KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 23, 2012, 00:16:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onglema BF2142 päivityksen kanssa.  (Luettu 1447 kertaa)
Walter-san
Newbie
*

Profiili
« : Toukokuu 19, 2007, 01:48:35 »

Elikkäs pelasin aikoinaan BF2142:sta aika paljonki mutta sitte pidin taukoa. Nyt ku koitan päästä takasin pelaamaan niin en millään saa asennettua uusintä patchiä. 1.25. Asensin sen jo kerran ja sitte kun oli valmis niin se sanoi että "Asennus epäonnistui" ja seuraavaksi että "asennus valmis". Kun koitin mennä pelaamaan tämän jälkeen niin pääsin kyllä serverille mutta kun painoin "liity peliin" niin se vain sanoi että mä oon modannu mun peliä ja sen takia en pääse sisään. Asensin pelin uudestaan ja koitin asentaa patchiä uudestaan niin se ei alkanu ollenkaa. Heti ku sen ois pitäny ruveta asentamaan niin se sanoi vaan että "asennus epäonnistui"
tallennettu
Walter-san
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2007, 14:37:00 »

Sain korjattuu ja peli toimii nyt muuten paitsi että kun meen serverille niin pystyn pelaamaan joku 5min ja sitten lennän ulos. Tulee ruutuun vaa teksti "Punkbuster" eikä mitää kuvausta... Ei jaksais enää säätää
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2007, 14:38:31 »

Kerrohan ihmeessä mitä teit niin moni muukin voi lukea korjausideoita täältä. Näin voit auttaa monia, jotka kohtaavat saman ongelman. Hymyilee
tallennettu
Pinkki85
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2007, 15:58:55 »

PB ongelmiin auttaa se, että poistat kyseisen kansion bf2142 kansiosta ja lataat sen uudestaan PB:n sivuilta.
tallennettu
Walter-san
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2007, 19:14:11 »

Nonni nyt oon korjannu molemmat ongelmat. Kun oli se patchi ongelma ni latasin Xfiren ja sieltä sain haettua automaattisesti kaikki oikeet patchit. Multa oli nähtävästi unohtunu yks siitä välistä.
Punkbusteri ongelmaan kaikki sanoo et toi on ratkasu. Mulla se ei kyll toiminu
http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=14245
En löydä enää sitä ohjetta minkä kanssa sain sen ittelläni korjattua mut veikkaisin et kandee mennä lukemaan Punkbusterin kansiosta se että mikä siinä on vialla ja sitten pistää se virhe koodi hakuun jonnekki forumeille.. En nyt saa sitä omaani löydettyä ku piti kokonaan poistaa ja asentaa uudelleen PB.

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: