KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 23, 2012, 00:09:00 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Bf2142 & NS  (Luettu 1357 kertaa)
Pinkki85
Pelaaja

Profiili
« : Toukokuu 14, 2007, 17:21:46 »

Nyt on jälleen yksi ongelma.
Battlefield 2142:n ja lisä osana NS.
Peli ei hyväksy ainakaan kahta merkkiä minulle ollenkaan.. Räjähdeiden hopea ja NS:n mitalli missä pitää saada 14 tappoa erän aikana. Molemaat olen kyllä monesti saavuttanut eri servuilla ja servut ovat olleet "ranget" servua.
Kaverilla oli aikasemmin samanlainen ongelma pistooli mitaleissa. Onko jtn. häikkää ea:n serverillä vai mistäköhän johtuu?
Uusimmat päivitykset on ja olen myöskin asentanut pelin uusiksi..
Auttakee poloista, joka tahtoo mitalleja  Epävarma

(edit)
Huomasin myöskin, ettei tunnit nouse missään merkissä..
Saan kuitenkin pisteitä pelatuista peleistä, mutta ne eivät vain rekisteröidy mitalleihin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 15, 2007, 11:34:11 kirjoittanut Pinkki85 » tallennettu
EA Jori
Pelaaja

Your friendly neighborhood tech support guy

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Toukokuu 15, 2007, 14:07:05 »

Hoi, tuttu ongelma. Mitaleiden päivittymisessä on ollut satunnaisesti viivettä. Joskus pelkkä pelin uudelleenkäynnistäminen riittää. Joskus yksi täysi pelikierros jollain toisella palvelimella poistaa ongelman.
On myös mahdollista, että tietokoneesi kellonaika on jostain syystä väärin. Tarkista, että Wintoosa näyttää oikeaa aikaa ja että myös biosin kello on oikeassa.

Jos viiveet jatkuvat, pistetiliään voi tarkkailla pelin lisäksi myös Battlefieldin kotisivuilla. Parhaan käsitykseni mukaan tilanne talleutuu tuonne nopeimmin, joten jos saldo kasvaa tuolla muttei pelissä, kyse on vain vähän pidemmästä viiveestä.

Jos pulma jatkuu, härnää minua uudelleen vastaamalla tähän ketjuun, niin puljataan lisää.
tallennettu

-Jori Virtanen, EA Finlandin tekninen tuki
Pinkki85
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 18, 2007, 12:00:09 »

Nyt on ruvennut mitalleja tulemaan. Ainoastaan NS mitalli mikä vaatii 14 tappoa ja 5 tuntia ns mapeissa ei toimi.
Mulla taitaapi olla siinä 19 tuntia jo ja olen parhaimmillani tehnyt ns mapeissa 28 tappoa erän aikana, joten sen kaiken järven mukaan olisi pitänyt tulla.. Biossin kello oli oikein ja muutenkin koneen olen tarkistanut.
tallennettu
Serpeantfin
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 18, 2007, 19:45:04 »

Minulla taas NS ei suostu avaamaan kyseisiä mappei jotka tulevat sen mukana ja muut taas toimivat hyvin. Kyseinen vika ilmenenee kun yritän liittyä peliin. Kun olen painanut Liity peliin se sammuttaa mapin valmius tilan ja palauttaa netti valikkoo ja valittaa että olen muokannut BF2142 jotenkin ja pyytää palauttamaan sen perus asetuksiin. mutta kun en ole asentanut muuta kuin BF2142:NS Ea linkin kautta ja se siinä.
tallennettu
Pinkki85
Pelaaja

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 19, 2007, 15:57:27 »

Minulla taas NS ei suostu avaamaan kyseisiä mappei jotka tulevat sen mukana ja muut taas toimivat hyvin. Kyseinen vika ilmenenee kun yritän liittyä peliin. Kun olen painanut Liity peliin se sammuttaa mapin valmius tilan ja palauttaa netti valikkoo ja valittaa että olen muokannut BF2142 jotenkin ja pyytää palauttamaan sen perus asetuksiin. mutta kun en ole asentanut muuta kuin BF2142:NS Ea linkin kautta ja se siinä.
Tuohon kirjoitin ratkaisun tässä linkissä --> http://www.sisapiiri.com/keskustelu/index.php/topic,1126.0.html
tallennettu
Rankeri5
Newbie
*

http://urpo.net

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2007, 18:40:31 »

Nyt on ruvennut mitalleja tulemaan. Ainoastaan NS mitalli mikä vaatii 14 tappoa ja 5 tuntia ns mapeissa ei toimi.
Mulla taitaapi olla siinä 19 tuntia jo ja olen parhaimmillani tehnyt ns mapeissa 28 tappoa erän aikana, joten sen kaiken järven mukaan olisi pitänyt tulla.. Biossin kello oli oikein ja muutenkin koneen olen tarkistanut.

Noita merkkejä ja mitalleja satelee aivan miten sattuu.
Hitusen kun on yhteyksissä ongelmia tai pääpalvelin saa liikaa rasitusta tahi pelaa juuri sinä aikana kun viikottainen huoltohetki iskee -- > merkit tulee sitten kenties jopa 12h jälkeen näkyviin Päämajaan(BFHQ). Toisella kertaa kun yhteys pätkii tulet samaan jo saatuja nauhoja ja merkkejä uudestaan.
Ei tuossa kyseisessä mitallissa/merkissä mitään suurempaa ongelmaa ole(teknistä tahi pelillistä).

tallennettu

www.sotapeli.fi / Suomalainen Pelikerho
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: