Hei
Minua on jo jonkun aikaa vaivannut ansiomerkkien saaminen. Joitakin niistä en vain saa. Esim. Yksikköpalvelun Nauha. Minulla on 25/10h ryhmänjohtajana ja ryhmänjäsenenä, myös 10/10h komentajana. Kierroksen aikana pitäisi vielä saada 15 yhteistyö pistettä. Olen monella kierroksella saanut yli 20 yht. pistettä. Toinen esimerkki Purppurasydän-mitalli. Tarvitsee 0,25 tapot:kuolemat suhde kierroksen aikana. Eikös 1 tappo ja 4 kuolemaa olekkin tämä summa? Lisää esimerkkejä; Titaanin tuhoamisen erikoismerkki. Minulla on pronssinen ja tuhottuja konsoleita tarvitaan hopeaan 10. Minulla on 21/10. Sitten tarvitsee tuhota kierroksella 1 reaktori. Tämänkin tehtävän suoritin ja vastustajan titaani possahti kuin ilmapallo. Yllätys yllätys, kierroksen päätyttyä merkkiä ei tullut?!
Mistä kiikastaa?
Aloitetaan helpoimmasta: Purppurasydän, pienin suhde mitä tuohon löytyy on 5 tappoa ja 20 kuolemaa.
Suosittelen ensin nappaamaan 5 tappoa ja sen jälkeen nuo 20 kuolemaa mikäli oikeasti kiinnostaa saada tuo.
Titaanin tuhoamisen erikoismerkki, tarkoittanet "Veteran Titan Defense Excellence Badgeä" taitaa puuttua tunteja tuosta sinulla. 30h pitäisi olla pelattuna titaani kartoissa ennen kuin tuo irtoaa.
Yksikköpalvelun Nauha, kokeileppa mennä istumaan APC/kumipyöräseen miehistön kuljetus autoon kuskin paikalle ja ota kaveri tai 2 ampujiksi. Pidät sitten vain huolta ettei kumipyörä leviä ja kaverit pääsee ampumaan tai jakamaan panoksia/ensiapua. Silloin saat kaipaamiasi tiimipisteitä. (Esim.)
Merkeistä ja muista palkinnoista lisää SuomeksiPelistä löytänee minut nikillä "rankeri" mikäli viitsin pelailla.