KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 23, 2012, 00:36:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Battlefield 2142:Northern strike  (Luettu 2172 kertaa)
Fossu
Newbie
*

Profiili
« : Toukokuu 27, 2007, 15:48:13 »

Voisiko joku kertoa ystävällisesti,millä sivulla northern strike pitää rekisteröidä ja missä siellä? Olen kokeillut kaikkea mitä kannessa lukee: bf.ea.com,suomi.ea.com, gamespyn sivuja, ja normaaleja ea sivuja, mutta en minä ainakaan löydä.. että jos joku viitsisi kertoa  Pyörittää silmiään
tallennettu
Mika67
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 27, 2007, 21:27:37 »

Lataa ja asenna EA Link osoitteesta www.ea.com/ealink Pyörittää silmiään
tallennettu
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 28, 2007, 12:40:43 »

Eli lataa ja asenna EA Link. Tämän jälkeen klikkaa Game Store -välilehteä ja syötä rekisteröintikoodi oikeaan yläkulmaan. Nyt voit ladata ja asentaa pelin.

Mikäli sinulle tulee ongelmia rekisteröimisen tai asennuksen kanssa, ota suoraan yhteyttä tekniseen tukeemme:

tekninentuki@ea.com
Puh 0800 508 225
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Fossu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2007, 18:00:03 »

Oon ladannut+ asentanut alusta asti Huh en minä sentään lukutaidoton ole  Näyttää kieltä mutta kysyin että missä pitää rekisteröityä jotta pääsee pelaamaan itse peliä! Kun koetan mennä ns servuun, kone sanoo että olen muokannut sisältöä ja servu on vain sellaisille jotka eivät  Vihainen mutta eikös juuri se ole niin että ns tarvitaan pelaamista varten  Huh Vastauksia pliis  Pyörittää silmiään
tallennettu
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2007, 12:06:35 »

Tekninen tukemme vastaa sinulle viimeistään ylihuomenna. Hetki vielä kärsivällisyyttä. Hymyilee
tallennettu

hollow voice says "plugh"
EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2007, 13:52:27 »

Vastaanpa itse asiassa tähän suoraan privaviestin sijaan.
Elieli, joskus päivittäminen osoittautuu BF2142 + NS -kombolla onkelmalliseksi. Tuo sisällönmuokkaamisherja ei ole mitenkään harvinainen ilmiö. Tästä selviää sillä, että asentaa päivityksen kahdesti -- ensin peli, sitten päivitys, sitten NS ja sitten viimeiseksi se päivitys toiseenkin kertaan. Nyt pitäisi pelittää. Jos ryökäle ei alistu tahtoosi, nakkaa maililla niin puljataan lisää Hymyilee
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Fossu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 01, 2007, 17:01:40 »

siis asennan pelin uudestaan, lataan päivityksen, sitten NS ja lopulta uusi päivitys vai tarvitseeko sitä itse bf2142 alkuperäis peliä asentaa uudestaan vai riittääkö 3 viimeistä??
tallennettu
Fossu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #7 : Kesäkuu 01, 2007, 17:09:32 »

Ja vielä  yksi juttu, pikkuveli pisti eilen koneeni paskaksi, joten kun saan pian uuden, tarvitseeko NS ladata uudestaan maksua vastaan, onko se EA-linkissä tallessa vai onko se muuten asennettava uudelleen tai jotain muuta??
tallennettu
Rankeri5
Newbie
*

http://urpo.net

Profiili WWW
« Vastaus #8 : Kesäkuu 03, 2007, 11:29:23 »

Ja vielä  yksi juttu, pikkuveli pisti eilen koneeni paskaksi, joten kun saan pian uuden, tarvitseeko NS ladata uudestaan maksua vastaan, onko se EA-linkissä tallessa vai onko se muuten asennettava uudelleen tai jotain muuta??
Tallentuu nuo asennustiedostot koneeseen.
Uudelleen lataus ei maksa mitään.
Mikäli tietokoneestasi ei särkynyt käyttöjärjestelmä tai kovalevy ja ne tulee olemaan käytössä jatkossakin - saattaa kaikki olla pikakuvakkeita myöen kunnossa. Tuo tosin riippuu pikkuveljen tuhoamistaidoista.

tallennettu

www.sotapeli.fi / Suomalainen Pelikerho
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: