KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 10, 2012, 09:01:50 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lord of the rings online Shadows of Angmar  (Luettu 8931 kertaa)
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« : Toukokuu 18, 2007, 13:52:04 »

Nyt olisi varmaan hyvä aika tällainenkin aihe tehdä, koska peli on vihdoin päässyt kauppoihinkin. Onko kellään mitään kokemusta tästä olisi nimittäin aika kiva kuulla millainen tämä peli on jne?
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2007, 21:32:03 »

Ei oo omaa kokemusta, mutta Peliplaneetta anto 94, joten on siinä varmasti jotain hyvää. Katopas arvostelu:

http://www.peliplaneetta.com/arvostelut/833/Lord-of-the-Rings-Online-Shadows-of-Angmar/
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2007, 12:34:24 »

Pitääpi varmaan käydä kattomassa sitten kun ennättää. Kattelin, että oli ihan mukavahkot laitevaatimukset niin ei toimi kyllä mun romulla. Kattoo sitten kesän jälkeen miten paljon saa palkkaa jos ostais uuren koneen ja sitten ton kun vaikuttaa todellakin aika kiintosalta.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2007, 13:49:33 »

En hätäseen löytänyt vaatimuksia. Oisko sulla niitä siinä "lähettyvillä"? Arvostelussa todettiin vaan, että peli vaatii välillä koneelta hulluja tehoja. Se ei paljoa kerro konkreettisista vaatimuksista.
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2007, 15:56:22 »

Tsuumailkaapa tuolta:

http://www.lotro.com/index.php?page_id=104
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #5 : Toukokuu 20, 2007, 15:35:57 »

No katoin ne kaupassa ku näin tän pelin tässä nyt enään äkkiseltään muista. Muistaakseeni prossu vaatimus oli 1,8 ghz vai oiskohan tuo ollu suositus. En oo varma asiasta, mutta riippuuhan se paljon muustakin.
tallennettu

Sparrow
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Toukokuu 20, 2007, 19:46:33 »

Miks ihmeessä toi vaatii kaks dvd-asemaa, vai ymmäränks mä nyt jotain ihan väärin?
tallennettu

Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Toukokuu 20, 2007, 21:19:16 »

2x DVD tarkottaa dvd-asemaa, joka tukee 2x-nopeutta, ei kahta dvd-asemaa.
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2007, 22:06:02 »

Näyttää tuo peli kyllä aika pirun hyvältä ja ite oon armoton lotr fani yhäkin, että taitaa tulla kyllä pakko ostokseksi tuo peli vaikkakin jotkut sanovat huonoksi, mutta yleensäkkin minua on jo kiinnostanut ensimmäisestä leffasta lähtien ajatus lotrista internet ropena ja nyt se vihdoin on mahdollista niin täytyy kyllä varmaan ostaakkin.

Tuosta arvostelusta pystyi näköjään kanssa lataamaan pelivideon niin täytyypä sekin ladata.

Se pelivideo muuten löytyy siitä oikeasta laidasta missä on niitä kuvia kanssa niin se on siinä ylimpänä.

E: Latasin tuon niin kutsutun pelivideon, mutta ei se kylläkään mikään pelivideo ole vaan ihan tavallinen traileri. Kattelen tässä jos youtubesta löytäisi virallista pelikuvaa.

E2: Nyt löysin videon missä joku tyyppi kertoo pelistä ja sitte siinä näkyy itse pelikuvaa aika paljon.
http://www.youtube.com/watch?v=qC1UYnJuFsY
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2007, 23:22:58 kirjoittanut Toniu » tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Toukokuu 21, 2007, 07:03:47 »

Yks positiivinen asia tässä pelissä vaikuttaa olevan sen kuukausimaksut. Niin ikäviä kuin ne ovatkin niin jostain bongasin hinnan 10$/kk, joka vastais euroissa n. 7€/kk. Suhteellisen halpa verrattuna moniin muihin.
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
Toniu
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #10 : Toukokuu 21, 2007, 13:48:14 »

Joo, mutta ei taira pitää paikkansa, koska 60 päivän game card maksaa kait 26,90
tallennettu

EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #11 : Toukokuu 21, 2007, 14:32:40 »

Peli on oikeastaan aika mainio. Olen itse nielaissut addiktiivisuuden koukun siimoineen ja vapoineen päivineen. Lyhyesti tiivistettynä se on aika lailla samasta puusta veistetty kuin muutkin verkkoroolipelit: tehdään tehtäviä, tapetaan monsuja, kerätään kultaa ja kokemusta ja päästään pätemään Hymyilee
  LOTRO:lla on tosin enemmän yhteistä WoW:in kuin minkään muun verkkoräpellyksen kanssa. Opit on otettu WoW:in hyvästä toteutuksesta. Paikoin LOTRO jää sujuvuudessaan WoW:in jalkoihin, mutta tunnelmaltaan se on mielestäni parempi. Itseäni ennen kaikkea WoW:issa rasitti se karikatyyrinomainen piirrosmaisuus ja nimillä ym. hassuttelu. LOTRO:sta moinen kohellus uupuu. Ei sitä voi silti vakavastiotettavaksi sanoa -- kun Briissä hobitteja vartovan Aragornin puheilla romppaa kymmenittäin lollerz-pelaajia, alkavan sodan uhkakuva on tyystin tiessään Hymyilee
  Isoin ero näiden kahden mammutin välillä lienee kohdeyleisö. WoW:in pahin koukku on aika pitkälti pelaajien välinen varuste- ja pätemiskilpailu, kun taas LOTRO:n viehätys on pelaajan ja pelimaailman välinen kerronta, jossa tarinaa käsitellään paremmin kuin missään tähän mennessä pelaamassani verkkoroolipelissä.
  Joka tapauksessa LOTRO iskee tai ei iske aika pitkälti sen perusteella, miten hyvän killan itselleen löytää. Ilman hyvää seuraa paraskin verkkoropellus kyllästyttää aika pian, koska jos rehellisiä ollaan (ja mehän ollaan), ei niistä sadoista tapa-kaikki-örkit -tehtävistä kauheasti vaihtelua löydy Hymyilee  Itse olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että minulla on erinomainen roolipelaajakilta, joka painottaa enemmän kovan luokan eläytyvää roolipelaamista kuin joukkomelttoamista Hautakeroilla Hymyilee
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #12 : Toukokuu 21, 2007, 16:11:02 »

Joo, mutta ei taira pitää paikkansa, koska 60 päivän game card maksaa kait 26,90

Jaahas... Taas on tullut Europyöristys, alv, lvv, huvivero, pullopantti, varainsiirtovero, lahjavero, tullivero, postituskulut ja kaikki muu pelleily päälle... tai sitten muistan väärin näkemäni. Surullinen
tallennettu

09 2319 4356
tekninentuki(at)ea.com
Sparrow
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #13 : Toukokuu 21, 2007, 17:19:19 »

2x DVD tarkottaa dvd-asemaa, joka tukee 2x-nopeutta, ei kahta dvd-asemaa.
Haha Hymyilee leveästi Vähän läppä :'D Tutkin just tänään asiaa ja tajusin ton :''D
tallennettu

Ei kerro mulle tämä kylmä maa, miks sitä ainoaa ei saa.
daxter91
Vieras
« Vastaus #14 : Toukokuu 23, 2007, 08:49:21 »

Mitä nyt beta testistä jäi käteen, niin näytti aika paljon WoW:ilta. Taistelu systeemikin oli sama.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: