|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #15 : Lokakuu 30, 2006, 18:36:29 » |
|
Ehdottomasti - ei muutaku Chinese Superweapon General puoleksi ja menoksi!  Nuke ftw! tarkotatko nuke general vai U.S.A:n super weapon general? En ota selvää  Superweapon general on kyl melko ylivoimanen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"En ehdi nyt, olen 26 tuntia myöhässä töistä"
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #16 : Lokakuu 31, 2006, 09:09:56 » |
|
Superweapon general on ihan turha. Se ei oo ees hyvä, jos pelaa 'limited superweapons' -asetus päällä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #17 : Lokakuu 31, 2006, 16:01:39 » |
|
Superweapon general on ihan turha. Se ei oo ees hyvä, jos pelaa 'limited superweapons' -asetus päällä
On se silti niivaa pemplanti hyvä, vaik saiski vaa yhe superweaponi ni sil on äly hyvä puolustus. Emp-patriottei joka puolelle ei pääse mistää sisää millää, viel vähä snipui joka sisäätulopaikkaa ni puolustus on perfekto  Sit viel muutama kentälline aurora alphoi mitä ei saa alas ennenku ne on pudottan pommis ni mitäs vitjaa siinä voi enää tehrä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #18 : Lokakuu 31, 2006, 17:45:06 » |
|
On se silti niivaa pemplanti hyvä, vaik saiski vaa yhe superweaponi ni sil on äly hyvä puolustus. Emp-patriottei joka puolelle ei pääse mistää sisää millää, viel vähä snipui joka sisäätulopaikkaa ni puolustus on perfekto  Sit viel muutama kentälline aurora alphoi mitä ei saa alas ennenku ne on pudottan pommis ni mitäs vitjaa siinä voi enää tehrä  melkein... mutta kyl toi Leenu tietää mitä tekee ku ottaa super weapon general... saatana vielki kolottaa ku se pisti ne vajaaa 10? particlee mun basee ja ei meinannu ite päästä millää sen EMP linjojen läpi 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #19 : Lokakuu 31, 2006, 21:45:27 » |
|
EMP:t vie paljo sähköö ja rahaa ja ne on oikeesti helppo tuhota/väistää/kiertää. Laser generalil on paljo pahemmat puolustukset
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #20 : Marraskuu 01, 2006, 07:16:03 » |
|
ei ny oikeestaa, pari EMP-patriot ja sitte noit "sinko" solttui (en muista oikeeta nimee eikä jaksa kaivaa manuaalia...) laserit vie paljo enemmä virtaa ku EMP anyway
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #21 : Marraskuu 01, 2006, 18:53:47 » |
|
Laserit vie enemmä virtaa ku EMP, mut on silti pahempii ku EMP:t
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : Marraskuu 01, 2006, 22:16:48 » |
|
enny tiiä... saa nähä ku pääsee taas pelaa jotaa vasta nettii et kummat pahempii...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #23 : Marraskuu 02, 2006, 13:52:00 » |
|
ny jos joku haluaa ottaa tänää erän nii ilmottakoo tääl  tekis miel pelaa taas netissä tota zeroa...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #24 : Marraskuu 02, 2006, 21:38:59 » |
|
Mä voin jos ehin, sil oon koukus Carboniin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #25 : Marraskuu 03, 2006, 07:20:13 » |
|
pistäkääs immeisit immeisten aikaa ilmoitusta jos ny vklp haluutte pelata, voidaa pelaa vaikka pe - la yö jos siitä kiinni... teistä en tiiä että jaksatteko mutta iteltää se vois mennä jo helposti taas 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Leenu
|
 |
« Vastaus #26 : Marraskuu 03, 2006, 07:35:28 » |
|
Halukkaat laittakaa ilmoitus sähköpostilla osoitteeseen riku.luhti@pp.inet.finiin teen sarjataulukon. aikaa 7.11. asti ja pelit alkaa 9.11. onnea ja menestystä! Säännöistä tarkemmin ilmoittautumisen vastauspostissa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Leenu
|
 |
« Vastaus #27 : Marraskuu 03, 2006, 07:36:38 » |
|
Ai niin unohdin sanoa että onnistuin työn puolesta saamaan muutaman palkinnonkin  Niistäkin lisää ilmoitautumis postin vastauksessa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arsu^^
|
 |
« Vastaus #28 : Marraskuu 06, 2006, 15:59:42 » |
|
JES!  Ehdin sittenki kun muistelin et olisin sillon kuusamossa tiedeleirillä (en ole hikke, en), mut onneks ei näin päässyt käymään  saisko tarkat kellonajat?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vekkuli6