vill3sims
Newbie

|
 |
« Vastaus #15 : Joulukuu 26, 2007, 14:00:42 » |
|
Voiko tonttia muokata (eli siis voiko tehdä mäkiä, kuoppia ym)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #16 : Joulukuu 26, 2007, 14:59:51 » |
|
Ainakin perus Sims2:ssa voi, joten miksipä ei voisi Elämäntarinoissakin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
syyskuu
Newbie

|
 |
« Vastaus #17 : Joulukuu 30, 2007, 18:08:30 » |
|
Olen Riinan tarinassa kohdassa, jossa käsketään: "Suloinen vauva ja uusi koti, nyt on syytä juhlia! Järjestetään varpajaistupaantulijaiset ja kutsutaan sinne kaikki kaverit. Kutsu ainakin kolme ihmistä ja pidä heistä hyvää huolta, jotta juhlissa on kaikkien mielestä hyvä meininki."
Vauva ei ole kyllä vielä syntynyt ja eikä näytä syntyvänkään luultavasti vasta kun juhlat on järjestetty? Pidin bileet, koska ei ollut vaihtoehtona tuota. Niistä tulivat loistavat juhlat, mutta tuo tehtävä ei silti häipynyt mihinkään. Mikä meni vikaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vill3sims
Newbie

|
 |
« Vastaus #18 : Tammikuu 02, 2008, 15:49:48 » |
|
Taas uus kysymys (tulee varmaan lisää tulevaisuudes)
Niiden yhteisötonttien tiedois sanotaan et simit voivat mennä sinne taksilla tai jos he omistavat auton niin sillä... niin miten niit autoi sit saa? jos niit ei saa niin miks siel sit sanottais et jos he omistavat auton jne.?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vill3sims
Newbie

|
 |
« Vastaus #19 : Tammikuu 03, 2008, 19:49:50 » |
|
simit voivat mennä autoilla yhteisötonteille, jos omistat yöelämää-lisärin, jossa auto-toiminto tulee mukana. ensin simin talon pihaan tulee hankkia pihatie (sen löytää rakentamisosiosta) ja voit rakentaa myös autotallin (siitä on ohjeet pelin mukana tulevassa ohjekirjasessa mm.) autollesi. varsinaisen auton löydät ostotilasta auto-kuvakkeesta:) ei sen ihmeempää:)
... yöelämää ei toimi ELÄMÄNTARINOISSA siitä sanotaan simsin sivuillakin. Tiesin kyllä että yöelämässä on se auto juttu, mutta kun ei sims 2:n lisäosat toimi elämäntarinois...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Princess
Newbie

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos
|
 |
« Vastaus #20 : Tammikuu 04, 2008, 16:30:36 » |
|
simit voivat mennä autoilla yhteisötonteille, jos omistat yöelämää-lisärin, jossa auto-toiminto tulee mukana. ensin simin talon pihaan tulee hankkia pihatie (sen löytää rakentamisosiosta) ja voit rakentaa myös autotallin (siitä on ohjeet pelin mukana tulevassa ohjekirjasessa mm.) autollesi. varsinaisen auton löydät ostotilasta auto-kuvakkeesta:) ei sen ihmeempää:)
... yöelämää ei toimi ELÄMÄNTARINOISSA siitä sanotaan simsin sivuillakin. Tiesin kyllä että yöelämässä on se auto juttu, mutta kun ei sims 2:n lisäosat toimi elämäntarinois... aaapuvaa, aivan kamala virhe:D en minä nyt niiiin tyhymä ole, pahoittelen aivan kamalaa virhettäni!! nyt sekoitin siis sims 2 ja elämäntarinat, oijoijoi... en lukenut otsikkoa/koko ketjua vaan takerruin yhteen viestiin enkä katsonut asiayhteyttä... amatöörivirhe, sry:/
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vill3sims
Newbie

|
 |
« Vastaus #21 : Tammikuu 05, 2008, 17:47:08 » |
|
Mulla on varmaan yli sata kysymystä  mutta en nyt viitsi ihan kaikkia kysyä... mutta sitä vaan et miten ne NPC hahmot valitsee oven jota ne menee koputtelee/soittaan ovikelloo? ei se mikään katastrofi oo et ne menee väärälle ovelle... mutta kun asia on näin: se ovi mitä ne menee koputtelee on ovi kellariin, ja maata on muokattu joten kun ne NPCt menee sinne niin ne pyörii siel ympäriinsä ja mun sim valittelee et ei pysty liikkumaan... oli vähän sekavasti selitetty 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #22 : Helmikuu 21, 2008, 12:38:15 » |
|
Anna tulla vaan lisää kysymyksiä, jos jokin asia vaivaa, kyllä me autetaan  Mutta asiaan. Tarkoitatko nyt tätä Elämäntarinat-peliä? Olen vähän itsekin sekaisin tuosta selityksestä  Yksi keino on varmaan poistaa koko ovi, tai sitten... Minkälainen ovi siinä kellarissa on? Onko se sellainen perus ulkoovi, vai sisäovi, jossa liikutaan huoneesta toiseen sisällä? En ole ihan varma miten tuo nyt auttaisi, mutta vastaa kysymyksiini, niin saattaa vielä auttaakin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
vill3sims
Newbie

|
 |
« Vastaus #23 : Helmikuu 21, 2008, 13:45:14 » |
|
Tarkistan et onko se sisä- vai ulko-ovi, se voi vaikuttaa asiaan. Kokeilen kaikkee mahdollista (esim auttaako se, että kääntää sitä ovea  ) Tietääkö ketään mistä vois lataa (tai mitä voi lataa) tohon elämäntarinoihin? Esim että mitkä tiedostot käy tohon ETarinoihin. Ainoa paikka minkä tiedän on sen viralliset sivut, mutta niitä tavaroita en tarvii...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Princess
Newbie

Hieman tunattu ava flowerfulsimistä, kitos
|
 |
« Vastaus #24 : Helmikuu 22, 2008, 16:38:30 » |
|
noniin.. pelailin tuossa pari tuntia uppoutuneena sims 2 selviytymistarinaa ja kohtasin mieltä järkyttävän bugin:
vein ukon uimaan ja se valitsi reitin mennä kalliolta veteen. nyt ukko on jumittunut veteen kallion viereen eikä pysty liikkumaan suuntaan tai toiseen/uimaan paikasta pois. että eikun pelipäivitystä odottamaan... onko jollain muulla kyseistä ongelmaa ja onko joku ratkaissut sen?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jkukka
Newbie

|
 |
« Vastaus #25 : Maaliskuu 17, 2008, 21:46:05 » |
|
Ja taas  Nämä tehtävät ovat kauhean vaikeita  Sori jos koko ajan kyselen teiltä mutta en saa apua muualtakaan.  Noniin, Riina löysi Tanelin lompakon ja sen piti käyttää kaikki rahat, käytin rahoja paljon mutta yhessä vaiheessa kun yritin ostaa vaatteita niin sitten se ei enää maksanu niitä. Piti tuhlata 2000 simeolenia. Lähdin pois koska tarpeet olivat huonossa kunnossa. Olinkohan jo tuhlannut kaikki? Eli yritin tuhlata rahoja mutta tehtävä ei toteutunut. Mikä neuvoksi? tän tehtävän tein sillain, että ostin kaikilla rahoilla vaan niitä arkiasuja, en muita asuja. käytin kaikki 2000. en mä sit tiiä oisko sen voinu muutenki toteuttaa, mutta noin mä sen tein 8D
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jkukka
Newbie

|
 |
« Vastaus #26 : Maaliskuu 17, 2008, 21:47:47 » |
|
Elämän tarinat on minusta iha tyhmä ku ei voi tehää omaa sims tarinaa. Ku on jotkut valmisperheet jne. Vielä tulevaisuudessa tulee: The Sims 2 Lemmikintarinat Ja sitten tulee The Sims 2 Gastawaystories että...
onhan siinä se ' tee oma tarina ' vai miten siinä luki, Riinan ja Veetin tarinan välissä.  musta se on tosi mukava peli 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
jkukka
Newbie

|
 |
« Vastaus #27 : Maaliskuu 17, 2008, 21:51:05 » |
|
Olen Riinan tarinassa kohdassa, jossa käsketään: "Suloinen vauva ja uusi koti, nyt on syytä juhlia! Järjestetään varpajaistupaantulijaiset ja kutsutaan sinne kaikki kaverit. Kutsu ainakin kolme ihmistä ja pidä heistä hyvää huolta, jotta juhlissa on kaikkien mielestä hyvä meininki."
Vauva ei ole kyllä vielä syntynyt ja eikä näytä syntyvänkään luultavasti vasta kun juhlat on järjestetty? Pidin bileet, koska ei ollut vaihtoehtona tuota. Niistä tulivat loistavat juhlat, mutta tuo tehtävä ei silti häipynyt mihinkään. Mikä meni vikaan?
varpajaisjuhlat pidetään vauvan syntymän jälkee? ite oon samas kohas, mut eihän se haittaa, jos ne juhlat pitää monta kertaa? aattelin, että pidetäänkö se sillon, kun vauva syntyy? (samaan aikaan) niin pietän sillon, mutta sitten jos se on väärin, pietän vielä senki jälkeen! eihän se haittaa jos juhlat piettää monta kertaa?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riina-95
Newbie

|
 |
« Vastaus #28 : Maaliskuu 21, 2008, 15:05:06 » |
|
Tiedättekös, kun tuossa elämäntarinoiden Riina-tarinassa on se ihmeen Taneli (ex-mies) en nyt muista, että missä luvussa, mutta kuitenkin siihen tehtävään tulee joku teksti että: "Erosin juuri, mutta tiedän että Taneli yrittää vain auttaa. Ja se sopii minulle!" Niin mitä ihmettä tuossa tehtävässä pitää tehdä? ;O Olen kokeillut melkein kaikkea!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|