|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« : Toukokuu 28, 2007, 13:00:38 » |
|
Elikkä tämä on vähän samanlainen kuin tuo Kysykää simsistä ja vastatkaa muille siitä. Tämä vain on Elämäntarinoihin perustuva  Sanokaa jos tätä ei olisi saanut tehdä  Toivottavasti sai
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Toukokuu 28, 2007, 18:30:17 » |
|
Mulla ois semmonen juttu kun asensin Elämäntarinat uudelleen niin en muista mitä pitää tehdä kun Veeti meni naimisiin ja toiveessa on Tiiraile tähtiä tai joku sellainen, ja siinä lukee että sen pitää tiirailla niitä sen vaimon kans, siinä kyllä selitetään mutta en silt ymmärrä! Auttakaa! Help Me!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2007, 21:34:27 » |
|
Klikkaa esimerkiksi ruohikkoa tai kuistia pimeällä, siinä on vaihtoehto "Tähyile tähtiä" tms.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #3 : Toukokuu 29, 2007, 13:47:05 » |
|
Kiits
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2007, 14:26:08 » |
|
Taas tuli kysymys  Riinan tarinas on tehtävänä Kutsu Taneli shoppailemaan ja siinä lukee näin: En saa Penan juttua mielestäni. Ehkäpä shoppailu piristäisi. Soitanpa Tanelille ja kysyn lähtisikö hän seurakseni ja ostaisi minulle uuden mekon... tai neljä. Noin siinä luki, mutta puhelimessa on vain ne jutut, soita.. simille, palvelunumeroon,hätänumeroon, töihin ja lähettipalveluun. Että mitä mä teen? Tää on aika hassua mutta silti vaikeaa.. Minusta on muuten aika kiva kirjoittaa tänne, toivottavasti teistäkin  Hyvää jatkoa ja alkavaa lomaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2007, 15:28:23 » |
|
Muistaakseni sinun pitää vaan soittaa Tanelille... Jos aivan oikein muistan... Mulla oli pariin otteeseen tässä vaiheessa peliä paljonkin ongelmia, piti asentaa se uudelleen kun ei suostunut toimimaan niin kuin piti. Ei nimittäin antanut vaihtoehtoa soittaa Tanelille...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 29, 2007, 15:31:54 » |
|
Eipä enää mitään. Ongelma selvisi =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 29, 2007, 16:19:05 » |
|
Ja taas  Nämä tehtävät ovat kauhean vaikeita  Sori jos koko ajan kyselen teiltä mutta en saa apua muualtakaan.  Noniin, Riina löysi Tanelin lompakon ja sen piti käyttää kaikki rahat, käytin rahoja paljon mutta yhessä vaiheessa kun yritin ostaa vaatteita niin sitten se ei enää maksanu niitä. Piti tuhlata 2000 simeolenia. Lähdin pois koska tarpeet olivat huonossa kunnossa. Olinkohan jo tuhlannut kaikki? Eli yritin tuhlata rahoja mutta tehtävä ei toteutunut. Mikä neuvoksi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 29, 2007, 19:20:42 » |
|
Minulla oli kans sama ongelma... Minä ratkaisin sen sillä että poistin koko pelin koneelta ja asensin uudelleen...Tarkoittaen sitä että jouduin myös pelaamaan alusta asti uudestaan. Jouduin tämän tekemään muutamaankin otteeseen, eri paikoissa peliä. Mutta voihan se olla että sinun ongelmasi johtuu jostain aivaan muusta. Tämä oli ratkaisu johon minä päädyin. Toivottavasti täällä on joku muu jolla olisi yksinkertaisempi ratkaisu tähän.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 30, 2007, 13:46:04 » |
|
Niin.. no, asennan uudelleen. Oikeastaan halusinkin pelata taas uudelleen koska tämä oli niin mielenkiintoista  Kyllä se sitten toimii kun vain yrittää 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Deff900
Newbie

|
 |
« Vastaus #10 : Kesäkuu 23, 2007, 20:05:48 » |
|
Elämän tarinat on minusta iha tyhmä ku ei voi tehää omaa sims tarinaa. Ku on jotkut valmisperheet jne. Vielä tulevaisuudessa tulee: The Sims 2 Lemmikintarinat Ja sitten tulee The Sims 2 Gastawaystories että...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
The Sims 2 Seasons is the best game 4-ever
|
|
|
|
Sims-girl
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Kesäkuu 28, 2007, 20:44:12 » |
|
No, onhan se vähän tylsää, mutta onhan siinä kaikkea muuta mukavaa =)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

Out for fun existing type is funny for fun
|
 |
« Vastaus #12 : Kesäkuu 28, 2007, 21:26:21 » |
|
Voiko joku neuvoa minua kun Riina on nyt sen Tanelin kanssa ja tehtävässä ei kerrota mitä siinä pitää tehdä tehtävän kuvana on Tanelia ja neliapila. Huh Tehtävä on heti sen kuntosali jutskan jälkeen kun Riina ja Pena erosivat siis silloin kuin pena ja Riina olivat kuntosalilla sitten sinne tuli taneli ja sekoitti kaiken sen jälkeistä tehtävää en ymmärrä. neuvokaa tietämätöntä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[menu=My Storie]I show my little story[/menu] [menu=Click That!!]Who I'am? You may know if you go down![/menu] [menu=Click That!!]Now, you obtain know Who I'am. Go down! xD[/menu] [menu=Click That!!]I'am...[/menu] [menu=Click That!!]... [menu=Click That!!]xD[/menu] [menu=The End]The End End[/menu]
|
|
|
|
Milsa
|
 |
« Vastaus #13 : Kesäkuu 28, 2007, 22:35:50 » |
|
Jos ja kun tulee vastaan tilanne, jossa ei oikein tiedä mitä tehdä, kliksauttelee läpi kaikki toisesta simistä löyyvät vaihtoehdot, niin jokin tärppää väkisin. Eli klikkaa Tanelia, valitse (kuvittele että ne valinnat muodostavat kellotaulun, ja aloita kello 12, joka muistaakseni on:) "osoita kiintymystä", kokeile sieltä sekä Imartele että Hiero selkää, jos se ei auta, siirry sitten yksi oikealle (taitaa olla Viihdytä). Käy koko "kellotaulu" eli kaikki eri vaihtoehdot läpi, ei siinä mene paria minuuttia kauempaa, ja jokin väkisin tärppää:) ~muistelen että se oli joku flirttailutoimi, mutta en mene vannomaan, muistini kun on vähän mitä on...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Mitähän sitä sanoisi? Ups?
|
|
|
The HellFiger™
Pelaaja

Out for fun existing type is funny for fun
|
 |
« Vastaus #14 : Kesäkuu 29, 2007, 08:20:40 » |
|
Okei kiitti Milsa toi oli tosi hyvä neuvo. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
[menu=My Storie]I show my little story[/menu] [menu=Click That!!]Who I'am? You may know if you go down![/menu] [menu=Click That!!]Now, you obtain know Who I'am. Go down! xD[/menu] [menu=Click That!!]I'am...[/menu] [menu=Click That!!]... [menu=Click That!!]xD[/menu] [menu=The End]The End End[/menu]
|
|
|
|