web_jesus
Newbie

Vähäx oon leet
|
 |
« : Syyskuu 15, 2006, 19:54:24 » |
|
Tuolla mainostettiin että tätä kautta saisin kavereita. Kuinka tuo on käytännössä toteutettu? En löytänyt mitään viitettä mistään kuinka se onnistuu. Oisko tuohon jotain demoo tehty kuinka se onnistuu? Vai vaatiiko foorumi jonkun uuden patchin että se alkaa toimia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jokaisella nörtillä on oma elämä..
|
|
|
|
Ylläpito
|
 |
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2006, 20:33:51 » |
|
Vai vaatiiko foorumi jonkun uuden patchin että se alkaa toimia?
Juu, käypä lähimmästä K- tai S-marketista kysymässä "Sisäpiiri 0.9B (I h4v3 n0 l1F3)"-patchiä. Sillä alkaa pelittämään.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tupier
Newbie

|
 |
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2006, 21:13:19 » |
|
kaupat mäni jo kiinni 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2006, 21:21:47 » |
|
ei perk! en kerenny mennä ostaa friends patchii! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Delfor
Pelaaja

Player<3
|
 |
« Vastaus #4 : Syyskuu 16, 2006, 13:22:39 » |
|
Mulla ei oo tarpeeks rahaa siihen  niinkuin yleensä tarjoan sille 5€ joka haluaa olla kaverinni  melko kallista mutta niin se vain menee  rahalla saa MELKEIN mitä haluaa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ei se riitä, että voittaa, toisten täytyy hävitä 
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #5 : Syyskuu 16, 2006, 13:23:52 » |
|
yhdyn edelliseen osittain  kyl ne kaverit pitäis hankkia tutustumalla niihin ensin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
PatukkaMies
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #6 : Syyskuu 16, 2006, 13:25:18 » |
|
Kavereita sää nyt meillä kotona myytävällä "Home care homosapiens" Patch 1.01 aika kova heti sain 4 kaveria  ei tarvinu mitää ees tehä 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Naiset tekee jotain mitä miehet haluaa Pelit tekevät kaiken.
|
|
|
Delfor
Pelaaja

Player<3
|
 |
« Vastaus #7 : Syyskuu 16, 2006, 13:31:16 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #8 : Syyskuu 16, 2006, 13:41:30 » |
|
miekii voisin osta yhre, ku ei noita kavereita pahemmi ole... ja nyt sitte out of nerd life ja ihmiste ilmoille sen verra et saa safkaa... apuva! entä jos ne puhuu mulle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Delfor
Pelaaja

Player<3
|
 |
« Vastaus #9 : Syyskuu 16, 2006, 13:51:31 » |
|
Mä ainaki pyörryn joka kerta onnesta jos joku ees moikkaa miulle 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
UbiqueDaemon
|
 |
« Vastaus #10 : Syyskuu 16, 2006, 14:46:39 » |
|
mullekki kelpais tommonen pätsi, ko oon niin no-life ni pari frendiä ois kiva saada ;DDD
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
BlackMary
|
 |
« Vastaus #11 : Syyskuu 17, 2006, 18:24:39 » |
|
Hei hyvää päivää teidän juttujen kanssa.  On se nykyään muuttunu vaikeaksi tuo kaveeraaminenkin. Menkää baariin ja tarjotkaa kierros, tuolla sais varmasti äkkiä kavereita. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
What's the difference between an auto mechanic and a quantum mechanic? The quantum mechanic can get the car inside the garage without opening the door.
|
|
|
Gehenna
Newbie

Me and Captain Jack
|
 |
« Vastaus #12 : Syyskuu 17, 2006, 19:59:50 » |
|
Mä voin ainakin olla kaikkien kaveri!  Paitsi ei tartte kuvitella, että saa tulla käymään koskaan meillä on aina niin sotkusta ja mä en tuu koskaan kyllän kun mun pitäis aina siivota... (Ja sit mä mieluummin pelaan ku uskaltaudun ulos)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Deep in the piss - ja nappo kateis...
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Syyskuu 17, 2006, 20:48:25 » |
|
Mä voin ainakin olla kaikkien kaveri!  Paitsi ei tartte kuvitella, että saa tulla käymään koskaan meillä on aina niin sotkusta ja mä en tuu koskaan kyllän kun mun pitäis aina siivota... (Ja sit mä mieluummin pelaan ku uskaltaudun ulos) jotenkin tutun kuulosta toi et ei pääse jonnee ku pitää siivota tai et ei voi tulla kukaan kylää ku liian sotkusta  tulee melkein oma huone mielee >_< emmie ainakaa baariin menis tarjoo kierroksii tuntemattomalle  tarjoon kavereille joskus... ja kun alkaa olla hieman menny päähä nii tarjoon iha liikaa 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2006, 21:35:53 kirjoittanut LostSoul »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Bruins
|
 |
« Vastaus #14 : Syyskuu 18, 2006, 16:44:00 » |
|
Piru vie, koneel ei oo tarpeeks tilaa tolle Friend Patchille. pitänee mennä ostamaan update osii TB:ltä tai ärrältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|