KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 24, 2012, 00:04:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ModTheSims2  (Luettu 3876 kertaa)
Sims-girl
Vieras
« : Heinäkuu 01, 2007, 11:22:24 »

Sanokaa jos ei olis saanu tehä. Noni, eli miten ModTheSimsistä ladataan? oon rekannu sinne, mutta ei sieltä pysty lataamaan niitä juttuja.. auttaisitteko?
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Heinäkuu 01, 2007, 12:18:12 »

Katsotahan että kun menet sivulle, että olet silloin kirjautunut? Jotkut selaimet eivät nimittäin säilytä kirjautumista, vaan aina kun sivun avaa uudelleen, pitää erikseen kirjautua sisään.
Minulla oli hetkellisesti tylsää, joten räpsin oikein kuvat;)

Kun olet modin Downloads osiossa, siellähän on niitä ladattavia ihan törkeästi... no, selaat sellaisen, jonka haluaisit ladata, eli katsot niitä pieniä kuvia, joita sivulla on aina 4 rinnakkain. Kun olet löytänyt mieleisesi, paina  kuvan yläpuolella olevaa tekstiä (kuvassa alleviivattu vihreällä)

Dodiin, nyt aukeaa uusi sivu, jossa on ladattavan jutun strategiset mitat yms. Selaa alaspäin, siinä ylinnä on tekijän teksti, joka joillakin on tosi pitkä, joillakin vain pari sanaa. Sen alapuolella on kuvat ladattavista, ja sen alapuolella osio, josta ne voi ladata. Onnistuin just tähän kuvaan nappaamaan sellaisen, jossa on monta latauslinkkiä:D  Eli klikkaat noita tekstejä.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Sims-girl
Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2007, 11:28:06 »

Kiitos paljon, mutta mulle aukeaa ikkuna jos lukee ''No cookies found!'' Tämä ikkuna siis aukeaa aina kun yritän ladata jotain. Olen kyllä kirjautunut sisään..
tallennettu
Heidi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2007, 15:56:41 »

Sun pitää laittaa "taikasauvaan" kirjautuminen eli kun kirjaudut sisään, niin se kysyy et haluatko tallentaa plaa plaa plaa.. vastaat kyllä. Loggaa ulos, laita vaikka sivu kii, avaa sivusto uusiks ja siel pitäis taikasauvan olla keltainen, klikkaa sitä ja pystyt lataan tavaraa... Selitinpä vaikiasti...
tallennettu

CodeX
Newbie
*

The Sims is the best!

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Heinäkuu 09, 2007, 13:00:36 »

Minusta hyvä juttu tuolla MTS2:essa on tuo Q-Xpress-ohjelma. Sillä pystyy lataamaan paljon helpommin nuita tiedostoja  Virnistää
tallennettu

There's no place like 127.0.0.1, playing The Sims there!
Sims-girl
Vieras
« Vastaus #5 : Heinäkuu 10, 2007, 19:36:46 »

Voi, kiitos kiitos kiitos paljon!  Virnistää Tästähän syntyy oikea apureitten nettihuone Hymyilee
tallennettu
Heidi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 11, 2007, 10:26:53 »

latasin eilen ton Q-Xpress ohjelman, mut en tajunnu miten sitä käytetään  Surullinen ja mun kone ei tainnu tykätä siitä hyvää, tais mennä eka ladattu jonnekkin ihme paikkaan  Epävarma jouduin sitten poistamaan ohjelman, voihan se olla ettei toimi 64 bittises windowsis kuten ei jotku muutkaan ohjelmat...
tallennettu

zante619
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 17, 2007, 13:27:25 »

latasin eilen ton Q-Xpress ohjelman, mut en tajunnu miten sitä käytetään  Surullinen ja mun kone ei tainnu tykätä siitä hyvää, tais mennä eka ladattu jonnekkin ihme paikkaan  Epävarma jouduin sitten poistamaan ohjelman, voihan se olla ettei toimi 64 bittises windowsis kuten ei jotku muutkaan ohjelmat...

Sun pitää avata eka q-express ja sit painat sitä q:n kuvaa  Virnistää
tallennettu
smssj
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Elokuu 12, 2007, 19:13:24 »

En nyt oo viel ollenkaa kokeillu ladata mut... Pitääkö olla sims sisällä ku alkaa lataamaan?
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Elokuu 12, 2007, 23:04:10 »

En nyt oo viel ollenkaa kokeillu ladata mut... Pitääkö olla sims sisällä ku alkaa lataamaan?

Ei tarvitse:) Tallennat zipit koneellesi, purat ja laitat .packaget Downloads kansioon, ja seuraavan kerran kun avaat pelisi, ladatut näkyvät pelissäsi.
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
smssj
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #10 : Elokuu 13, 2007, 09:16:06 »

Ku mää kirjauduin sinne ModTheSims2 sivustolle ja olin siellä sisällä nii sitte ku menin sinne et voi ladata nii kaikkiin niihi kuviii tuli vaa raksi.
tallennettu
Katsuhi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #11 : Huhtikuu 09, 2009, 13:59:09 »

Oikeest, siis mä en voi ladata sielt mtn! Miksi näin? osaisko joku auttaa?  Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee

~Katsu, minuuttityttö.
tallennettu
Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Huhtikuu 09, 2009, 14:08:45 »

Oikeest, siis mä en voi ladata sielt mtn! Miksi näin? osaisko joku auttaa?  Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee Itkee

Noin vähillä tiedoilla, ei. Mitä yrität tehdä, missä vaiheessa tökkää, mikä ei onnistu?

tallennettu

Katsuhi
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Syyskuu 14, 2009, 16:34:12 »

Noin vähillä tiedoilla, ei. Mitä yrität tehdä, missä vaiheessa tökkää, mikä ei onnistu?

Siis joo en pysty lataamaan, joo oon rekannu sinne jne. Mut missä se ''taikasauva'' on mistä tuol ylempänä puhuttiin? En löydä sitä. Ja sitten kaverit väittävät, että KAIKKIIN latauksiin tarvitaan Mesh, ja nämä WinRa & WinZip. Mulla on nuo molemmat koneella, mutta Meshiä ei koska en edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ja tuo modi on enkun kielinen sivu enkä osaa englantia juuri yhtään koska oon tosi nuori Itkee
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: