KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 23, 2012, 00:10:16 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Elämäntarinat tehtävät  (Luettu 1205 kertaa)
Sims-girl
Vieras
« : Toukokuu 18, 2007, 12:35:08 »

Minä en tajua kun siinä Riinan tarinassa se poika pyytää sitä iltapäivällä puistoon, niin millon sen Riinan sinne puistoon pitää mennä?

Ja sitten kun se Veeti meni naisimiin ja sen piti tiirailla sillä kaukoputkella sen vaimon kans nii miten se onnistuu? Oon yrittäny painaa siitä vaikka miten mut se ei onnistu enkä mä ymmärrä sitä! Voisitteko ystävällisesti auttaa? Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 18, 2007, 12:45:14 »

Riinan tarinassa, se tais olla niin että sen kellonajan kyllä näki siinä toiveessa. Vai muistanko ihan väärin? Kyllä peli muistaakseni myös ilmoittaa että alkaa olla aika lähteä.. (siitä on jo heti aikaa kun pelasin, joten olen pahoillani jos ei näistä ole apua...)(vai oliko tässä kyse siitä että sinun pitää tilata yhteiskyyti sen pojan kanssa sinne puistoon?)

Veetin tarinassa, se tais olla illalla. Olisko ollut että ensin menet itse katsomaan putkesta ja sen jälkeen valitset, Pyydä X mukaan... (vai oliko tässä kyse siitä että menevät takapihalla tiettyyn paikkaan maahan istumaan ja katselevat taivasta?)

Hmm... en tiedä oliko minusta apua. Jos ei niin kyllä varmaan joku muu tulee kohta ja auttaa.  Hymyilee leveästi
tallennettu

Sims-girl
Vieras
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2007, 13:11:29 »

Kiitos paljon, minä tarkistan asian ja katson vähän mitä tapahtuu Hymyilee
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 21, 2007, 08:41:08 »

Uteliaana olisin vaan kysellyt oliko noista sulle apua? En pääse itsekkään enään kokeilemaan tähän hätään miten tuo meni, kun on jo pelattu molemmat läpi. Meidän pitäis kone päivittää tuohon Vistaan, josko mä sen jälkeen pelaan nuo uudestaan, jos en jaksa (paremmin sanottuna huomaa) ottaa kaikista tärkeistä tiedostoista kopioita..
tallennettu

Sims-girl
Vieras
« Vastaus #4 : Toukokuu 21, 2007, 13:32:57 »

Kyllä oli, kiitos  Iskee silmää
tallennettu
SimsHullu77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Heinäkuu 23, 2007, 12:21:11 »

siinä riinan puistojutussa.. sun pitää mennä vaan sinne puistoon niin se mies tulee sinne sit kun sä oot siel.. siis ei tarvi tilata kun ittelleen van sen taxin
tallennettu
SimsHullu77
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2007, 12:22:57 »

voisitteko auttaa.. kun sinne tehtäväks tulee se tanelin kuva ja neliapila.. ja siinä lukee itse ihanuus.. miten sen voi saada tehtävistä pois.. ? siis mitä pitää tehä että tehtävä vaihtuu...Huh?
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2007, 12:26:20 »

Ikävä kyllä en osaa auttaa ongelmassasi, mutta hyvien forumitapojen osalta kyllä. Ole ystävällinen ja yhdistä perättäiset viestisi, jotta forumi säilyy mukavammin luettavana. Hymyilee
tallennettu
Milsa
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2007, 13:46:14 »

SimsHullu, Elämäntarinoilla on paha tapa bugittaa ja pahasti, toisinaan tehtävää ei saa suoritettua. Tähän nimenomaiseen neliapilaongelmaan en muista tarkkaa lääkettä, mutta saat sen hoidettua, kun käyt kaikki Tanelista klikkaamalla löytyvät vaihtoehdot läpi. Eli klikkaa Tanelia, valitse vaikka "Flirttaile", tee sieltä kaikki eri vaihtoehdot, jos se ei toimi, kokeile "Osoita kiintymystä" vaihtoehtoja (eli imartele JA hiero selkää), jos sekään ei toimi, kokeile suutelemista.... kaikkien vaihtoehtojen läpikäyntiin menee n. 2 min, ja muistaakseni joku niistä toimi.
Jollei toimi, kannattaa alkaa miettiä sitä vaihtoehtoa, että peli bugittaa, ja siihen taas ei auta muu kuin pelin uudelleenasentaminen (nimimerkillä Asensi kahdesti uusiksi ennenkuin sai Veetin tarinan läpi)
tallennettu

Mitähän sitä sanoisi? Ups?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: