KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 06, 2012, 00:24:38 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka pelaa Need for Speed -pelejä netissä?  (Luettu 7589 kertaa)
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« : Syyskuu 16, 2006, 11:36:06 »

Moikkista vaan kaverit!

Aattelin vaan kysellä tuosta Need for Speedin online pelailusta, kun aina kun oon pelannu Most Wantedia netissä, ni pelikaverit on ollu ulkolaisia. Niin, että pelaaks suomalaiset sitä Most Wantedia netissä ja jos pelaa, ni millä nimillä?

~ Jussi

PS. Miun pelaajatunnus on "jsskppnn". Mie tuun tähän ketjuun sit huutelee pelikavereita, ku oon menossa pelaamaan...
tallennettu

Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 16, 2006, 12:10:55 »

ite yritin konella most wantedia pelata muttakun palomuuri estää Surullinen mikä avuksi Huh
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

----------------------------------
The Trackmania United
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 16, 2006, 12:12:36 »

Pelaillut olen kaverilla ja kyllä se netissäpelaaminen on minun mielestäni parempaa viihdettä kuin konettavastaan, koska NFSU2 menty 2kertaa jo läpi :\ Autojen tuunaus on silti vielä ihan hauskaa ja katsoa kenen auto kulkee koviten ja kuka vetää parhaimmat bojot driftissä Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

Ei se riitä, että voittaa, toisten täytyy hävitä Iskee silm&#228;&#228;
LostSoul
Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2006, 12:12:46 »

ku en jummarra miten se nettipeli osuus toimii Huh oon kyllä kokeillu mutta en ole päässyt pelaamaan kertaakaan netissä
tallennettu
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2006, 12:42:13 »

Palomuurille pitää kertoa, että Need for Speed on kiltti ohjelma, ni se pääsee läpi muurista. Nettipeleihin pääsee ihan sieltä pelin valikkojen kautta, mutta vois kyllä valmiiks käydä tekemässä pelaajaprofiilin täällä. Toivottavasti tuo linkki tuli oikein.

~ Jussi
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2006, 12:56:31 »

siis kyllä toi muuri tietää et toi NFSMW on mu kamu ja päästää sen nettii, profiili on(tai ainakin olin tekvinäni Virnist&#228;&#228;) mutta en vain pääse pelaamaan millää konstilla Huh kyl niihi peleihin voi liittyä mutta se siitä sitte... mie mitää ajelee o päässy
tallennettu
Miyachi
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2006, 14:33:56 »

nii mullaki mä meen servulle sitten tulee latauspalkki mikä ei lopu ikinä tai sit tulee ettei pääse servulle
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

The Trackmania United
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Syyskuu 17, 2006, 06:26:04 »

siis kyllä toi muuri tietää et toi NFSMW on mu kamu ja päästää sen nettii, profiili on(tai ainakin olin tekvinäni Virnist&#228;&#228;) mutta en vain pääse pelaamaan millää konstilla Huh kyl niihi peleihin voi liittyä mutta se siitä sitte... mie mitää ajelee o päässy
Joskus käy silleen, ettei itelle tuu sitä vihreetä (tai minkään väristä) yhteyspalkkia nettipeliä odotellessa. Sillon pitää vaan käynnistää peli uudelleen ja kokeilla, kyllä se yhteys siellä löytyy. Kokeillan vaikka. Mie meen kohta testailee nimellä "jsskppnn".

~ Jussi
tallennettu

PuPpE
Newbie
*

Boys all they care about is whos got the biggest e

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 17, 2006, 18:13:34 »

Mä pelaan..! eikä oo ollu mitään ongelmii... Hymyilee et ilmotelkaa jos halutte niellä pölyä ja katella mun takavaloja  Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu

"Boys.. all they care about is whos got the biggest engine"
Miyachi
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 18, 2006, 13:57:18 »

mut mut ei mulla ikinä ota contactia ite pelaisin nimellä Miyachi
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

The Trackmania United
jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #10 : Syyskuu 18, 2006, 14:00:28 »

Miten voi olla mahollista,

ettei ihmiset pääse sillä Most Wantedilla nettiin, kun miulla ei oo ollu mitään ongelmia? Antaako teijän palomuurit varmasti tarpeeks oikeuksia sille Most Wantedille?

~ Jussi
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 18, 2006, 14:06:32 kirjoittanut jsskppnn » tallennettu

Miyachi
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #11 : Syyskuu 20, 2006, 13:49:21 »

Kyl kai Meil on ainaski Fsecuren/dnaan palomuuri ja en oo mikää NERO sitäpaitti ei TMSX toimi jos teen oman servun ni kukaa ei pääs Surullinen Itkee
tallennettu

Ich liebe peltipurkki
-------------------

The Trackmania United
Itchel
Tosipelaaja

Tuli kaahailtua; no kyllä tämä tästä...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Lokakuu 01, 2006, 16:18:33 »

Ite oon pelannu NFSMW:tä netissä, ja mun koneen ping taitaa olla hitusen parempi ku muut ominaisuudet, sillä netissä mulla autot näyttääkin kulkevan nopeempaa...
en oo tosin vähään aikaan sinne eksyny...
tallennettu

LUkio LUkematta LÄpi - pikkujuttu

Tesshin
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #13 : Elokuu 20, 2007, 18:32:32 »

ite tilasin tänään tuon nfs carbon tähän koneelle ihan vain sen takia että pääseepi nettiin pelailemaan. pleikkarilla mulla on kyllä kaikki need for speedit. mutta mites, pitääkö siihen nettipeliin pelata ensin yksinpelissä peli läpi vai voiko mennä suoraan nettiin ja virittää auto huippuunsa?
tallennettu

Miksu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #14 : Elokuu 20, 2007, 18:37:46 »

Oisha toi mukava pelata netissä vaa ku toi yhteys on ihan omaa luokaansa: GPRS!!! Ei oo vieläkää saatu laajakaistaa vaikka ovat sanoneet jo vaikka kui pitkään: "lähiaikoina tulee..."
tallennettu

Yoda hedelmäosastolle uskaltaudu ei, Yoda limetiltä näyttää...
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: