet Options ja Delete Cookies ja Delete Files.

Josko noilla lähtisi?
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: